Kulmakarvojen tatuointi?
Kommentit (7)
Minulle on tehty viime talvena ja tykkään todella kulmistani ja ilmeestä. Voi järkytys, kun katsoo vanhoja valokuvia, kun kulmia ei ollut ja itse olin piirtänyt haaleat ohuet viivat. Nyt kasvoissani on ilmettä. Kulmani on tehty tekniikalla, jossa koko kulma on väritetty ei siis mitään 3d kulmia. Tästä neuvoteltiin kulmien tekijän kanssa, jolle itselle oli myös tehty näin.
Ensipäiväthän kulmat oli todella tummat ja kannattaakin tehdä tuo esim. loma-aikana. Väri rapisee pois viikossa ja näkee sitten todellisen muodon ja värin. Minulle jouduttiin tekeen lisävahvistus kaksi kertaa, kun toiseen kulmaan ei muoto tullut millään, vaan kulma jäi paljon ohuemmaksi kuin toinen. Nyt on hyvä. Hinta oli 400e ja menen kyllä uudelleen jos ja kun nämä haalistuvat.
Niin ja siis puhutaan pigmeinnoinnista, joka pikkuhiljaa haalistuu, kun on tehty pintaan. Tatuointihan on ja pysyy eikä ole luonnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja siis puhutaan pigmeinnoinnista, joka pikkuhiljaa haalistuu, kun on tehty pintaan. Tatuointihan on ja pysyy eikä ole luonnollinen.
Juu tiedän, mutta tein 3 aloitusta kysymällä mitä mieltä p i g mentoinnista ja ne kaikki poistettiin . Siksi kirjoitin noin 😊
Juuri eilen huvikseni katsoin YouTubesta videon jossa "tatuoitiin" kulmakarvat microblading -tekniikalla. Tuli mielestäni helkkarin hyvännäköistä jälkeä, niin luonnollisen näköistä kun nyt voi tatuoimalla aikaansaada. Joo en siis ole ihan varma mitä tarkoitat tuolla tatuoimisella, kuulostaa aika karmealta... Vai tarkoitatko kestopigmentointia?
Tatuointia ei missään nimessä, näyttää poikkeuksetta järkyttävältä. Microbladingilla puolestaan saa osaava tekijä todella hyvää ja luonnollista jälkeä.
Up