Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä, jos nettimies kommentoi ulkonäköä näin "mun makuuni on pitkät ja tummat mutta säkin olet ok"

Vierailija
29.08.2017 |

Olen keskimittainen ja niin vaalea kuin voi olla.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu ihan samalla tavalla. Siitä on ainakin 10 vuotta aikaa. Olin silloin vielä kaunis, vähintään miehen tasoa. Pistä kiertoon, torvi mikä torvi, vaikka tummista oikeasti tykkaisikin.

Vierailija
22/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, että on ihmissuhteissaan joku tietty "maku". Pinnallista ja esineellistävää tietysti myös. itselläni en ole huomannut johonkin ulkonäköseikkoihin rajoittuvaa makua olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ompa miehellä tullut pelimiehen käsikirjat luettua. Aika säälittävää puuhaa.

https://www.seductionscience.com/2010/negging-women/

Niin, sehän nyt olisi liikaa kuvitella että joku mies olisi oikeasti ku sipää ja keksisi tuollaisia juttuja itsestään. Takuulla jokaikinen juttu mitä mies voi tehdä löytyy mainittuna jostakin pelimieskirjasta.

Vierailija
24/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis kysynyt, ihan itse väläytti tuon aivopierun.

Ap

Vierailija
25/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin usein kommentoidaan tätä... yleensä minä pidän tummista naisista, mutta sinä olet vaaleaksi todella kaunis tai jotain muuta vastaavaa. En oikein itsekään tiedä miten tuohon suhtautua?

Toisenlainen on myös vakio, olet todella nätti, et mikään kaunotar, mutta jotain pelottavaa ja puoleensavetävää sinussa on..

Ööö, miksi tulet kertomaan minulle että olen pelottava?

Mitä tuolla haetaan?

Ei näillä oikeasti mitään väliä ole, mutta välillä ihmetyttää :)

Vierailija
26/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, että mun makuun on älykkäät, kohteliaat ja kommunikaatiokykyiset miehet noin yleensä, joten kommenttisi pisti aika tavalla miettimään kannattaako viestittelyä jatkaa, ja olen kovasti kallistumassa sille kannalle, että ei taida kannattaa.

Vierailija
27/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyy paljolta, kun ei ala heti alussa antamaan anteeksi tökeröä käytöstä, sillä sitä anteeksiannettavaa tulee kyllä riittämään!

Jos heti alkuunsa toinen yrittää ottaa toiselta ns. luulot pois, niin se on iso hälytysmerkki. Tulee jatkossa lyttäämään sinut täysin. Hyvä juttu, että kokeilee heti alkuunsa, että suostutko sellaiseen, niin tiedät lähteä ajoissa pois.

Vierailija
28/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei kelpaa mies jota kiinnostaa vaan hyvä ulkonäkö. Sitten kun löytyykin mies jolle kelpaa muutkin kuin parhaimman näköiset niin ei kelpaa sekään. Hyvä mammat, ei mies voi voittaa paitsi valehtelemalla. Miehet, kannattaa kyllä ottaa opiksi tuosta.

Vierailija
29/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi mies kerran sanoi, että ulkoisesti olen kuin hänen eksät yhtä kaunis jne. mutta luonteeltani ei tiedä olenko ja tarkoitti tällä sitä, että sovimmekohan yhteen? Meni kyllä kiinnostus. En mä ainakaan etsi eksien korvaajaa ja toivoisin ettei minua myöskään heihin verrattaisi. Eksät on eksiä syystä. Jotkut ei kyllä yhtään ajattele mitä suustaan päästävät.

Mutta joo aiheeseen, joko toi ap:n mies yrittää kyykyttää tai sitten on vain tosi kömpelö sanavalintojensa kanssa. 

Vierailija
30/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti ihmisestä pitää niin ei ole väliä onko tummat ja vaaleat hiukset. Mietin itseni kohdalla jos tapaisin kiinnostavan miehen. Asiaa ei edes ajattele

Vierailija
31/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei kelpaa mies jota kiinnostaa vaan hyvä ulkonäkö. Sitten kun löytyykin mies jolle kelpaa muutkin kuin parhaimman näköiset niin ei kelpaa sekään. Hyvä mammat, ei mies voi voittaa paitsi valehtelemalla. Miehet, kannattaa kyllä ottaa opiksi tuosta.

Jaa, säkö ottaisit kohteliaisuutena että nainen sanoisi pitävänsä yleensä komeista ja pitkistä miehistä, mutta säkin olet ok? 

Pitäiskö vähän miettiä, että mitä sieltä suustaan päästää? Tuon asian olisi voinut muotoilla vaikka miten monella eri tavalla ilman loukkaamista sim. että "hei mä pidän susta ihmisenä tosi paljon". Miksi pitää loukata ja kehua samassa lauseessa? Törppö mikä törppö. 

Vierailija
32/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Sitten naiset ottavat pelimiehiä, jotka tietävät miten naisille puhutaan ja valittavat myöhemmin miten miehet on sikoja. Näin tämä pariutumishomma pyörii

Vierailija
33/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet pitää vaaleista hiuksista naisilla eli siis että vaaleus tuskin monelle on turn of kuten vaikka räikeä punatukkaisuus/lyhythiuksisuus. Kaikille tuntemilleni miehille kelpaisi paremmin kuin hyvin.

Vierailija
34/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, säkö ottaisit kohteliaisuutena että nainen sanoisi pitävänsä yleensä komeista ja pitkistä miehistä, mutta säkin olet ok? 

Pitäiskö vähän miettiä, että mitä sieltä suustaan päästää? Tuon asian olisi voinut muotoilla vaikka miten monella eri tavalla ilman loukkaamista sim. että "hei mä pidän susta ihmisenä tosi paljon". Miksi pitää loukata ja kehua samassa lauseessa? Törppö mikä törppö. 

En ole lainaamasi, mutta mun mielestä tuo kommentti olisi kivan rehellinen. Näin lyhyenä ja rumana ymmärrän, että ulkoisesti olen kaukana naisten ihanteesta, mutta muiden ominaisuuksien takia saatan jonkun naisen silmissä päästä ok-tasolle ja se olisi hienoa. Komeaksi sanominen saisi hälytyskellot soimaan ja näihin missä mun persoonaa kehutaan ja ulkonäöstä ollaan hipihiljaa oon kyllästynyt

Vierailija
35/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen. Jos on noin kusipää jo ennen tapaamista niin pahempaa on luvassa aivan varmasti.

Vierailija
36/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oijoi. Ei noin. Jos loppu olisi ollut "mutta sinähän olet upea" niin sitten ottaisin kohteliaisuutena. 

Olen varmaan liian vaativa, mutta minä en hyväksyisi tuotakaan. Mies ei missään tapauksessa saisi pitää ketään muuta makuunsa olevana, eikä ainakaan sellaista joka on minun vastakohtani.

Itse mietin yksipäivä tätä ja tulin siihen tulokseen että kukaan ei oo täydellinen eli vaikka olis suht tydellinen niin aina josssakin asiassa olisi muutosta on se sitten koulutus luonne pohkeet, reidet ym..

Vierailija
37/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kuinka eräs menneiden aikojen poikaystävä sanoi, etten ole kaunis mutta kelpaan. Olin tosi nuori vielä silloin ja muutenkin epävarma, kyllä kirpaisi. Jäin suhteeseen ja sama käytös jatkui vuosien ajan, aina hienovaraisia loukkauksia, joille nykymaailmassa on syntynyt termiksi tuo "negaaminen". Itsetuntoni mureni totaalisesti sinä aikana. Olen myöhemmin kyllä ymmärtänyt, että tuollainen käytös kielii vain miehen omasta epävarmuudesta ja keltaisesta nesteestä pään sisällä, joten jos vastaavaa on tullut kohdattua, olen antanut mennä menojaan enkä tuhlaa aikaa enää moisiin miehen kuvatuksiin. Neuvon ap että teet samoin.

Vierailija
38/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diskaa se jo ennen tapaamista. Sama tyyli tulee jatkumaan kaikessa.

Vierailija
39/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi ensitapaamisella jotenkin näin "Wau. Yleensä pidän tummista naisista, mutta sä olet kyllä älyttömän kaunis." otin kyllä ihan kohteliaisuutena :D olen siis vaalea.

Vierailija
40/40 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin että mun makuun on komeat ja miehekkäät, joten tästä ei varmaan tule mitään.

Tämän sanoisin itsekin, oppisipahan olemaan vastaisuudessa ihan hiljaa jos ei vastapuolen ulkoinen olemus miellytä silmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän