Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keräilettekö mitään?

Vierailija
30.08.2017 |

Postimerkkejä, laukkuja tms?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristetyynyjä.

Paha addiktio.

Vierailija
22/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabian Kosmos-astioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilen käyntikortteja. Helppo ja mukava keräilyharrastus. Täysin ilmaista, kun mitään ei tarvitse ostaa. Kriteerinä minulla on, että jotta voin ottaa käyntikortin, minun täytyy ainakin käydä paikassa sisällä. Esim. jos kaupan ilmoitustaululla on käyntikortteja, en ota niitä. Tällä hetkellä kortteja sellaiset 50. Kokoelmasta voi olla myös hyötyä joskus, kun on paljon yrityksiä ja osoitteita tallessa.

Vierailija
24/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilen myös kynsilakkoja ja astioita! Erityisesti kahvikupit ja aluslautaset, sellaiset vanhat ja ohutta posliinia ovat mieleen, varsinkin jos on kultakoristelua. En niitä kyllä käytä mutta näyttävät kivalta keittiön hyllyllä.

t. jo aiemmin ketjuun kirjoittanut, en muista numeroa

Vierailija
25/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieniä ja marjoja.

Vierailija
26/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo vuosia keräillyt näitä yleisissä vessoissa olevien käsipyyhe-, vessapaperi- ja nestesaippuatelineiden avaimia. Satuin löytämään aikanaan pari ja omituista on, että kun päätin alkaa keräilemään niitä alkoi myös avaimia löytymään. Nykyään tiedän jo paikat mihin näitä tavataan piilotella, mutta otan avaimen ainoastaan jos mulla ei sitä ennestään ole.

Vierailija
27/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuvesiä ja Buddha-patsaita. Intohimoisesti.

Sama😊mutta en kovin intohimoisesti

Vierailija
28/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visuaalisesti viehättäviä keittokirjoja.

Vierailija
29/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tex-Mex -reseptejä. Niitä ei voi koskaan olla liikaa!

Eräs tuttu keräilee kynsilakkoja. Hänellä on tällä hetkellä n. 4000 pullollista erilaisia sellaisia. En ole vielä tullut kysyneeksi, missä hän niitä säilyttää :D

Vierailija
30/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteita ja korsetteja. Äkkiseltään kun viimeksi laskin oli noin 200 paria, jotkut vielä käyttämättömiä. :D Korsetteja ja muita hepeneitä noin 20kpl...

Vierailija
31/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumikeksipurkkeja, niitä peltisiä pyöreitä. On kaikki tähän mennessä ilmestyneet.

Vierailija
32/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailevia katseita. Yläpeukkuja.

Vierailija
33/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kirjailijan kirjoja. Nimenomaan vanhoja, mutta hyväkuntoisia. Jos kirja on 30 vuotta vanha niin saa se käytetyltä näyttääkin :) onneksi myös mies pitää kirjoista ja niitä meillä onkin paljon, ja kaikki esillä. Konmarittajan kauhistus.

Vierailija
34/34 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja (50v plus) Kalevalakoruja, Arabian Kalevala-vuosilautasia (olen hintatietoinen), afrikkalaisia puupatsaita, vanhoja käsityökaluja, Ninnie-keramikin tauluja, Gerlachin Scandia-kopioaterimia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä