Oletteko hämmästyneitä Madeleinen perheenlisäyksestä?
Kommentit (36)
Ei. Hehän on ilmoittaneet haluavansa suurperheen. Ja Maddekaan ei enää ihan nuori ole. Chrisistä puhumattakaan.
Ja Madde ei ole uraohjus joten jotain kai hänenkin täytyy tehdä. Kai.
En. Hän selvästi tykkää lapsista tai ainakin omistaan. Minkäköhän kokoinen suurperhe hänellä jo olisikaan jos olisi saannut perustaa perheen nuorempana?
No onhan ne vanhoja, niin kiirettä täytyy pitää, jos suurperheen haluaa.
Ei herätä mitään tunteita. Pitäisikö herättää?
Madeleine on syntynyt 1982 joten ihan järkevää on nyt pitää kiirettä, jos sen suurperheen haluaa.
No olen, näyttävät aina niin kireiltä sen ylivilkkaan esikoisen kanssa. Miten ne sitten saa sen pysymään aisoissa kun toisella on vauva ja toisella se poika. Hauskoja perhekuvia tiedossa.
En tietenkään ole. Hän on usein kertonut haluavansa suuren perheen, eikä 35-vuotiaana ihan hirveän monta vuotta ole aikaa odotella sen hankkimisessa.
Ei hämmästytä, Madeleine tahtoo ison sisaruskatraan ja onhan hän itsekin varttunut 3-lapsisessa perheessä. Kolme muksua ei mielestäni ole mitenkään erityisen paljon. Maddella ja Chrisillä löytyy pätäkkää jolla elättää isokin perhe.
Sisko on kruununprinsessa, ehkä hän haluaa päteä jollain toisella saralla. Kesällä toki näytti siltä että lastenhoito ei ole ihan hanskassa heillä, toisaalta varaa on hankkia vaikka jokaiselle lapselle henk.koht. hoitaja.
Enemmän hämmästelen persaukisten lisääntymisvimmaa. Noilla sentäs on varaa vaikka kuinka moneen lapseen.
Kyllä. Ajattelin heti, että ihmisparka. Ei pääse vieläkään psykopaattimiehestään eroon.
Kyllähän se kolmas pitää tehdä, jos suurperheen haluaa. Mutta tuleeko neljättä? Siihen vaikuttaa mm. se, kuinka he itse määrittelevät suurperheen. Joidenkin mielestä suurperhe on perhe, jossa lapsia on 3 tai enemmän.
En ole yhtään hämmästynyt. Minulla on neljä lasta ja olen 36-vuotias. Enempää ei tule mutta en olekaan upporikas kuninkaallinen vaan perus av-mamma perustyössä peruspalkalla.
Jos olisin rikas kuninkaallinen niin minulla voisi olla vaikka 20 lasta. Olen hyvä olemaan raskaana ja synnyttämään . Mutta haluaisin siivoojan, kokin, lastenhoitajia ym. Ne toteutuisikin rikkaana joten ei tarvitsisi tehdä enää paljon mitään yksin, kuten nyt.
Jos hän näin haluaa, niin mikäs siinä.
Isosisko Leonore taitaa olla tällä hetkellä kolmevuotias ja pikkuveli kaksivuotias. Keväällä jo vähän isompia.
Vävy ei vaikuta kovin tyytyväiseltä oloonsa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miks Suomessa uutisoidaan niin paljon noista kuninkaallisista. Miten he vaikuttavat Suomeen?
He ovat viihdettä muun viihteen joukossa. Ei viihteen ensisijainen tarkoitus ole "vaikuttaa Suomeen". Kuninkaallisista kirjoitetaan, koska heistä kertovat jutut keräävät runsaasti klikkauksia ja myyvät paljon lehtiä. As simple as that.
En ole hämmästynyt. Chris on jännämies. Veikkaan että panevat kovaa joka yö.
Chris ei ole yhtään isällisen oloinen. Ei hassuttele tai leiki lasten kanssa niin kuin Daniel.
En ymmärrä miks Suomessa uutisoidaan niin paljon noista kuninkaallisista. Miten he vaikuttavat Suomeen?