Sain työpaikan!!!
Äsken tuli puhelu ja sain tietää että minut on valittu työhön johon halusin aivan järjettömästi! reilu 3kk sitten oli viimeinen työpäivä ihan kauheassa duunipaikassa joka aiheutti minulle ties minkä traumaperäisen stressireaktion paniikkikohtauksineen - 2kk meni sängyn pohjalla ennen kuin pystyin aloittamaan työnhaun.
Palkka on vähän huonompi kuin vanhassa paikassa, mutta työnkuva on kiinnostavampi ja askel eteenpäin sillä urapolulla millä haluankin olla.
Halusin vain jakaa :)
Kommentit (12)
Hienoa, paljon onnea! =)
Saako kysyä, minkä alan työpaikan sait?
Kiitos onnitteluista!
Asiantuntijatyö kestävän kehityksen konsulttifirmassa (kuulostaapa hienolta noin kirjoitettuna!).
Olen vieläkin kuin puulla päähän lyöty!
-ap
Kiitos jakamisesta!
Tällaiset viestit ovat nykyään valitettavan poikkeuksellisia, mutta on hienoa että niitä ylipäätänsä on.
Paljon onnea uudesta työpaikasta ja voimia toipumiseen edellisestä riesasta.
Kiva juttu. Piristi päivää. Onnea uuden työpaikan johdosta.
Hyvä homma! =)
Itse odottelen tietoa saanko vai en.
Tulin onnelliseksi sun puolesta, vaikka en tunne sua :). Tosi kiva, että sait töitä :). Itsekin yritän löytää koko ajan työpaikkaa, mutta ei oo vielä löytyny. Joku päivä varmasti.
Kiitos kannustuksesta.
Halusin jakaa siitäkin syystä, että täällä saa lukea lähinnä siitä miten työnsaanti on lähestulkoon mahdotonta (ja vaikeaahan se nykyään on). Positiivisiakin juttuja sattuu toisinaan!
Onnea ja pitkää pinnaa kaikille työnhakuun.
Tosi hienoa! Ihana huomata et tällanenkin kyynikko voi oikeesti ilostua tuntemattoman ihmisen onnesta :)
Vierailija kirjoitti:
Paljon bruttopalkka/kk?
Noin 3000€ kuussa.
-ap
Paljon onnea :) hieno homma :)