+++ENSIKOIDEN TIISTAI+++
Kommentit (24)
Huomasin just alkuillasta, että tisut on taas kerran alkaneet kipeytymään!! Paska, eli kai se täti TAAS KERRAN tekee tuloaan meille.. Mulla on nyt ollu ainakin kahden viimeisen kuukauden aikana ainakin pari viikkoo ennen tätsyn tuloa kipeät tisut.. En mä taida ovuloida ollenkaan, taidan huomenna soittaa lääkärille ja yritän saada ajan, että pääsisin tutkimuksii. Eli katsoisi jos ovuloin ollenkaan.. Ja nyt tällä hetkellä luulen että asian on niin " paha" että mulla sitä ei tapahdu ollenkaan.. SNIF!! :(
Hemuli5: Eli en ole saanu kertaakaan (olen tehnyt 4 testiä) tasa vahvoja viivoja testeihin, semmosia " haamuja" kylläkin. Vertasin tänään 3 viimeistä testiä vierekkäin ja su:ain testi " kaikista vahvin" (jos sen voi niin ilmaista), siitä ne testit on sitten vaan haalenneet ja nyt tosiaan tuntuu jo tisut kipeeltä, eli luultavasti tulee tätsy parin viikon päästä..
Palailen!
Lisbet.
Naksu !!! Tervehdys good old friend =) Kiva kuulla sinusta. Ja että heti haamua pukkaa. Mahtavaa !!! Kyllä se siitä vielä plussaksi muuttuu ¿ täytyy uskoa ;)
Hoytille, nellamaijalle ja AinoAuroralle piinailuonnea ja muillekin jos joku muukin piinaili (nyt en muista...)
Lisbeth ¿ tämä on hyvä paikka purkaa vähän tunteita! Ja me jos kuka ymmärretään miltä tuntuu kun ei tärppää tai saa edes ovisplussaa. Se ottaa kyllä pattiin aika lujaa joskus. Noista haaleista viivoista ovulaatiotesteissä: itsekin niitä muutaman kierron tikuttelin, pelkkää haaleaa tai vähän tummempaa, muttei koskaan tarpeeksi tummaa viivaa. Lopetin koko touhun ja mulla valitettavasti totuus on se, että en ilmeisesti ovuloi. Toivon että sulla ei tätä diagnoosia. Killakin kertoi, että ovulaatio voi silti tapahtua, eli älä vielä heitä toivoasi.
Keijulle pahoittelut pitkästä kierrosta. Itsellä pisin ja viimeisin kierto 44 pv ja sekin meinasi jo ressata aivan liikaa.
desejo: samaa vikaa täällä. Taas on tullut vauvauutisia joka suunnalta. Jotenkin niin kirpaisee aina, vaikka onnellinenhan sitä pitäisi kavereiden puolesta olla. Mutta jostain se kateuskin aina nostaa päätään ¿ miksei sitten meille ikinä....Yritän vain pukata asian taka-alalle ja miettiä, etteihän se heidän onnensa ole minulta pois.
Omaa napaa: Mies on käynyt simppatesteissä tänään. Tulokset pitäis tulla pian. Se ihana sanoi, että hän ei luovuta ennen kuin useampi lääkäri on meille lopullisesti sanonut ettei mitään mahkuja enää ole =) Siis kaikkemme aiomme yrittää =) Kuun lopussa on lääkäriaika ja sinne tuli kutsu molemmille (joku kyselikin että mennäkkö yksin vai kaksin). Mulla tosin on jo otettu ne hormonikokeet ja ne simppatuloksetkin otamme mukaan sinne ekalle käynnille. Jospa sitten ennen kesää ehdittäis jotain hoitoja jo aloittaakin.
Tervetuloa joukkoon myös kaikki uudet
t. yökyöpeli-Afternoon
Ihan aluksi kiitos kaikille " vanhoille" enskoille, Mooli, Killa, Afternoon, Aurora, Amy... Olikohan muita! Tuntuu tosi hyvältä kuulla että oon ajatuksissanne ollu! Ja että vielä muistatte mut! ;) Nyt täytyy ikäväkseni todeta että kyllä mun tuhruttelu oli tädin tuloa enteilevää, hanat aukes viime yönä! Vi***us on kyllä ihan maksimissaan! En ymmärrä mikä siinä on että mulle tulee aina noita haamuja, ja kun toi oli vielä " lähes kymmenen minsan sisään" . Kummastuttaa todella, joko oon ollu jo muutamaan kertaan " raskaana" tai sit mun kroppa erittää jotain ainetta että ne testit siihen reagoi.
Noh, nyt varaamaan aikaa yksityiselle, niin saadaan asiaa taas hiukka eteenpäin! Onnea muuten Afternoonillekin tutkimuksiin, rankkaa voi välillä olla mutta eiköhän se siitä!
ovistikku näyttää vain periaatteessa yhden kerran sen kaksi vahvaa viivaa ja se on se huippu, sen jälkeen muutaman päivän sisällä ovis tapahtuu, jos tapahtuu. Hormooniahan tulee vaikka munasolu olisikin niin kehittymätön ettei ovista käytännössä tapahdu kuitenkaan. Joten ovis oli sulla silloin jo :). Joskus tapahtuu harvoin, että molemmilta puolilta munikset lähtee liikenteeseen eri aikoihin.
Mutta ei kannata enää tikuttaa kun on saanut ne kaksi vahvaa viivaa.