Exäni mielestä minulla varmaankin v*tuttaa nyt kun hän on rikastunut!!!
Sisareni kanssa kotikaupungissa käydessäni törmäsin kadulla exään. Arvasin heti että hänellä on jotain mielessä kun tuli juttelemaan niitä näitä, eromme jälkeen (11v sitten) kiersi minut kaukaa jos sattui jossakin näkemään.
Ensin tuli kyselemään mitä minulle kuuluu, missä asun ja muuta sen tyyppistä liirumlaarumia. Minähän tietenkin kohteliaasti kerroin mitä minulle ja perheelleni kuuluu. Hän sitten yht'äkkiä sanoa pamauttaa, että hänellä on nykyään vakituinen työ, tooooodella hyväpalkkainen ja mahtaa minulla harmittaa, kun lähdin aikanani kävelemään. Nyt kun voisin elää pennejä laskematta hänen kanssaan.
Jäin siihen tuijottamaan häntä kuin lehmä uutta veräjää, ei miehellä ollut menny jakeluun asiat. Siskoni repesi nauruun. Ilmeisesti mies tajusi päästäneensä jotain todella typerää suustaan, kun häipyi paikalta.
Ei juma!
Kommentit (4)
hyvä että siskosi repesi nauruun, oli syytäkin!
Ei suostunut silloin, kuten ei ilmeisesti vieläkään, tunnustamaan tosiasioita. Kai rassukka luulee että ero johtui hänen "köyhyydestään", mikä ei ole totta. Ihan siitä syystä että meillä ei ollut mitään yhteistä, ei ihan mitään.
Turha kai mainita, ettei hän silloinkaan mikään "köyhä" ollut.
hän yritti vain kertoa, ettei hän ole ehkä sittenkään ollut niin huono kuin minä häntä pidit. Vitsi vitsinä! Tuollaiseen voisi vain iskeä silmää ja letkauttaa takaisin "you never know..." tms.
On varmasti ollut kipeä paikka, että olet hänet jättänyt, ja nyt sitten halusi paikata itsetuntoaan.
Tavallaan käy sääliksi.