Kuinka paljon vanhempi on ollut mies jonka kanssa sinulla on seksuaalisesti kemiat toiminut parhaiten
Kommentit (71)
Itse asiassa hän on minua 4 vuotta nuorempi eli nykyinen mieheni. Parasta seksiä ikinä, en tiennyt että seksi voi olla näin hyvää. Tämän jos olisin tiennyt aiemmin, en olisi muuhun koskaan tyytynyt.
10 vuotta nuorempi (minä 29, hän 19). Mutta en todellakaan olisi huolinut muuhun kuin seksiin.
19 vuotta vanhempi ja 12 vuotta nuorempi.
Itse olin 16 ja 37v.
Useimmiten vanhempien miesten (noin. 10 vuotta), mutta yllätyksekseni mulla oli huikea fwb suhde toissa kesänä 3-4 vuotta nuorempaan. Olen itse 28 v.
Arviolta 10 vuotta minua nuorempi. Itse olin 40 v. (tapahtui siis n. 2 vuotta sitten).
Puoli vuotta itseäni nuorempi. Toiminut aikavälillä 20-40 v. ja toimii edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan 30-35 vuotta vanhempi Hopeakettu, itse olin 17v.
Hyvä yritys, setämies.
Vierailija kirjoitti:
Olis selkeyden kannalta hyvä mainita olevansa homo. Kaikki ei hoksaa.
Hyvin ymmärretty kysymys suurin osa nuorempia:D
Mammat vastaa mitä tahtovat.
8 vuotta vanhempi. Olin itse 20 v.
Olin 18v. , kun tapasin tulevan aviomieheni. Hän on mua 4 vuotta vanhempi. Nyt olen 29-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Harvempi 30 - 35 mies on harmaantunut, josta käsitän idioottimaisen hopeakettu nimityksen tulevan. Esim. suurin osa hollywoodin komistusnäyttelijöistä on 30 - 40 iältään.
Vierailija kirjoitti:
Jos kysymys on tuolla tavalla asetettu JA parhaiten seksuaaliset kemiat ovat kohdanneet nuoremman miehen kanssa, niin vaihtoehtoina on joko kertoa siitä ikäerosta nuorempaan mieheen tai jättää vastaamatta. Seksuaaliset kemiani ovat toimineet parhaiten 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, se oli niin huikeaa että muistan vieläkin.
Minua vanhempi mies, joka olisi ihan erityisesti jäänyt mieleen seksuaalisten kemioiden puolesta... kukaan ei nouse yhtä selvästi yli muiden. Jos joku olisi pakko nostaa esiin niin ehkä 8 vuotta minua vanhempi mies (minä silloin 39, hän 47).
Vierailija kirjoitti:
No voi itku, eikö tullut semmosia vastauksia kuin olisit toivonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvempi 30 - 35 mies on harmaantunut, josta käsitän idioottimaisen hopeakettu nimityksen tulevan. Esim. suurin osa hollywoodin komistusnäyttelijöistä on 30 - 40 iältään.
Vanhempi 30 - 35 vuotta, ymmärsitkö."30+17=?" "35+17=?"
NIINPÄ
Kaksi kuukautta vanhempi, 31-vuotias.
6 vuotta nuorempi, housut kastui jo tyyliin sylissä istumisesta. HUH.
Saako vastata jos mies on ollut nuorempi?