Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos omistat koiran, niin...

Vierailija
29.08.2017 |

Miksi pitää antaa koiran vääntä kekäleet keskelle kävelukatua ja jättää ne jätökset sinne kadulle lääräytymään toisten kenkiin, niin että varmasti kulkeutuu kengänpohjissa sisälle asti? Osa omistajista on selvästi varsinkin keskustan alueella niin laiskoja, että viedään vastentahtoisesti se koira lenkille oman korttelin ympäri eikä oteta kakkapusseja mukaan vai? Minäkin alan vääntämään torttuni kaduille ja pihoille niin kohta eletään samalla tavalla kuin Intiassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi omistit tämän valituksesi kaikille koiranomistajille?

Harvemmin olen Suomessa törmännyt kakkoihin keskellä kävelykatua, tarkemmin ajateltuna en ikinä.

Vierailija
2/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt koirieni kanssa kävelykadulla. Lähin kävelykatu taitaa olla 40 kilsan päässä. Tarvisi viedä koirat autolla sinne. Mutta kotikulmilla kyllä kävelytän ja kerään koirien jätökset jos tienviereen tehtävänsä tekevät. Yleensä eivät, vaan sinne metsähallituksen puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi omistit tämän valituksesi kaikille koiranomistajille?

Harvemmin olen Suomessa törmännyt kakkoihin keskellä kävelykatua, tarkemmin ajateltuna en ikinä.

Ei tätä keskustelua ole omistettu, mutta luultavasti se, jolla on koira löytää vastauksen myös tähän.

Vierailija
4/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käynyt koirieni kanssa kävelykadulla. Lähin kävelykatu taitaa olla 40 kilsan päässä. Tarvisi viedä koirat autolla sinne. Mutta kotikulmilla kyllä kävelytän ja kerään koirien jätökset jos tienviereen tehtävänsä tekevät. Yleensä eivät, vaan sinne metsähallituksen puolelle.

Eli kyseessä on selvästi joku, joka asuu keskustassa vai? Tätä ilmiötä on alkanut näkymään ainakin Turussa, ei sillä että olisi muuten jotenkin puhdas kaupunki, mutta on se nyt jo aika kumma, kun joka nurkasta löytyy jätöksiä..

Vierailija
5/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajana minäkin ihmettelen, mikseivät toiset meikäläiset kerää piskiensä tuotoksia kaupungissa. Minä kerään. Ei se mitään kivaa ole, mutta en kehtaisi jättääkään. (Kerran jätin, kun oli pussi himassa, ja kävin nekin jälkikäteen noukkimassa, kun oli kodin lähellä.)

Vierailija
6/6 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani paskoo lähes aina keskelle tietä ja joka kerta olen kerännyt paskat. Aina kuljetan kakkapusseja mukanani sillä tiedän että koirani paskoo keskelle tietä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi