Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä tässä maailmassa ei ole enää mitään paikkaa sosiaalisesti lahjattomalle

Vierailija
30.08.2017 |

En vaan osaa puhua vieraiden ihmisten kanssa mitään. Just olin yksin eräässä tilaisuudessa jossa olisi pitänyt osata. Joo, voihan sitä tietty jotain kommenttia heittää tilaisuuteen liittyen mutta eipä se keskustelu siitä mihinkään näillä lahjoilla silti lähde vetämään. "Verkostoituminen" on kaiken a ja o ja se ei vaan onnistu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you! Itsellä myös työn puolesta eräs tilaisuus edessä ja tiedän jo nyt, että verkostoitumisen osalta ei hyvä heilu tuona päivänä. Tässä jännittänyt jo viikkoja etukäteen. Kääks!

Vierailija
2/8 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vai ei?

Miksi nykyään näkee tällaisia omituisia lauseita, joissa kyllä-sana on ihan väärässä paikassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisipa sitä luontevasti keksiä jutunaihetta, mutta tässä on niin itsekriittinen, että miettii sanomisiaan liikaa, eikä saa loppupeleissä mitään suusta ulos. Toinen ongelma, ettei yksinkertaisesti keksi mitään sanottavaa, paitsi ap:n mainitseman sen hetkisen ympäristön kommentoinnin ja mitäs sitten seuraavaksi :D

Vierailija
4/8 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vai ei?

Miksi nykyään näkee tällaisia omituisia lauseita, joissa kyllä-sana on ihan väärässä paikassa?

Miksi nykyään ihmiset näkee aihetta kommentoida aloitusta tuomatta siihen mitään lisäarvoa?

Vierailija
5/8 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina kateellisena seuraan juhlissa, kuinka mieheni tutustuu ihmisiin niin luonnostaan! Minä taas vain vieressä nyökyttelen päätäni hymyillen ja yrittäen antaa vaikutelman, että olisin sosiaalisesti edes vähän vähemmän kömpelöimpi kuin todellisuudessa olen. Totuus paljastuu tosin siinä kohtaa, kun mies häippäsee vessaan ja jäät yksin.

Vierailija
6/8 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, mutta niin totta :( tässäkin asiassa tuntuu, että small talkin joko hanskaa tai sitten ei..

Vierailija
7/8 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele insinööriksi.

Vierailija
8/8 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pidetään sosiaalisesti lahjakkaana, mutta todellisuudessa en ole. Olen kuitenkin työssäni oppinut muutaman asian. Ensimmäinen on se, että suurin osa ihmisistä puhuu mielellään itsestään, perheestään, työstään ja harrastuksistaan. Ulkomaalaiset lisäksi omasta kotimaastaan. Joten kun tapaat uuden ihmisen ja juttelu alkaa, kuuntele, mitä toinen sanoo ja esitä jokin hänen sanomaansa liittyvä kysymys, jolloin hän taas jatkaa puhumista. Voit myös johdatella keskustelua kysymällä jotain hänen sanomaansa liittyvää, mikä ei ole enää juuri keskusteltavana olevaa asiaa. Vältä kuitenkin puhumista uskonnosta, politiikasta tai yhteiskunnallisista asioista. Varsinkin silloin, jos et tiedä, mikä on toisen mielipide näihin asioihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän