Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä, jos nettimies kommentoi ulkonäköä näin "mun makuuni on pitkät ja tummat mutta säkin olet ok"

Vierailija
29.08.2017 |

Olen keskimittainen ja niin vaalea kuin voi olla.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiehet ovat katoava luonnonvara.

Vierailija
2/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jatkoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin että mun makuun on komeat ja miehekkäät, joten tästä ei varmaan tule mitään.

Vierailija
4/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin etsimään sitä pitkää ja tummaa, koska haluan olla miehelle enemmän kuin "ok"

Vierailija
5/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi. Ei noin. Jos loppu olisi ollut "mutta sinähän olet upea" niin sitten ottaisin kohteliaisuutena. 

Vierailija
6/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että arvostan ihmisessä ulkonäköä enemmän älykkyyttä enkä näe tälle tarinalle jatkoa.

Vierailija
7/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sosiaalisia taitoja, huomaavaisuutta tai tahtoa ilahduttaa toista. Minulla lopahtaisi kiinnostus heti.

Vierailija
8/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö? Siinä tapauksessa ok, että kertoi rehellisen mielipiteen. Muussa tapauksessa mautonta.

Vierailija
9/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin että mun makuun on komeat ja miehekkäät, joten tästä ei varmaan tule mitään.

Avauksesta ei käynyt ilmi miehen ulkonäköä.

Vierailija
10/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oijoi. Ei noin. Jos loppu olisi ollut "mutta sinähän olet upea" niin sitten ottaisin kohteliaisuutena. 

Olen varmaan liian vaativa, mutta minä en hyväksyisi tuotakaan. Mies ei missään tapauksessa saisi pitää ketään muuta makuunsa olevana, eikä ainakaan sellaista joka on minun vastakohtani.

Vierailija
11/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti mies, ei jatkoon.

Vierailija
12/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoi tykkäävänsä pitkistä, hoikista ja pitkätukkaisista. Kuitenki otti mut ja oon lyhyt, siilitukkainen ja lihaksikas. Kertoo vain siitä, että kyseessä on fiksu tyyppi, jolle ulkonäkömieltymys on vain ulkonäkömieltymys

Vierailija
13/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntti mies, ei jatkoon.

Niinpä. Vain ääliö mies tekee tuommoisen aloituksen... Et ole sitä mitä ihailen, mutta paremman puutteessa voisin tyytyä sinuun...

Vierailija
14/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan liian vaativa, mutta minä en hyväksyisi tuotakaan. Mies ei missään tapauksessa saisi pitää ketään muuta makuunsa olevana, eikä ainakaan sellaista joka on minun vastakohtani.

Siis miehen ei pidä verbalisoida noita ajatuksia, mutta jokaisella niitä on. Maailmassa ei ole mitään yhtä oikeaa.

Eri asia sitten riittääkö se, että niitä ajatuksia ei verbalisoi, mikä on ihan kohteliasta, vai pitääkö sitä todistella jotenkin muutenkin kuin huomioimalla omaa kumppania.

Vierailija
15/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ompa miehellä tullut pelimiehen käsikirjat luettua. Aika säälittävää puuhaa.

https://www.seductionscience.com/2010/negging-women/

Vierailija
16/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä mieltä, että voisin olla toi mies.

Tiedän kyllä mitä pitäisi vastata pitääkseen toisen tyytyväisenä, mutta yleensä en osaa kuin olla kömpelö ja tahditon. Ehkä voisin tarkoittaa että yleensä kyllä minuun on vedonnut pitkät ja tummat, mutta nyt tämä asia joutuu uudestaan luupin alle. Joku varmaan tästä aihiosta osaa muotoilla korulauseen?

Vierailija
17/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://elitedaily.com/dating/why-negging-needs-to-stop/1666301/ Ideana on jotakuinkin se, että epävarmuuttasi alat todistella, miten ihana nainen olet, ja alat valloittamaan miestä, joka ei langennutkaan jalkoihisi. 

Vierailija
18/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ompa miehellä tullut pelimiehen käsikirjat luettua. Aika säälittävää puuhaa.

https://www.seductionscience.com/2010/negging-women/

Siis uskooks näihin horinoihin joku?

Vierailija
19/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keskimittainen ja niin vaalea kuin voi olla.

No, toihan on oiva osoitus siitä että voit unohtaa hemmon ja siirtyä seuraavaan. Säästyy sulta  aikaa parempaan.

Vierailija
20/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. Minäkin olen jollekin tummalle todennut, että minun mieleen olet ihan kiva, vaikka tykkäänkin vaaleista naisista enemmän. Tarkoitus on siis päästä tällöin heittämään vain kerran rojut ränniin viihteen vuoksi, vaikka en sellaista naista haluaisikaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi