Kaverin kommentti "miksi sä ylipäätään leivot kun et koskaan laita kuvia someen"
Olen rakastanut leipomista koko pienen ikäni ja leivon ihan omaksi (ja tietysti myös ystävien) iloksi. En ole somessa jos ei av:n satunnaista selailua sellaiseksi lasketa) Eikö ihmiset enää nykyään leivo siksi että pitävät siitä vaan pääasia on saada tykkäyksiä somessa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan kakut on Suomessakin näitä amerikkalaisia somekakkuja. Ihan sama miltä se maistuu kuhan sokerikuorrutus päällä on tosi hyvännäköinen. Ja niitä te mammat tilaatte lapsille. On Star Warss on kaikkea.
Niin, ja lastenjuhlat kakkuineen järjestetään miettien, mikä näyttää parhaalta siellä somessa, ei sen mukaan, mistä lapsi itse oikeasti pitäisi.
Mulla on kaveri jonka kanssa välillä leivon (tosin en enään kun alkanut ärsyttää kuinka hän ei tee mitään ja silti ottaa kaiken kunnian) ja hän kerran raivosi kun pullat olivat hiukan kärventyneet (ei paljoa) ja suuttui kun ei saanut hyvää kuvaa Facebookkiin ja syytti mua
Kaverisi ei sitten ehkä tarvitse maistaa leipomuksiasi, koska ne ei ole sitä varten tehty.
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastanut leipomista koko pienen ikäni ja leivon ihan omaksi (ja tietysti myös ystävien) iloksi. En ole somessa jos ei av:n satunnaista selailua sellaiseksi lasketa) Eikö ihmiset enää nykyään leivo siksi että pitävät siitä vaan pääasia on saada tykkäyksiä somessa?
Ilmeisesti asia on näin. Minä en tajua.
En halua postata ainuttakaan kuvaa mistään aiheesta minnekään nettiin.
itsekin somettomana pysyvä
Mitä mieltä on ylipäätään tehdä mitään, jos se ei näy missään somessa? Elämä siirtyy enemmän ja enemmän nettiin, nyt ollaan nähty suorana jo kuolonkolarit jne. Kyllä tämä tulee yleistymään. Ja tietenkin elämä pinnallistuu (jos mahdollista) vieläkin enemmän. Se kakku maistuu ihan paskalta, ja se voi jopa olla tehty paskasta, mutta pääasia että näyttää hyvältä.
Netti, some ovat kaavamaisen ja kulisseja ja turvallisuutta rakastavan keskiluokan henkireikä. Sen kautta voi suht turvallisesti päteä ja huomiohuorata, jos työpaikalla ei ihan ilkeä.
Joillakin ihmisillä menee kyllä toi sometus ihan ylitse. Ja ystäväsi on kerrassaan erinomainen esimerkki siitä!!!
HALOO!!! MAA KUTSUU!!
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes olemassa jos et ole somessa? (olet toki, mutta välillä tuntuu tuolta... en itsekään ole aktiivinen somen käyttäjä)
Somettajat eivät ymmärrä, että toiset arvostavat yksityisyyttään enemmän kuin peukutuksia. Kyllä minäkin lähetän tutuille kuvia esim. whatsappilla, mutta en tosiaan raportoi joka tekemistäni ja menemistäni.
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla on myös muutama kaveri jotka päivittävät suomeen näitä "koti siivottu ja pullat uunissa! #vaimomatskuu" harmi että ovat rumia ja lihavia niin ei kukaan niitä nai silti.
Oot kyllä ihan helvetin hyvä kaveri tämän perusteella.
Somekakuissa on se hyvä puoli, että innostuu välillä itsekin leipomaan:)