Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Painoindeksisi ja kuinka tyytyväinen olet kroppaasti asteikolla 4-10?

Vierailija
09.07.2008 |

Minun painoindeksini on tällä hetkellä 27 (168cm, 77kg) ja olen tyytyväinen kroppaani arvosanalla 7.

(Olen lihonut kesän aikana monta kiloa ja yritän tsempata itseäni laihduttamaan)

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa 55,5kg ja pituutta 168cm. En ole tyytyväinen, en niin millään. 54kg:ssa olen ehkä parhaimmillani. Kiinteyttämistä kaipaa kädet ja peppu... Kahden lapsen imetyksen jäljiltä rinnat ovat mitä ovat.

Arvosanaksi antaisin kropalleni ehkä 6. En ole ikinä tyytyväinen ulkonäkööni.

Pitäisi varmaan lopettaa jatkuva karkinsyönti!

Vierailija
22/38 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää todella kun viimeisen raskauden (kolme vuotta sitten!) jälkeen en ole vieläkään saanut kiloja pois. Ensimmäisen jälkeen meni vuosi että pääsin normaalipainoon, toisen jälkeen kaksi vuotta ja nyt siis kolmannen jälkeen on kulunut jo yli 3 vuotta ja painan edelleen saman verran kuin heti synnytyksen jälkeen. Jossain vaiheessa sain jo muutaman kilon pois, mutta nekin ovat tulleet takaisin!

Toisaalta työssäni tapaan niin lihavia ihmisiä, että olen siinä joukossa jopa laiha, mutta kuitenkin - haluaisin olla normaalipainoinen ja hyvässä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvosanaksi annan ysin. Painoa olen tiputtanut 16 kiloa viimeisen parin vuoden aikana, joten kroppa on ihan kivassa kunnossa nyt.

Vierailija
24/38 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin 9.

Vierailija
25/38 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muutama kilo pois niin ois 9. 10 ei tuu ikinä, jos en sitten käy jossain rintojen kohotuksessa (6 imetystä takana ja tissit roikkuu polvissa)

Vierailija
26/38 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 8,5.

Vierailija
27/38 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväisyys 8, kroppa hyvä, läskiä vaan liikaa.

Vierailija
28/38 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino 60.1

Pituus 165

Vyötärö 74cm

Lantio 89cm

Tyytyväinen olen, 9 :)

Vierailija
29/38 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok, mutta ihan törkeän pienet tissit, jotka ei vaan kasva, vaikka kuinka lihon. Lisäksi kupera rintakehä, joten näytän aina anorektikolta, kun kerran kylkiluut paistavat.

Jalatkin tekevät pienen mutkan reisien vaihtuessa sääriksi. Molemmat ovat kaarevat, ja polven kohdalla vaihtuu kaaren suunta.

Vierailija
30/38 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis 162cm ja 71kg. ehkä 8+. olen vähitellen oppinut hyväksymään itseni tällaisena pallerona, joka olen aina ollut ( paitsi odotusaikana 93kg...). ennen tuntui että olen ainoa ikäiseni, joka on ylipainoinen, mutta kappas löytyyhän muitakin, ja elävät ihan normaalia ja onnellista elämää... miksen siis minäkin. ylipainosta huolestun tosissaan jos se alkaa haitata normaalia elämää.

Vierailija
31/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa tyytyväinen, olen laihtunut 10 kg vähän yli puolessa vuodessa.

Vierailija
32/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 168 paino 74 ja en vaan tahdo kestää itseäni. Haluaisin 6-10 kg pois mut ei ole selkärankaa :(

Vierailija
33/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 170cm, paino 91.3kg.

Tyytyväisyys olisi varmaan tällä hetkellä 10 luokkaa, koska vain 4 kk sitten painoindeksi oli vielä 34.6... Jos paino rupeaa jumittamaan, niin laskee kyllä tyytyväisyyskin sen mukana. Jos paino olisi joskus 55-60kg (ei ole koskaan ollut) niin olisin todella tyytyväinen.

Vierailija
34/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonomminkin voisi asiat olla. Vatsa kaipaisi kiinteytystä, jos 5kg saisi pois vatsan ja pepun ympäriltä niin hyvä olisi. Menee kyllä syksyyn minun laihdutus.

Vierailija
35/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi vittu mikä läski! just aamulla ,mies kuittasi, että reidet osuvat yhteen vessanpöntöllä...

Vierailija
36/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jouluna oli 25. Mä voin sanoa, että olen tänä kesänä saanut helvetisti huomiota miehiltä, ja tuntuu ihanalta. Tänä aamuna huomasin, että mahanikin on kadonnut. Kun vielä saisi kiinteät käsivarret, mutta on mulla ihan tajuton hauis!

Vierailija
37/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsani kun saisin kiinteemmäksi ja jalastani vielä suonikohjut pois. ( joka hoituu sekin syksyllä). niin olin aika tyytyväinen ja painosta tietysti vielä 3 kg niin saisin litteämmän vatsan.( 3 lasta synnyttänyt).

Vierailija
38/38 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon tyytyväinen! maha oli ainoa, mistä en pitänyt, mut nyt olen parin viimekuun aikana saanut senkin kiinteytettyä. että tässä kropassa mikään ei hölly =)

miinusta tulee arvista joita on vaan ja paljon.. arvosanaksi sanoisin 8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan