Miksi Jannan hiusraja pakenee? Ja miksi käyttää 10cm pakkelikerrosta joka ainoassa kuvassa?
Janna alkaa näköjään kehittää Juice-tukkaa...
https://www.instagram.com/p/BYVv8bWgWxW/?hl=fi&taken-by=jannahurmerinta
Kommentit (29)
Hänen äidillään myös aika korkealla hiusraja. Todella upea nainen Maarit ollut aikoinaan. Muistan vielä Jäätelökesän....
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ongelma AP on? Kaunis nainenhan Janna on.
Mä en ymmärrä enkä tule ymmärtämään tätä nettiparjaamista. "Se on julkisuuden henkilö, saa sitä arvostella", joo, no huono paska käytös on huonoa paskaa käytöstä, vaikka kuinka olisit anonyyminä netissä. Saathan sä julkisella paikalla kuvata ihmisiä, mutta silti on äärimmäisen huonoa käytöstä ruveta jossain torilla naureskellen kuvaamaan jotain mielestäsi hassun näköistä ihmistä ja seuraamaan kännykkäkamera kädessä. Kun eihän se laitonta oo.
Myöskin julkimoiden ilkeä närppiminen ja härkkiminen nettipalstoilla on junttia ja huonoa käytöstä.
Tarkoitatko, että ainoastaan kehuminen on hyväksyttävää - siinäkin tapauksessa, että "julkimo" ei olisi antanut aihetta kuin moitteisiin?
Ihmiset, jotka revittelevät rahan perässä instassa koko elämänsä rakentaen itselleen valheellista imagoa, pyytävät, suorastaan huutavat tulla kommentoiduiksi. Janna on yksi heistä. Janna aloitti julkisuutensa myymällä itsestään kaiken. Herätti huomiota huonolla käytöksellään TTK:ssa , myi häänsä ja avioeronsa, haastiksissa vinkunut miehenpuutettaan. Kaiken tämän jälkeen Jannalla on otsaa (juu, henkisestikin) selittää, että hän haluaa olla julkisuudessa vain musiikkinsa kautta (vauva-palstan kommentit luettu huolella).
Voisiko olla yhtään epäuskottavampi ja teennäisempi?
Julkisuuden henkilö tienaa elantonsa julkisuudella. Siinä samalla hän altistaa tietoisesti itsensä kaikille kommenteille, kehuville ja vähemmän kehuvillekin. Ilman julkisuutta hän ei kuitenkaan tienaisi mitään.
Elämä on valintoja täynnä, näiden valinta on olla julkisuudessa. Mm. Janna itse on valinnut olla julkisuudessa kaikesta muusta paitsi musiikistaan.
Vierailija kirjoitti:
minkä takia tämä edes meni sen huumeräppärin kanssa naimisiin?
Joku piti saada, fiilis oli sellainen (Badding)
Minun mielestä hänelle sopii tuollainen "paksumpi pakkeli", koska hänellä on vahvat piirteet ja värit.
Käyttäjä4021 kirjoitti:
Minun mielestä hänelle sopii tuollainen "paksumpi pakkeli", koska hänellä on vahvat piirteet ja värit.
Nuo "vahvat värit" ovat muovia ja maalia.
No mutta ei se haittaa, koska naisilla on lähes aina kauniin muotoinen kallo.
Käyttäjä4021 kirjoitti:
Nuo "vahvat värit" ovat muovia ja maalia. "Vahvat piirteet" = pienet silmät ja iso suu.
Myös äitinsä on kovan näköinen nainen eli sama tyyli tytöllään.
Alapeukkujen määrästä päätellen teidän mielestä siis Jenniä ja Annaa saa vapaasti nuijia mutta Janna on kaiken arviostelun ulkopuolella? Omituista porukkaa...