Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ne sit tuli...PUKAMAT!

04.04.2006 |

Heipsan,

Olen tässä toisessa raskaudessani koittanut syödä mahdollisimman paljon kuituja, ettei sama toistuisi kuin ensimmäisessä raskaudessani. Silloin muistan kuinka oli tuskaa sinnitellä kipeiden pukamien kanssa. Mutta kaikesta huolimatta nyt, TAAS viikolla 18 iski pukamat.

Kysymys kuuluukin, miten te olette hoitaneet pukamianne ja saaneet parhaita tuloksia? Toisin sanoen kun eihän noita pukamavoiteita ja suppoja voi käyttää kuin kuuriluontoisesti, niin mitä sit kun se kuuri on käytetty?

Kokemuksesta muistelen, ettei se kuitenkaan vaivaa oikeasti paranna ja vauva alkaa koko ajan painamaan paikkoja vielä enemmän...joten onko joku kokeillu lisäksi jonkinlaisia luonnonmukaisempia hoitokeinoja ja onko auttaneet?

Olisin kiitollinen kaikista neuvoista!

HariboNalle

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa samaa vaivaa... Bepanthenia olen pahimpina aikoina laittanu, mutta mulla ei oikeastaan auta muuku kun juoda juoda ja juoda vettä. Älä kulje vesihanan ohitse pysähtymättä juomaan...

Tsemppiä!

Vierailija
2/2 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vielä kysyä, että onko muilla pukamat tulleet jo näin aikaisilla viikoilla (18) ja kuin on loppu raskaus sujunut? Vai onko tää ylipäänsä aikainen ajankohta pukamille iskeä. Voihan ne tulla vaikkei raskaana oliskaan :)

HariboNalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla