Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjotatko usein neuvolakorttiin?

Vierailija
04.04.2006 |

Mää kirjottelen tässä välitietoja: Lempiruokia, pukemisia, mistä leikeistä tykkää.. Vauvalle kirjottelen milloin löytyy varpaat, hymyt..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitan vauvakirjaan. sinne taka-ruudukkoon on merkattu kehitys. ja vauvakirjaakin lähinnä ekan kanssa ehti/jaksoi/kiinnosti.. harmittaa että esikoinen sai parempaa " kohtelua" . syntymäpäivän lehtikin tallessa yms. roinaa muistoksi.. toiset saanu vaan rakkautta, ja muutamia muistoja..

Vierailija
2/7 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sanotaan että sisaruksia muka kohdellaan ihan samalla tavalla.

Ja pa**an marjat!!

Aina joku jää vähemmälle huomiolle....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolakorttiin?? Eikö sinne kirjoita vaan neuvolatädit/lääkärit tms?

Mä kirjoitan kaikki pienimmätkin jutut ja pitkästi jokaisen omaan Vauvakirjaan ja laitan pienet hiustupsut, ekan lähtevän hampaan, ekat töpöset yms sellaiseen laatikkotauluun. Niistä tulee kivoja muisto lapsille.

Mutten mä mihkään neuvolakorttiin ala söhertämään lempiruokia, ekoja hymyjä yms.. :)

Vierailija
4/7 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esikoisen kanssa on aikaa täytellä vauvakirjaakin. sit kun kakkonen syntyy, annetaan esikoiselta poisjäänyt aika vauvan nukkuessa esikoiselle, eikä vauvakirjalle. kun kasvaavat ja ovat seuraksi enemmän toisilleen ei enää muista ekaa hymyä, varpaita, hampaita.. joten periaatteessa kohdellaan samoin kaikkia.

Vierailija
5/7 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin olen täytellyt tietoja vain (lasta itseään varten) tytön vauvakirjaan.

Vierailija
6/7 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle onnesta jo esikoisesta oli neuvolantäti patistelemassa että kirjottelehan ylös kaikkee mahollista!

Ja eikös sielä luekin että vanhempien huomioita?

Esikoisesta tää samanen täti neuvolassa kirjotteli muutenkin kaikkee hauskaa pikkuhuomioo. Jos en ollu paljoa itte kirjotellu.. ;)

En mää itekään paljoa sinne kirjottele mutta koko ruutu kun on varaa niin koitan muistella kaikenlaista mille on sitten kiva naureskella kun lapsi saa omia lapsia.

Ap

Vierailija
7/7 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kirjoitteli meidän kaikkien kymmenen lapsen vauvakirjaan vaikka sun mitä. Kaikkien kirjat on täytetty ja ne ovat mukavia muistoja lapsuudesta. Näköjään kaikkea ehtii, jos vain haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi