Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muilla outoja kissoja?

Vierailija
29.08.2017 |

Meidän leikattu kissaneiti (14v) kuljeksii ympäri kämppää ja mouruaa. (Yleensä kun jompikumpi tai molemmat meistä ovat poissa, mutta myös lähes joka yö. Kantaa silloin jotain pientä lelua samalla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edit: tekee siis tota jatkuvasti, ei mitenkään satunnaisesti

Vierailija
2/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoillakin on dementiaa. Taitaa olla vanhuuden oireita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa stressaantuneen ja tylsistyneen eläimen oireilulta.

Vierailija
4/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kämppä? Ei ulkoilua? 

Vierailija
5/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni kämppä? Ei ulkoilua? 

Ei ole pieni kämppä, ulkoilee kun tahtoo. On tehnyt tota koko ikänsä niin pidän sitä jonain leikkinä, toinen kissa leikkii kantamalla lelua muttei mourua ja kurnahtele. Tosin erittäin harvoin, yleensä leikkii sillä ärsyttävällä piipittävällä lelulla.. tai sitten vain syö ja nukkuu, ulos ei tahdo mennä.

Vierailija
6/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa kun tulee ulkoa, sanoo: "MOU MOUUUUU AOOOOUUUUU!". Aina, yleensä suurempi valitus tulee jos sää on kylmä/sateinen. Hyvällä kelillä usein on pikainen "MAU", kun menee ruokakupille.

Vierailija
7/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa stressaantuneen ja tylsistyneen eläimen oireilulta.

Mistähän tuokin koko elämänsä olisi stressaantunut kun saa olla rauhassa, saa huomiota kun tahtoo, saa säännöllisesti hyvää ruokaa ja leluja ja pihaleikkejä riittää.

Vierailija
8/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin vanhempi tyttökissa kantaa lelua ja mouruaa, useimmiten kantaa tiettyä palloa. Olen aina ajatellut, että pitää sitä pentunaan ja kantaa niinkuin pentua niskasta. Leikattu aikaanaan, ei ole saanut itse pentuja, mutta aina ollu tosi huolehtiva muita kissoja kohtaan. Kaikki minun kissat on ihan hassuja/outoja ❤️❤️❤️

9/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa kun tulee ulkoa, sanoo: "MOU MOUUUUU AOOOOUUUUU!". Aina, yleensä suurempi valitus tulee jos sää on kylmä/sateinen. Hyvällä kelillä usein on pikainen "MAU", kun menee ruokakupille.

Kuulostaa loogiselta kissalta. 

Huono ilma -> huono mieli -> valittaa

Hyvä ilma -> hyvä mieli -> ei valita

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
10/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kissoistani tekee samaa leluhiirillä, aina kun käydään Ikeassa tuodaan sille tuliaisena niitä Gåsis mus-hiiriä. Kerran se kaivoi itse ne sieltä kauppakassista 😂 Vie niitä joskus myös ikkunalaudalle suussaan katselemaan maisemia. Osaa myös noutaa niitä kun tuo ensin meille ja sitten heitetään nin juoksee perään, antaa lelulle vähän kyytiä ja tuo sitten takaisin. Ikää kissoilla on 8. Olen alkanut piilottamaan lelut yöksi ettei raahaa niitä makkariin mouruntansa kera 😁

Vierailija
11/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullu vanhaksi. Mun vanhus naukui myös tauotta hereillä ollessaan. Asiaa riitti, mutta mitään ei oikein halunnut. Ei ruokaa, ei seuraa, eikä leikitystä. Kierteli vaan asuntoa ja metelöi menemään. Oli 13v kuollessaan.

Vierailija
12/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tullu vanhaksi. Mun vanhus naukui myös tauotta hereillä ollessaan. Asiaa riitti, mutta mitään ei oikein halunnut. Ei ruokaa, ei seuraa, eikä leikitystä. Kierteli vaan asuntoa ja metelöi menemään. Oli 13v kuollessaan.

Mutta siis ihan pienestä asti tehnyt tuota...

Vierailija
13/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2-vuotias (leikattu) tyttö kulkee leluhiiri suussa hiljaa inisten, ja yksin ollessaan se kerää kaikki hiirensä ruokapaikalle 😄

Vierailija
14/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa kuskaa sukkia, hiuspompuloita, pieniä käsineitä ja pipoja, jopa alusvaatteita jos ei muuta löydä. Se hakee niitä jostain ja tuo olohuoneen lattialle ja naukuu. Tätä tapahtuu miltei päivittäin. Joskus useita kertoja päivässä.

Vierailija
15/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joku vauvakuumetyyppistä hormoonivaivaa? Eläinlääkäriltä voi kysyä. Yksi kissoistamme nuoli vatsaansa niin, että karvat lähti. Saatiin lääkäriltä jotain feromonijuttua. Annettiin myös erikoishuomiota lisää. :)

Rauhoittui pikkuhiljaa ja karvat kasvoi takaisin.

Vierailija
16/16 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin kissat tekee samaa lelujen kanssa. Olen yhdistänyt sen siihen, että on tavallaan "saanut saaliin kiinni" leikkiessään ja mouruaa siksi :)