Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sä et voi tulla meille koska mun äiti ei pidä susta"

Vierailija
29.08.2017 |

Tällätavoin lapseni ystävä ilmoitti omalle lapselleni joka oli menossa muiden mukana ystävälleen leikkimään.

Lapsi joutui lähtemään yksin kotiin ja itki kun ei ymmärtänyt syytä. Soitin myöhemmin lapsen äidille ja tämä oli sitä mieltä että oma lapseni saa tämän kaverin tekemään tyhmyyksiä, esim. Ei ilmota vanhemmille missä ollaan, läksyt jää tekemättä, viimeksi kun lähti meiltä niin ei mennyt suoraan kotiin vaikka äitinsä oli sanonut että viideksi kotiin vaan olikin jäänyt viereiseen puistoon leikkimään.

Oma lapseni laittaa minulle aina viestin kun on kotona ja tekee läksyt heti. Kun kerroin tästä niin äiti vaan sanoi ettei muiden kavereiden kanssa ole tälläistä ongelmaa.

Juttelimme lapsen kanssa asiasta ja sanoin että hänellä on paljon muita ystäviä joiden kanssa voi leikkiä.

Nyt sitten kun olen kieltänyt omaa lasta tuomasta tuota lasta meille kylään niin tämä äiti on ilmoittanut kouluun ja muille vanhemmille että mun lapsi syrjii sitä eikä ota leikkiin.

Vaikka tosiasiassa jos lapsi tulee mukaan leikkiin pyytää hetken päästä kaikki muut lapset heille leikkimään ja omani jää yksin. Jos taas oma lapseni leikkii eri kaveripiirissä niin tuo lapsi tulee nurkalle poraamaan ettei häntä oteta mukaan leikkiin.

Mitä tässä nyt sitten tekisi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvista oman lapsesi itsetuntoa. Älä lähde mukaan nokitteluun. Ehkä harrastus, jossa olisi lapsia muistakin kouluista? Eli huomio johonkin muuhun?

Vierailija
2/3 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerrot sinne koululle ja niille muille vanhemmille tuon saman kuin kirjoitit tässä. Ei kait tuo sen kummempaa ole? Mulla on vähän samanlaisia kokemuksia oman lapsen yhdestä ex-kaverista, mun kiltti ja tottelevainen koulupoika alkoi viettää aikaansa jälki-istunossa ja rehtorin kansliassa mitä ihmeellisimmistä jutuista, aina mukana oli tämä sama nimenomainen kaveri. No, ilmoitin sitten että sen pojan kanssa ei vietetä enää sekuntiakaan aikaa, ei koulussa eikä vapaa ajalla. Kappas, loppui jälkät ja rehtorinpuhuttelut kuin seinään. Ko. kaveri uuden kaverinsa kanssa on tempuillaan hommannut koululle mm. poliisit tässä jo muutaman kerran. Ko. lapsen isä ei ollenkaan ymmärrä, miksi kyseinen nicopetteri ei ole meille enää tervetullut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä ihana manipuloiva sosiopaattilapsi (ei siis sinun lapsesi vaan se toinen) ja äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi