Minkä maalaisista ihmisistä pidätte eniten, kun kohtaatte ulkomaalaisia esim. hotelleissa / hostelleissa?
Tai jollain risteilyllä tai kaupunkikierroksella tai lentokentällä. Tai jos täällä Suomessa tapaatte matkailijoita tai muita ulkkareita.
Kommentit (48)
Sukista en ainakaan tykkää! Kaikki sukat ovat vaarallisia. Yksi yö heräsin ja sukka oli vieressäni, soitin heti hätänumeroon ja karhuryhmä oli pelastamassa minua 5 minuutissa. Onneksi selvisin hengissä, se sukka tosin päästettiin vapauteen, vähän pelottaa, että missähän se mahtaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Sukista en ainakaan tykkää! Kaikki sukat ovat vaarallisia. Yksi yö heräsin ja sukka oli vieressäni, soitin heti hätänumeroon ja karhuryhmä oli pelastamassa minua 5 minuutissa. Onneksi selvisin hengissä, se sukka tosin päästettiin vapauteen, vähän pelottaa, että missähän se mahtaa olla.
Uskon, että haisevat sukat tulevat tietystä maasta. Dörtiläntkö se nyt oli. Sieltä tulevat on ihan yök yök sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marsilaisista.
Epämiellyttävimpiä ihmisiä ovat kaikki, jotka suhtautuvat ihmisiin olettaen heistä valmiiksi jotain vain heidän kotimaansa vuoksi.
Joo, itse varmaan suhtautuisit avoimin mielin vaikka ISIS-valtiosta palaavaan nuorukaiseen, joka bunkkaisi viereisessä hostellisängyssä.
Lol @ ISIS-valtio
#maailmankarttauusiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että haisevat sukat tulevat tietystä maasta. Dörtiläntkö se nyt oli. Sieltä tulevat on ihan yök yök sukkia.
On haisevia ja rumia ja ne vie meidän tossutkin!
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset ovat kohteliaita ja järkevästi käyttäytyviä. Varautuneita usein, mutta kun pääsee jutuille niin ovat myös tosi fiksuja, hauskoja ja mukavia. Heistä pidän.
Ruåtsalaiset, Norjalaiset ja Kanadalaiset ovat usein myös kivoja.
Totta.
Ruotsalaiset on aina kohteliaita. Eivät pimahda vaan ovat viilipyttyjä eikä tarvi pelätä rähinää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne alaluokan britit sitten tekee?
Pääasiassa turskaa ja ranskalaisia.
Minäpä olen viettänyt oikein hauskan pakettiloman wt-brittien seurassa. Kyllä ne aina omissa oloissaan kyräilevät suomalaiset voittaa matkaseurana, eikä itseäni häiritse huutokaan, joka on sitäpaitsi vähäistä esim. italialaisiin verrattuna. Väkivaltaisia ei tuossa porukassa ollut.
Tosiaan, jos pitäisi valita vähiten miellyttävä matkaseura kansallisuuden perusteella, niin ehkä juuri nuo japanilaiset ja kiinalaiset, koska en tajua heidän puheistaan mitään. Italialaiset ja espanjalaiset huutavat koko ajan ja joka asiasta, vaikka sinänsä ystävällisiä ovatkin. Ruotsalaiset katsovat suomalaisia nenän vartta pitkin, paitsi aina löytyy joku mummo kehumaan onnetonta ruotsinkieltäni alentavaan sävyyn.
Marsilaisista.
Epämiellyttävimpiä ihmisiä ovat kaikki, jotka suhtautuvat ihmisiin olettaen heistä valmiiksi jotain vain heidän kotimaansa vuoksi.