Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ENSIKOIDEN TIISTAI+++

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin hyvät fiilikset! Sain miehen kellistettyä eilen petiin ja ihan sama oliko ovis tai ei, niin hauskaa oli harjoitella! :) Taitaa tää mun tietoinen stressamattomuus (tai ainakin sen yritys) auttaa! Mies parka on kyllä ihan hermona työjuttujen takia, mutta onneksi niiden pitäisi helpottaa kuun lopulla viimeistään. Tai sit auttoi se veljen tytön vierailu, kun mieskin on ihan myyty siitä lapsesta, vaikkei muuten kauheen lapsirakas olekaan.

Moi Naksu!!! Pitkästä aikaa! Täällä huutelee Dio uuden nikkinsä takaa! Vai te ootte kans käyny tutkimuksissa?! Me oltiin tossa alkuvuodesta kans, eikä vikaa löytynyt. Sovittiin, että katellaan syksyyn ja jos ei tärppiä kuulu, niin sit mietitään noita hoitoja. Tavallaan helpotti, ettei vikaa ollut, mutta toisaalta ihmetyttää, että miksi sit ei tärppää... :-o

Palaillaan!

Vierailija
2/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Oireet" eivät ole vähentyneet/lisääntyneet ja näyttää olevan enemmän iltapainoitteista nuo tuntemukset. Nyt kp 25 ja postissa pitäis tulla loppuviikosta muutama testi. Pitäähän niitä " varmistustestejä" olla, tuli sitten nega tai plussa!:) Testailla suunnittelin viikonloppuna tai alkuviikosta. Saa nähdä miten saan näppini pidettyä erossa testeistä.

Muuten ei kuulu mitään kummempia, lähinnä tylsää alkaa tää piinailu olla, kun aluksi niin jännitti. Kyllä se jännitys taas loppuviikkoa kohti kohoaa. Onneksi työt pitää päiväjärjestyksen kohdillaan ja järjen päässä!

Ajakaahan ne tädit äkkiä pois ja plussia tilalle!

Hoyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli visiitille eilen. Voi kapistus! No, olipa hyvä syy vähän kiukutella eilen avokille =) Käytiin sairaalassa illalla kun avokin siskon vuoden ikäinen tyttö oli joutunut sinne pitkittyneen mahataudin takia. voi kun oli söötti näky kun verkkolakki oli päässä tipan takia. Onneksi oli jo piristynyt!

Avokki on ihan touhuissaan siitä et jos meilläkin tärppäis pian. Lueskelee innokkaasti ostamiaan vauvalehtiä ja netissäkin on surffaillu =). Kunhan vaan ei jouduttaisi pettymään!

Plussaonnea piinailijoille sylintäydeltä toivottaa Nea!!

Vierailija
4/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään samaa rataa kuin eilenkin kp 24/24-27-?? lämmöt edelleen koholla 37.4, mutta niipä tuo oli viime kuussakin.

En odottele suuria, sillä satavarmaa vahvaaviivaa en ovistestiin koskaan saanut, joten ihan rauhallisesti edetään täällä !

sunnuntaina olisi siskon vauvan ristiäiset, toivotaan ettei menkat ala ja testi näyttäisi plussaa, saisin salaa hihitellä että vuoden päästä juhlat onkin sitten meillä.........

Kamala kurina kuuluu vatsasta, taidanpa mennä syömään välipalaa, kertokaahan muutkin kuulumisianne, ja kaikille piinailijoille ( meitä onkin nyt iaka monta ) tsemppiä, 1 plussa pitää ainakin meidän porukasta tulla, ja kaimaaanilleni myös kovasti tsemppiä !!!!!!!!!!

+++++++++++AinoAurora++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
5/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelun tädin vierailusta, ihan unohdin äsken, voimahali !

Vierailija
6/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna hieman jo hätiköin ja kävin tekemässä raskaustestin (oikein hävettää), negaahan se näytti. Kp on nyt 32 ja menkkoja siis vaan odotetaan. Mahaa vihloo jo ties kuinka monetta päivää. Peukut on pystyssä muille piinailijoille bd bd.

Minuakin hieman jännittää miten saan miehen ovulaation aikaan petipuuhiin. Mies tekee parina päivänä viikossa 15 h työpäivän, joten niinä päivinä ei meillä kyllä paljon pupuilla. Enpäs kyllä itsekään jaksaisi tuollaisen päivän jälkeen. Jos nyt sitten edes sen ovulaation tunnistan. Tikuttaan en vielä rupea.

Madam mammalta kävin kyselemässä lapsilukua ja vastauksena tuli poika tammikuussa 2007 ja tyttö joulukuussa 2008. Kun vaan menisikin noin että jo ensi kierrosta raskautuisin...

Vierailija
7/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KILLA: Eli siis tsäänssejä ei ole menetetty vielä, että tärppäisi tässä kuussa?? Ymmärsinkö oikein?? :)

TERVETULOA te kaikki uudet " jäsenetkin" tänne meidän joukkoon!! Täällä saa purkaa sydäntään ja " autamme" niin paljon toisiamme " ongelmiemme" kanssa kun mahdollista. =)

Nyt on jotenkin semmonen tylsä fiilis!! Eli siis aloitin sen ovulaatio-metsästyksen sillon la:na. Tuli todella haalea viiva. Su:na tuli huomattavasti vahvempi, mutta nyt sitten ma ja ti ollu taas haaleat viivat, mistä se johtuu?? Menikö se ovulaatio jo, vai näyttääkö nyt sitten siltä että ei sitä ovulaatiota tulekaan??

Mulla oli kyllä su-ma välisenä yönä semmosia jänniä nippaluja mahassa, mutta ei kai nyt vielä ole voinut tärpätä?? Kun mulla on menossa vasta kp 14/30~43..

Ma:na 27.3 pupuiltiin ekan kerran, sitten ke:na ja la:na edellisen kerran.. Voi v***u menee kyllä hermot!! Mä lyön justiinsa hanskat tiskiin ja annan asian olla!! :( AARRRGGGGHHHH!!!!!!!!! Anteeksi tää mun raivokohtaus, mutta tuntuu nyt kyllä tällä hetkellä jotekin NIIN toivottomalta tää juttu!!

No, kai mun pitää vielä muutama aamu yrittää bongailla tuota ovista, mutta tuntuu, että se viiva ei siitä kyllä vahvistu.

Pidän Teidät ajantasalla rakkaat Ensikot!

Harmain kevätterveisin

Lisbet.

Vierailija
8/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menossa kp 54. Hurraa!!! Alkaa oikeasti ottaa jo päähän... Olen nyt joukosta poikkeava ja odotan todella tätiä tulevaksi, jotta päästään sitten Terolutin avulla tositoimiin. Onhan tässä tietty vielä pienen pieni mahdollisuus olla raskaana. Pupuiltiin perjantaina (tissit aristi, kirkasta vuotoa, oisko voinut olla ovis???).

Pidän kaikille kovasti peukkuja.

Keiju

Vierailija
9/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärppimahollisuudesta tässä kierrossa ei hajuakaan, kun en nyt vaan oo jaksanut tota ovista bongailla enää... Luulin sen olleen viime viikolla, mutta ei sit tainnutkaan olla kun noita ovikseen sopivia limoja tuli parin päivän tauon jälkeen taas. Mä oon ihan pihalla koko touhusta! :O Odottelen vaan että tissit kipeytyisi, niin tietäisi kierron lähenevän loppuaan.

Mulla oli kans alkuun vaikeuksia noiden ovistestien kanssa: haaleita viivoja tuli ja meni, eivät mitenkään ennakoineet ovista. Sit parissa ekassa kierrossa en tunnistanut positiivista tulosta, koska en ollut varma oliko testiviiva varmasti yhtä vahva, kuin kontrolli. Mä käytin Mammaksin testejä ja niissä se testiviiva oli jotenkin suttuinen. Jälkeen päin sit totesin, että kyllä ne plussaa oli, kun täti saapui parin viikon kuluttua.

Voisko sun nippailut kertoa oviksesta? Toisillahan silloin on jotain tuntemuksia.

Mut siis: koita kestää! Ja mä ehkä sinuna jatkaisin tikuttamista, kun sullakin noi kierrot voi kuitenkin venyä...

Killa

Vierailija
10/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu, kiva että piipahdit morjenstamassa meitä! Voimia tutkimuksiin!

Nea, isot pahoittelut tätsystä ja häädä se pian pois!

Anskulle ja Keijulle tsemppiä odotella tilanteen selviämistä.

Ja Aurora, huomasin eilen, että olet kannssa flunssan kourissa edelleen! Paranemista.

Oma ).( sen verran, että mielenkiintoiseksi menee...

Eilen mies sai selätysvoiton, tosin yllätys oli suuri molemmille, kun pupuilun päätteeksi huomasin, että vuotaa tuhruttulen. No, sen jälkeen tädistä ei ole kuulunut mitään¿ Että pihalla olen kuin lumiukko¿ mahtaako se täti nyt tulla vai ei¿

Päätin, että odottelen vielä pari päivää ja testailen sitten, jos ei tilanne muutu.

Mies oli kyllä ihana, kun kyseli, että harmittaako sua kovasti ja silitteli poskea, kun illalla kyyneliä kuivailin ihmetellen, että tässäkö tää nyt sitten oli.

Palaan asiaan, kun tilanne selviää.

nellamaija

Yritän urheasti ajatella että, jos täti nyt tulee, voin vielä nautiskella punaviinimaan herkuista ja ehdin ehkä vielä saada simppoja kotiinviemisiksikin! :)

Vierailija
11/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin kyselly teijän mielipidettä raskaustestin kelpoisuudesta...

Eli kyse on advance-testistä, jonka tein tossa lauantaina, kp24. Siinä sanotaan, että tuloksen voi lukea 5 min kuluttua, ei kuitenkaan yli 10 päästä. Viiden minsan päästä oli puhdas nega, sit ku miehen kanssa sitä tiirailtiin myöhemmin, siinä oli selvä viiva, ei siis vaan viivanpaikka. Tuolloin aikaa oli kulunut 11-13min. Voiko tosissaan olla että on noin pilkun päälle tarkka, ettei 10 minsan jälkeen saa kattoo? Siis että 11 minsaa on jo liian myöhään? Kuulostaa musta vähän hölmöltä, jos on noin tarkkaa, enhän mä voi tietää oliko ajanoton hetkellä minuutti just vaihtunu vai vaihtumassa... Mitä mieltä ootte? Nyt vaan pisti jälleen mietityttämään, kun eilen tuli ruskeaa vuotoa, joten oletin niiden alkaneen, nyt ei taas mitään, mutta vähän ois menkkaoloja... Yllättävän ajoissa vaan alkaisivat.

Arvatkaa vaan ehdittiinkö jo intoilemaan miehen kanssa, mutta sitten eilen tulin taas rytinällä alas todellisuuteen... kai...

Anteeks oma).(!

Vierailija
12/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistinkin että vaihdoit sen nimimerkin, kun oon käyny aina välillä vakoilemassa mitä teille kuuluu! Et kai luullu että kokonaan teidät olin unohtanut?! ;) Ehei!!!!

Meidän tilanteet onkin sitte kovin samanlaiset. Eikö ookin ristiriitainen tunne, ku vikaa ei löydetä. Toisaalta on helpottunu olo mut sit just toisaalta miettii että no mitä pirua tää sitten on! Miehellä oli tosiaan simppojen määrä huikeat 656milj., ku viitearvo tais olla >40 milj., joten todnäk vika on meikäläisessä! Tsemppiä teille, yritystä ei kuitenkaan lopeteta, vai mitä!?!

Vierailija
13/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...näin viime yönä ihanaa unta. Meille oli syntynyt tyttövauva. Ylpeänä esiteltiin kaikille.

:)

Keiju

Vierailija
14/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime perjantaina ilmoittelin itsestäni ensimmäistä kertaa enkä sen jälkeen ole ehtinyt edes nettiä avaamaan. Oli melkoista kiirettä koko viikonloppu eikä tilanne näytä paljoakaan helpottavan tulevina päivinä. Nyt aion kuitenkin nipistää aikaa tällekin touhulle, jotta tutustuisin teihin muihin kuumeilijoihin hieman paremmin.

Kaiken kiireen keskellä yritän nyt ekaa kertaa bongailla ovista ihan tikkujen kanssa. Jotain viivaa niissä tikuissa toki näkyy, muttei suinkaan tasavahvaa tai vahvempaa. Toivottavasti sellainenkin viiva olisi vielä tulossa. Jotenkin vain kuvittelin oviksen olevan jo viikonlopun tienoilla, mutta ilmeisesti/toivottavasti se on vasta tuloillaan.

Muillakin on varmasti kokemuksia siitä, miltä tuntuu muiden ihmisten vauvauutiset. Meinasin eilen kesken työpäivän pillahtaa itkuun lukiessani erään ystäväni viestiä. Heille on tulossa syysvauva. Ymmärän kyllä, ettei toisten ihmisten vauvat ole toki meiltä muilta pois, mutta vaikealta se iloitseminen tuntuu -ainakin heti uutisen kuulemisen jälkeen. Itse kun olemme mieheni kanssa toivoneet ensin kesävauvaa, sitten syysvauvaa ja tällä hetkellä toiveissa on talvivauva. Tuntuu vaan niin epäreilulta kuulla muiden ilouutisia, kun omaa mieltä kalvaa pelko siitä, että onnistuuko meillä koskaan. Eilinen oli siis todella paha päivä. Tänään asian ajatteleminen ei enää itketä, ainoastaan tuntuu pahalle. Jos joku tietää keinon, jolla selvitä näistä uutisista hyvillä mielin eteenpäin, otan sellaisen vinkin vastaan. Tuskinpa tämä oli maailmaan viimeinen vauvauutinen omassa ystäväpiirissä.

Lörpöttelin nyt pitkät pätkät omaa pahaa oloani. Yritän seuraavilla kerroilla olla vähän iloisempi tuttavuus.

-desejo-

Vierailija
15/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaktus-84 ja t@mmiäippä, tervetuloa joukkoon!

AinoAurora, voi kun olisi ihanaa päästä ristiäisiin =). Teille onkin mukava sunnuntai tulossa!

Anskuliini82, pahoittelut negasta!

Lisbet81, aivan hyvin voi vielä olla sun ovis tulossa, kun kierto ei ole vielä kovin pitkällä. Jatka vaan testailua =).

Naksu, bdbdbbdbd! Hyvältä kuulostaa.

desejo, tsemppiä oviksen tikutteluun!

Kaikille piinailijoille (ja meitähän on paljon!) plussasäteitä!!

Kp 24/29 eikä mitään ihmeellistä täällä suunnassa =).

Emma

Vierailija
16/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keiju78, kirjottelit pitkästä kierrosta..Et oo ainut, mulla oli viime kierto 47pv..Oon lopettanu pillerit 08/2005, alkuun kierto normaalia, mutta tän vuoden puolella menny tuonne kp50 hujakoille..Jännityksellä tein elämäni ekaa testiä, ku kp alkas oleen yli 40.. Ollaan siis alotettu yritys nyt vasta maaliskuussa ja heti luulin tärpänneen, mutta ei..Se oliski ollu jotain mahtavaa..

Todella piinaavaa vaan pitkä kierto, ku pitää niin kauan odotella..Oviksen luulen tunnistavani.. Meillä mennään sillä tyylillä, et tulee jos on tullakseen, vielä en ainakaan tikuttele, enkä mittaile lämpöjä..Pupuilua harrastetaan muutenki usein, joten eiköhän ne simpat siellä virkeenä pysy! ;-)

Semmosia tänne tiistaipäivään, ulkona satelee hiljalleen jotain rännäntapaista ja lossakkoa jokapuolella.. Mutta onneksi se on kevään merkki!

-T@mmiäippä-

Vierailija
17/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että Killa on paremmalla tuulella ja ukkokin selätetty! ;o)

Moi Naksu! *vilkuttaa* huhuilinkin sua tuossa taannoin. Voimia tutkimuksiin! Eikä tuo sun tilanne nytkään ihan huonolta näytä. Mä sain advancella yli 10 min. jälkeen haalean vaaleanpunaisen haamun kp 32/33 ja nyt mennään rv 10 tasan. Tuhruthan voi olla kiinnittymisvuotoa. Pidetään peukkua! bdbd

Ja nellamaijalle kans samaa juttua, että toivo menetetty vasta kun ferrarin on jo kaartanut kunnolla paikalle.

Kaikille muillekin vanhoille ja uusille hyvää vointia ja plussatuulia!

-Amy-

Vierailija
18/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu: joo, en oikein tiedä oliko uutiset hyviä vai huonoja, kun ei mitään vikaa ollut... Yksi ystäväpariskunta yritti 3 vuotta tuloksetta, kummastakaan ei mitään vikaa löytynyt. Sit toka inssi toi tuloksen. Meille sit lekuri suositteli kanssa tota inssiä, jos hoitoihin joudutaan. Ei nyt vielä oo sitä ajateltu, katotaan sit elokuussa, kun tulee vuosi täyteen yritystä. Mut siis sun tilannehan kuulostaa hyvältä! Koska testaat uudestaan? *bd* Ja muuten sun miehen simppojen määrä on ihan huikee! Piti kattoo mitä tolla omalla ukolla olikaan ja ¿vaan¿ 129.6 milj.! ;)

Desejo: tuttuja tunteita! En kylläkään tiedä, miten niistä pääsisi eroon. Oon ite vaan koittanut ne ¿hyväksyä¿.

Ja taas taitaa mukaan olla liittynyt uusia, joita en oo vielä toivottanut tervetulleeksi! Hetki menee, ennen kuin opin muistamaan teidän nikit, joten kirjoitelkaas ahkerasti! :)

*vilkutus Amylle*

Vierailija
19/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan ensiksi Naksulle, ihana kuulla susta olet ollut mielessä monen monta kertaa ja sua olen huhuillut välillä (vaikka tiesin että lähdit hetkeksi pois) ! Tervetuloa takaisin, siis jos olet tullut jäädäksesi=:)

Olipas pitkä pino, oli niin paljon asiaa ja kommentoitavaa mutta pää tyhjeni ja puolet unohtui...

hoyt, ilmoittelehan kun testit tulleet mitä näytti? Onnea testailuun dbdbdbd

Kaimaseni, sulla kuulostaa kyllä tosi hyvältä, kun noi lämmöt keikkuu tuolla ylhäällä. Toivotaan että se plussa pamahtaisi testiin joku päivä eikä tätsä löytäisi teille:)

Ja oikein paljon onnea matkaan kaikille piinailijoille +++++++

On kyllä vieläkin niin flunssainen olo että, kiitos muuten nella paranemistoivotuksesta! Toivottavasti tää pöpö vihdoin osaisi lopettaa mun kiusaamisen ja häviäisi!! Kestänyt jo liian kauan:(

Tänään menin hätähousuna testaamaan negan, vasta kp21, mutta kun/jos se ovis oli kp9-10 niin ois voinut jo näkyä jos olis jotain tapahtunut. Elikkäs tän kierron suhteen luovuttu toivosta ja innolla odotan kuun loppua jolloin lääkäriaika. Mitäs siellä muuten tutkitaan ja pitääkö toi miehus ottaa mukaan sinne ekalla kerralla? Kerrohan Naksu mitä sulla tutkittiin ja Killa kans kokemuksia!

A

Vierailija
20/24 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Killa, että mies on selätetty!!!:=)

Naksuliini - mahtavaa, että olet takas linjoilla!!!! Ja mielenkiintoinen sun tilanne,kaikin puolin todella!!!! Plussaa kovasti sulle toivon! Kyttäsin eilen leffaa ja tissuttelin, enkä piipahtanut enää illalla täällä - ja täällähän olisi ollut tuttuja!!!!!!! halauksia vaan kovasti*

*moi amy ja muut tutut*

mikä on jessican tilanne? Huhuu - kuuleeko Turku!?!

-mooli, kp 7/26