Oletteko hämmästyneitä Madeleinen perheenlisäyksestä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Olen. Luulee varmaan, että avioliitto pysyy paremmin kasassa kun hankkii aina uuden lapsen. Vaan eivät ne heidän eroaan tule estämään. Tuhoon tuomittu suhde alusta saakka.
Tämä. Plus esikoinen, joka on hieman haasteellinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ajattelin heti, että ihmisparka. Ei pääse vieläkään psykopaattimiehestään eroon.
Mitä ihmettä sinä puhut? :(
Ensimmäinen ilkeä ajatukseni oli: yksi "rakkauslapsi" lisää tai ero.
Todellakin olen hämmästynyt, koska av on erehtymättömästi ennustanut, ettö tämän parin ero koluttelee ovella!
Mutta onko lapsi kuitenkaan Chrisin... 😮
Mä luulen, että näin Madeleine voi keskittyä lasten kanssa touhuamiseen ja perhe-elämään ja Chris taas ei ole häiriötekijänä. Molemmat saavat, mitä haluavat.
evvk.Oikeastiko jotakuta kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vävy ei vaikuta kovin tyytyväiseltä oloonsa.
Joko Leonorella on mies 😱
Olen mä vähän. En pitänyt Maddea äidillisenä. Ehkä sillä oli helpot synnytykset ja se ajatteli, että mitäs tässä, tehdän vaikka lapsia.
Ne osallistuu naapurin synnytystalkoisiin pelin hengessä mukana. Olihan Vikkanillakin "Suomea kunnioittava" joutsenenkuvamekko. :D Hahaa.
Ja ei tosiaankaan yllätä Madden vauvauutiset. Sehän on sen elämäntehtävä.
Joo, jotenkin epäsuhta pariskunta. Jonas olisi sopinut hyvin edustusmieheksi, mutta minkäs teet kun vieraat naiset poltti. Jonas olisi muuten sopinut pintaliitopiireihin, oli sellainen kiiltokuvapoika.
Jotenkin ajattelin että Madde ja Chris eroaisi kahden lapsen jälkeen ja Madde muuttaisi lasten kanssa Ruotsiin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miks Suomessa uutisoidaan niin paljon noista kuninkaallisista. Miten he vaikuttavat Suomeen?
Suomalaiset ovat heistä kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Chris ei ole yhtään isällisen oloinen. Ei hassuttele tai leiki lasten kanssa niin kuin Daniel.
Onko sinulla sisäpiirin tietoa? Vai mistä ihmeestä tiedät tuollaista?!!
Vierailija kirjoitti:
Chris ei ole yhtään isällisen oloinen. Ei hassuttele tai leiki lasten kanssa niin kuin Daniel.
Chris hoitaa perheessään miehen virkaa ja Daniel puolestaan vaikuttaa Victorian pikkurouvalta.
Ei tossa ole ihmettelemistä. Noilla on varaa tehdä ja varaa palkata hoitajia ja muuta apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chris hoitaa perheessään miehen virkaa ja Daniel puolestaan vaikuttaa Victorian pikkurouvalta.
Chris on britti-isä ja aina töissä. Daniel on ruotalainen lattepappa ja hyvä niin.
Olen. Luulee varmaan, että avioliitto pysyy paremmin kasassa kun hankkii aina uuden lapsen. Vaan eivät ne heidän eroaan tule estämään. Tuhoon tuomittu suhde alusta saakka.