Olen lesbo. Naimisissa. Lapsia. Onnellinen. JNE. Kysy mitä vaan.
Kommentit (43)
Lapsillamme on isä olemassa. En ole maininnu missään vaiheeasa ettei isä osallistuisi lapsiemme elämään.. Joten ei hätää!!! Isi on mukana elämässä!!!
AP
Vierailija kirjoitti:
Lapsiltasi jää puuttumaan isä ja isän merkitys lapsille on tärkeä. Lapsilla pitäisi olla oikeus isään ja äitiin.
Ja minulla ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan mutta lapsen oikeuksia ei pitäisi polkea seksuaalivähemmistöjen takia.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kovinkin lihavia?
No ihan normaaleja suomalaisia naisia .Minä 99 kg ja puoliso hiukan enemmän.
Ap
Kuinka paljon sinua kiusattiin lapsena, vai tunsitko muuten vain itsesi ulkopuoliseksi, jännitit samaa sukupuolta olevien tovereiden seurassa ja aloit kuvitella sitä "rakkaudeksi"? Tai hylkikö ja arvosteliko äitisi sinua? Vai käyttikö joku mies seksuaalisesti hyväksi? Oletko saanut hoitoa masennukseen ja/tai sosiaalisen ahdistukseen? (ja samat kysymykset koskien "vaimoa" ja lasten homoisää)
Koetko että sinun pitää esittää onnellisempaa ja iloisempaa ihmistä kuin oletkaan, jotta et tulisi antaneeksi huonoa kuvaa seksuaalivähemmstöistä?
Vierailija kirjoitti:
Lapsiltasi jää puuttumaan isä ja isän merkitys lapsille on tärkeä. Lapsilla pitäisi olla oikeus isään ja äitiin.
Niinpä. Isää ei korvaa mikään "toinen äiti". Erot ovat muutenkin aina valitettavia, mutta suorastaan itsekästä on hakkia lapsia jo valmiiksi tuollaisiin olosuhteisiin!
Lapsesi varmasti joutuu kiusutuksi koulussa koska niiden äiti on lesbo. Ajattelisit ees lapsiasi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon sinua kiusattiin lapsena, vai tunsitko muuten vain itsesi ulkopuoliseksi, jännitit samaa sukupuolta olevien tovereiden seurassa ja aloit kuvitella sitä "rakkaudeksi"? Tai hylkikö ja arvosteliko äitisi sinua? Vai käyttikö joku mies seksuaalisesti hyväksi? Oletko saanut hoitoa masennukseen ja/tai sosiaalisen ahdistukseen? (ja samat kysymykset koskien "vaimoa" ja lasten homoisää)
99kg...
Vierailija kirjoitti:
Säälin, SÄÄLIN lapsianne niin kovasti - on siinäkin "äiti" ja "Isä", lapsianne varmasti kiusataan pihalla ja koulussa, lapsiraukat...
Ai sen takia kannattaa jättää lapset tekemättä, kun niitä saatetaan kiusata koulussa? Uhrin syyllistämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin, SÄÄLIN lapsianne niin kovasti - on siinäkin "äiti" ja "Isä", lapsianne varmasti kiusataan pihalla ja koulussa, lapsiraukat...
Ai sen takia kannattaa jättää lapset tekemättä, kun niitä saatetaan kiusata koulussa? Uhrin syyllistämistä.
Se että lähtee lapset peitsenään taistelemaan yhteiskunnan ennestään tunnettuja normeja vastaan ja altistaa lapset kiusaamiselle huolimatta siitä onko se nyt oikein vai väärin, on kylmä ajattelutapa.
Menittekö naimisiin heti kun se oli mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Lapsesi varmasti joutuu kiusutuksi koulussa koska niiden äiti on lesbo. Ajattelisit ees lapsiasi.
Ketäs ne kiusaajat sitten on... sun lapsia?
Kumpi teistä ostaa vaateensa Dressmannilta?
Ei mitään kysyttävää. Sääliksi käy lapsiasi eipä mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa asut?
Minkä sukupuolisen kanssa olet naimisissa?
Montako lasta?
Ikäsi?
Puolisosi ikä?
Kauanko olette tunteneet ja kauanko olleet yhdessä ja kauanko naimisissa?
Asun Kuussa
2 lasta
Ikäni 18
Puolison ikä 64
Yhdessä 5 vuotta naimisissa vuoden
Vierailija kirjoitti:
Vastaus: 2 lasta
Yhdessä 10v
Rek.parisuhde 8v josta 1 naimisissa (Suomen lait muuttuivat)
Tunnettu ollaan 12v.
Vaimoni 48
Itse 32.AP
Muuten hyvä, mutta lainmuutos astui voimaan vasta puoli vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä soopaa.
Ohis