Keräilettekö mitään?
Kommentit (34)
Keräilen käyntikortteja. Helppo ja mukava keräilyharrastus. Täysin ilmaista, kun mitään ei tarvitse ostaa. Kriteerinä minulla on, että jotta voin ottaa käyntikortin, minun täytyy ainakin käydä paikassa sisällä. Esim. jos kaupan ilmoitustaululla on käyntikortteja, en ota niitä. Tällä hetkellä kortteja sellaiset 50. Kokoelmasta voi olla myös hyötyä joskus, kun on paljon yrityksiä ja osoitteita tallessa.
Keräilen myös kynsilakkoja ja astioita! Erityisesti kahvikupit ja aluslautaset, sellaiset vanhat ja ohutta posliinia ovat mieleen, varsinkin jos on kultakoristelua. En niitä kyllä käytä mutta näyttävät kivalta keittiön hyllyllä.
t. jo aiemmin ketjuun kirjoittanut, en muista numeroa
Oon jo vuosia keräillyt näitä yleisissä vessoissa olevien käsipyyhe-, vessapaperi- ja nestesaippuatelineiden avaimia. Satuin löytämään aikanaan pari ja omituista on, että kun päätin alkaa keräilemään niitä alkoi myös avaimia löytymään. Nykyään tiedän jo paikat mihin näitä tavataan piilotella, mutta otan avaimen ainoastaan jos mulla ei sitä ennestään ole.
Vierailija kirjoitti:
Hajuvesiä ja Buddha-patsaita. Intohimoisesti.
Sama😊mutta en kovin intohimoisesti
Visuaalisesti viehättäviä keittokirjoja.
Tex-Mex -reseptejä. Niitä ei voi koskaan olla liikaa!
Eräs tuttu keräilee kynsilakkoja. Hänellä on tällä hetkellä n. 4000 pullollista erilaisia sellaisia. En ole vielä tullut kysyneeksi, missä hän niitä säilyttää :D
Alusvaatteita ja korsetteja. Äkkiseltään kun viimeksi laskin oli noin 200 paria, jotkut vielä käyttämättömiä. :D Korsetteja ja muita hepeneitä noin 20kpl...
Muumikeksipurkkeja, niitä peltisiä pyöreitä. On kaikki tähän mennessä ilmestyneet.
Parin kirjailijan kirjoja. Nimenomaan vanhoja, mutta hyväkuntoisia. Jos kirja on 30 vuotta vanha niin saa se käytetyltä näyttääkin :) onneksi myös mies pitää kirjoista ja niitä meillä onkin paljon, ja kaikki esillä. Konmarittajan kauhistus.
Vanhoja (50v plus) Kalevalakoruja, Arabian Kalevala-vuosilautasia (olen hintatietoinen), afrikkalaisia puupatsaita, vanhoja käsityökaluja, Ninnie-keramikin tauluja, Gerlachin Scandia-kopioaterimia...
Koristetyynyjä.
Paha addiktio.