"junttikuosi" onkin trendikästä, ymmärrättekö te muodin seuraajat kuinka hölmöjä olette?
http://www.iltalehti.fi/streetstyle/201708232200345212_cg.shtml
Tarvitsette jonkun muun kertomaan mistä te pidätte. Aika säälittävää..
Kommentit (22)
Armeijassa sekä mielenosoituksissa ollaan oltu aina muodikaita.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tarvitse ketään kertomaan mitä pidän junttina.
Kyllä tarvitset ja se tieto tulee sinulle Vihreiden puoluetoimistolta.
En mä maastokuviota pitäisi ihan äärijunttina.
Vyölaukku on se junttien kapistus ja se on tulossa taas muotiin 😂😂
politbyroo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarvitset ja se tieto tulee sinulle Vihreiden puoluetoimistolta.
Ei ne sitä kaikille lähetä, sinun kaltaisillesi vain.
Olen meinannut joskus tehdä samantapaisen avauksen. En voi ymmärtää että jotkut hankkii aina trendikkäitä vaatteita. Entä jos uusin trendi ei ole omaan mieleen? Onko pakko vetää päälle rytkyt joita pitää aivan sairaan typeränä? Esmes nää uudet hienot turbaanit on jotain niin surkuhupaisaa ettei sanat riitä kuvaamaan, mutta porukkahan vetää niitä päähän, trendikkäitä kun ovat. Eieiei, ei näin...
Oikeasti, selittäkää joku miksi seuraatte orjallisesti joidenkin muotitalojen pölvästien päähänpistoja? Varsinkin kun muotimaailmahan on aivan sairas, normaalikokoinen nainen on muka XL-kokoa, ja biafralaisen kohtapuoliin nälkäänkuolevan lapsen mitat täyttävä rimpula on muka kaunis? Missä on näiden muotijurpojen arvostelukyky, ja ennen kaikkea, miksi kukaan jättää omat päätöksensä niiden mölkyröiden tehtäväksi? Häh???
Ah, kunnon avautuminen on poikaa. Mutta niitä vastauksia, ktoos!
Ei kannata kuitenkaan ostaa, tuo muoti on ohi ennen kuin kelloja taas siirretään.
Silti pahaa pelkään että joku muodin huippu keksi laittaa sitä somisteeksi tuleviin Linnan juhliin. Ja kommentaattori sanoo "...huomatkaa hänellä on yksityiskohdissa trendikästä maastokuosia..."
Vierailija kirjoitti:
Vyölaukku yhdistettynä Tauski-tyyliin on ensi vuoden muodikkain juttu.
Vierailija kirjoitti:
Minusta vyölaukku on maailman nerokkain keksintö, mutta ikävää kun joku on päättänyt, että se on junttia.
Näun muuten juuri jonkun mainoksen, jossa naisella oli vyölaukku, mutta sitä mainostettiin nimellä pullovyö tai pullopidike tai jotain sellaista. Naurahdin lapsillekin, että nytkö vihdoin saadaan vyölaukut takaisin kun niille on keksitty uusi nimi.
Vierailija kirjoitti:
Olen meinannut joskus tehdä samantapaisen avauksen. En voi ymmärtää että jotkut hankkii aina trendikkäitä vaatteita. Entä jos uusin trendi ei ole omaan mieleen? Onko pakko vetää päälle rytkyt joita pitää aivan sairaan typeränä? Esmes nää uudet hienot turbaanit on jotain niin surkuhupaisaa ettei sanat riitä kuvaamaan, mutta porukkahan vetää niitä päähän, trendikkäitä kun ovat. Eieiei, ei näin...
Oikeasti, selittäkää joku miksi seuraatte orjallisesti joidenkin muotitalojen pölvästien päähänpistoja? Varsinkin kun muotimaailmahan on aivan sairas, normaalikokoinen nainen on muka XL-kokoa, ja biafralaisen kohtapuoliin nälkäänkuolevan lapsen mitat täyttävä rimpula on muka kaunis? Missä on näiden muotijurpojen arvostelukyky, ja ennen kaikkea, miksi kukaan jättää omat päätöksensä niiden mölkyröiden tehtäväksi? Häh???
ÖÖöö...koska se on helppoa? Hyvin harva ihminen pitää harrastuksenaan vaatteiden suunnittelua ja ompelemista, on helpompaa tyytyä muiden tekemiin valintoihin ja ostaa kaupasta vaate. Ja aika monelle ihmiselle pukeutuminen ja vaatteet eivät ole ihan niin kuolemanvakavia asioita kuin mitä ne tuntuu sinulle olevan.
En ole koskaan tavannut ihmistä, joka pukisi orjallisesti kaikki trendivaatteet päälle, kyllä sitä valintaa on, jos haluaa vain sen nähdä. Mannekiineilla ja malleilla ei sen sijaan valinnanmahdollisuutta ole, mutta eiköhän he jotenkin sen kestä...
Muoti vaihuu niin usein ettei sitä kannata seurata. Kun päivällä lähdet muodikkaissa vaatteissa ulos, saattaa ne olla jo illalla junttivaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÖÖöö...koska se on helppoa? Hyvin harva ihminen pitää harrastuksenaan vaatteiden suunnittelua ja ompelemista, on helpompaa tyytyä muiden tekemiin valintoihin ja ostaa kaupasta vaate. Ja aika monelle ihmiselle pukeutuminen ja vaatteet eivät ole ihan niin kuolemanvakavia asioita kuin mitä ne tuntuu sinulle olevan.
En ole koskaan tavannut ihmistä, joka pukisi orjallisesti kaikki trendivaatteet päälle, kyllä sitä valintaa on, jos haluaa vain sen nähdä. Mannekiineilla ja malleilla ei sen sijaan valinnanmahdollisuutta ole, mutta eiköhän he jotenkin sen kestä...
Hmm. Hyvä vastaus, kiitän. Noinhan tossa olisi järkeä että seuraa niitä trendejä jotka kiinnostaa. Mutta tiedän tyyppejä jotka tuntuu oikeasti seuraavan lähes kaikkia trendejä. Pukisivat varmaan vaikka vessanrenkaan kaulakoruksi jos joku muotitalo sanoisi että se on hyvä ideä. Semmottii mineen ymmärrä!
Miettikää miten noloa se on niille jotka juuri kesällä dissailivat maastoshortseissa liikkuvia kun nyt pitäisi itse laittaa se sama kuosi päälle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Hyvä vastaus, kiitän. Noinhan tossa olisi järkeä että seuraa niitä trendejä jotka kiinnostaa. Mutta tiedän tyyppejä jotka tuntuu oikeasti seuraavan lähes kaikkia trendejä. Pukisivat varmaan vaikka vessanrenkaan kaulakoruksi jos joku muotitalo sanoisi että se on hyvä ideä. Semmottii mineen ymmärrä!
Siinä on tietysti sekin, että joskus jonkin idean tajuaa vasta kun sen on nähnyt monta kertaa. Muodissa on siis monesti sellaisia jutuja, joihin ensireaktio on "apua, ei ikinä" ja sitten kun sitä on nähnyt tarpeeksi usein, alkaa tulla sellainen tunne, että "mäkin haluun".
Järjenköyhyyttähän se tavallaan on, mutta ihan inhimillinen reaktio kuitenkin. Eihän muotioikkuja muuten olisikaan. Järjellä ajatellen, 10 vuotta vanhat siistit vaatteet käyvät ihan yhtä hyvin kuin ne uudetkin.
Itselläni oli tuon kuosiset shortsit joskus pari vuotta sitten. Muutenkaan en välitä muodista mutta vaatteista ja ulkonäöstä kyllä joten tuntuu että monesti itse olen jo "hylännyt" jonkun asian ennenkuin sen mainostetaan olevan muotia.
Kuosissa oleminen on aina muodikasta.
90% ihmisistä ovat joka asiassa samaa mieltä kuin yleinen mielipide on asian kuin asian kohdalla. Loput 10% elävät omaa elämää.
Vihaan olla edelläkävijä tai yrittää näyttää "trendikkäältä" joten toteutan muotijuttuja tarkoituksella jälkijunassa. Nautin ihmisten katseista kun he pitävät tyyliäni junttimaisena tai typeränä.
Seuraan kyllä netistä muotijuttuja mutta ostan vain omaan tyyliini sopivia vaatteita. Ei kaikki muodista kiinnostuneet ole muodin orjia. Enemmän mua tämän syksyn trendeistä kiinnostaa kukkamekot, sametti ja röyhelöt, että kyllä niitä nättejäkin muotivaatteita löytyy vastapainoksi näille rumille hetken muotivillityksille joita kaikki taas ensi vuonna inhoavat :D