Miten sanon vaimolle, että nyt töihin?
Lapset on aikuisia ja nelosluokkalaisia!!!
Vaimo on niin herkkä, että ei tykkää töistä.
Kommentit (43)
Ei sinne töihin nykypäivänä niin vaan mennä, jos kukaan ei häntä huoli töihin. "Mene töihin!" on väärä käsky. Sinun pitää sanoa hänelle: "Hae itsellesi töitä!" Jos hän on sitä jo vuosikausia tehnyt, tuloksetta, hän ei ehkä enää jaksa huutaa tyhjyyteen.
Hän ei ole sekuntiaan hakenut tötä. Harrastuksen parista ihan varmasti löytyisi jotain. Koulutuskin on. Ap
Mä lähtisin. En kattois kuin silloin kun lapset on pieniä. Perhe on yhteinen yritys. T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole sekuntiaan hakenut tötä. Harrastuksen parista ihan varmasti löytyisi jotain. Koulutuskin on. Ap
Erityisherkkä on nykyajan nimitys laiskoille ja hankalille ihmisille. "Erityisherkkyyden" varjolla harrastetaan kaikenlaista hyväksikäyttöä. Avioliitossa on molemmilla elatusvelvollisuus, ei vain sinulla. Ota lapset ja lähde. Yllättäen rupeaa toista työnhaku kiinnostamaan. Mutta vasta sitten kun maksaja häipyy.
ei kannata sanoa mitään. Jättää sut, vie rahat, vie lapset ja antaa laskun elareista.
Kotoa käsinkin voi tehdä töitä. Enemmän hintaa käsitöille, jos kerta vaan kulut saa korvattua. Eihän työlle jää ollenkaan arvoa.
Näin en enää jaksa. On myös vaikea sietää ja kunnioittaa moista haihattelua ja sukan kutomista. Vaikka veis puolet, mä pääsin voitoille lopun elämäni aikana. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaimo harrastaa käsitöitä ja myy niitä markkinoilla. Saa sen verran, että saa kulut katettua. Loput maksan minä. Ap
Olen hmetellyt joulumarkkinoilla sun muilla naisten messulla, miten moinen puuhailu kannattaa. Tiedän monta keski-ikäistä rouvaa (verkostomarkkinoijia, energiahoitajia ja käsityöläisiä), jotka kertovat, että saa enemmän aikaa perheen kanssa, kun työllistää itse itsensä yrittäjänä. Uskon, että vaimosi kertoo muille ihan toista tarinaa kuin mikä teillä on todellisuus kotona.
Vaimosi on Anne, kaupunki E-P:lla.
Minä ehdottaisin että kerrot vaimolle että olet väsynyt tilanteeseen, ja mikäli vaimo ei ole valmis kantamaan korttansa kekoon perheen hyväksi niin sitten koet eron parhaaksi. Jo tuo saattaa pelästyttää vaimon ottamaan itseään niskasta kiinni. Yhdet lapsen elarit tulevat halvemmaksi kuin aikuisen loisen ja kahden lapsen elättäminen, ja noin saat varmasti vaimosikin toipumaan "erityisherkkyydestään" salamavauhtia. Ellei sitten hakeudu sossun asiakkaaksi. Onko sairastunut "erityisherkkyyteen" vasta kun töihin pitäisi mennä?
Meneekö rahat yhteiselle tilille. Kerro työnantajalle uusi tilinumero (yhteiselle tilille neljännes vähemmän) ja vaimolle että tulot putosi. Ala köyhäillä, kämppä myyntiin jne. Kyllä se alkaa töitä etsi kun elintaso putoaa.
Se, että ostaa kympillä langat ja myy parilla kympillä sukat, ei ole elinkeino! Sillä saa vähän varaa ostaa uutta lankaa. Joulumyyjäisissä voi myydä vaikka 50 paria sukkia. 500 euroa taskuun miinus langat ja verot ja pöytävuokra pois. 200 euroa voi laittaa omaan taskuun. Vaimon mielestä tärkeää työtä. Minun mielestäni kivaa puuhastelua! Ap
Laskin vähän väärin. Mutta puuhastelua yhtä kaikki. Ap
Sano sille, että anteeksi, kun vein sun elämäsi parhaat vuodet, koulutuksen ja työpaikan, koska panin sut paksuksi ja menetit kaiken. Mene nyt vaikka kerämään pulloja, kun mun vene tarvii uuden härpäkkeenvitun, ja meillä ei ole enää varaa. Ps. Rakas, unohdin täyttää tiskikoneen ja kiitos jos kehtaat kerätä mun roskat ja pyykit lattialta;tuli illalla niin hoppu, kun etsin uutta mönkijää. Pps. Lapsille voisit käydä ostamassa uudet kengät ja samalla mulle uudet sukat ja kalsarit. Ppps. Muistathan tankata auton. Puspus
Parhaat vuodet? Eronnut nainen, joka oli lähemmäs 40. Työpaikasta luopui itse ja ripustautui minuun vaatien sitä sun tätä. Mitään venettä ole kun rahat juuri ja juuri riittää ruokaan ja asumiseen.
Nettoan pari tonnia kuussa. Asumisen ja laskujen jälkeen, ei paljoa naurata.
Hohhoijaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että anteeksi, kun vein sun elämäsi parhaat vuodet, koulutuksen ja työpaikan, koska panin sut paksuksi ja menetit kaiken. Mene nyt vaikka kerämään pulloja, kun mun vene tarvii uuden härpäkkeenvitun, ja meillä ei ole enää varaa. Ps. Rakas, unohdin täyttää tiskikoneen ja kiitos jos kehtaat kerätä mun roskat ja pyykit lattialta;tuli illalla niin hoppu, kun etsin uutta mönkijää. Pps. Lapsille voisit käydä ostamassa uudet kengät ja samalla mulle uudet sukat ja kalsarit. Ppps. Muistathan tankata auton. Puspus
Jos vaimo on erityisherkkä eikä kestä työntekoa niin eihän ap ole tältä mitään vienyt. Ihan yhtä erityisherkkänä olisi kutonut sohvalla sukkia sinkkunakin. Vai väitätkö että lisääntyminen aiheuttaa erityisherkkyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Parhaat vuodet? Eronnut nainen, joka oli lähemmäs 40. Työpaikasta luopui itse ja ripustautui minuun vaatien sitä sun tätä. Mitään venettä ole kun rahat juuri ja juuri riittää ruokaan ja asumiseen.
Nettoan pari tonnia kuussa. Asumisen ja laskujen jälkeen, ei paljoa naurata.
Hohhoijaa. Ap
Pari tonttua kuussa? Ja vaimo kehtaa jäädä kotiin, suhteellisuus hukassa.
Jos tienaisit 5000+ säännöllisesti niin ehkä sitten.
Ei vaimoa kiinnosta raha, mutta aina on siitä huolimatta käsi ojossa. Tarvitsee sitä ja tätä. Helppo sanoa, että raha ei kiinnosta, kun sitä annetaan toisen selkänahasta itse pistämättä tikkua ristiin!!! Minä en saa unta kun lasken koko ajan, että riittääkö rahat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Erityisherkkä kuulemma. Ei oikein tykkää ihmisistä tai vaatimuksista. AP
=Laiska ja mukavuudenhaluinen
Vaimo harrastaa käsitöitä ja myy niitä markkinoilla. Saa sen verran, että saa kulut katettua. Loput maksan minä. Ap