Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten yksinhuoltaja voi seurustella?

Vierailija
30.08.2017 |

Taidan jäädä loppuelämäkseni yksin. Olen eronnut jo pian 5-vuotta sitten ja olen kolmen lapsen yksinhuoltaja. Yksi lapsista on vielä useamman sairauden omaava erityislapsi, joten hän työllistää ja vie aikaa ympäri vuorokauden. En kerta kaikkiaan ymmärrä miten voisin ikinä seurustella kenenkään kanssa tällä kombolla. Ja kohta olen jo niin tottunutkin elämään yksin, ainoana aikuisena, etten enää varmaan edes tottuisi jakamaan elämää kenenkään kanssa. Nyt en sinällään edes ehdi kaivata kumppania, kun päivät ovat vuorokauden ympäri täynnä ja keskityn selviämään päivästä toiseen. Mutta vanhuus yksin huolettaa välillä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen minäkin haluaisin tietää. :( En ymmärrä millä ihmiset ehtivät/pystyvät muodostamaan uusperheitä.

T: toinen yksin olemaan tuomittu yksinhuoltaja

Vierailija
2/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sitten koskaan saa lapsia hoitoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin, kun lapset olivat isällään, isovanhemmilla tai kavereillani hoidossa.

Vierailija
4/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miltei samassa tilanteessa. Jos nyt sattuisin voittamaan lotossa ja saisin poikaystävän, on se otettava heti arkeen mukaan ja kahdenkeskinen aika jää iltaan kun lapset on nukkumassa.

Mutta kuka nyt tämmöstä 5 lapsen yh:aa haluaisi 😂😂😂

Vierailija
5/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei huoleta vanhuus yhtään. Naisista on kuitenkin enimmäkseen harmia. Hyvin riittää kun tapailee kerran pari viikossa, sen vakituisempaa en kaipaa.

yh M

Vierailija
6/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaapas naiset, eihän yksinhuoltajuus määritä sitä kuka olet ja mitä toivot elämältä 😊 kaikilla saa olla haaveita ja kyllä maailmassa on miehiä, jotka on valmiita hyppäämään lapsiperheen arkeen.

Minäkin olin 3 lapsen yksinhuoltaja, mutta päätin, että piru vie mullakin on oikeus elää lapsista huolimatta. Netin treffipalveluja käytin pitkää ja treffailinkin miehiä lasten ollessa isällään.

Sopivaa ei tuntunu löytyvän, kun etin kunnollista ja rauhallista miestä. Kunnes sitten pari vuotta yksin oltua tapasin miehen joka vei jalat slta. Sillä tiellä ollaan ja nykyisin jo naimisissakin. Ja en todellakaan ole mikään kaunotar vaan reippaasti pyöreyttä omaava nainen. Itsekunnioitus ja itseluottamus on kuitenkin kohillaan.

Toivottavasti tämä saa teidätkin uskomaan, että kaikilla on toivoa 😊

Vierailija
7/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miltei samassa tilanteessa. Jos nyt sattuisin voittamaan lotossa ja saisin poikaystävän, on se otettava heti arkeen mukaan ja kahdenkeskinen aika jää iltaan kun lapset on nukkumassa.

Mutta kuka nyt tämmöstä 5 lapsen yh:aa haluaisi 😂😂😂

No hei kyllä ne lapset vielä aikuistuvat ja lentävät pesästä

Vierailija
8/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä. 1 kouluikäisen lapsen totaalihuoltaja. Kun miehet karkaavat kuullessaan tämän. Lapsi läsnäollessa kun muka ei voi tavata eikä tehdä mitään yhdessä. Ehkä sit kun lapsi lentää pesästä.

Vierailija
9/9 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin yh 7 vuotta ja kun lapsi meni ekaa kertaa mökille isovanhempien luokse, menin ravintolaan ja tapasin elämäni miehen. Käsittämätön tuuri. Kertalaakista siis.

No hän soitteli sen jälkeen ja käytiin esim 30 min kävelyillä silloin tällöin, vaikka lounastunnilla. Miehellä oli myös lapsia, joten.pääosa treffeistä tapahtui porukalka hoplopissa tai lintsillä tai korkeasaaressa tms.

Ekaa kertaa oli seksiä pari kk tapaamisesta ja - koko porukka oli taas paikalla. Me kun vielä asuttiin naapurikaupungeissa, niin menin lapsen kanssa ns kylään eli yöksi miehen luo. Syötiin ja katsottiin videolta joku lastenleffa ja sitten lapset nukkumaan siskonpetiin. Oli kyllä tosi jännä tilanne ekaksi kerraksi, kun oli näin valmisteltu homma... mutta meni ihanasti.

Näin tapailtiin ja sitten mies alkoi tulla yöksi meidän kotiin, kun hänen lapsensa eivät omleet luonaan. Ja pikkuhiljaa muutettiin yhtern ja nykyään ollaan naimisissa.

Eli tapailu oli täysin erilaista kuin lapsettomana sinkkuna, onnistui ehkä siksi, että kumpikin oli tosissaan ensitapaamisesta lähtien. Mä tiesin ekasta vilkaisusta, että Toi se on ja mies oli kuulemma tuntenut samoin.