Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt liikkeell tällaista flunssaa?

Vierailija
28.08.2017 |

Että päätä särkee, kurkku on kipeä, tukkoinen olo, väsyttää ja ei energiaa mhinkään, mutta ei kuumetta? Ja olo pahimmillaan aamulla, iltapäivällä hetken jaksaa ja sit taas väsähtää.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>Päätä särkee, kurkku on kipeä, tukkoinen olo, väsyttää ja ei energiaa mhinkään, mutta ei kuumetta

Juurikin tällaista on liikkeellä Espoossa, toimistolla 1/3 porukasta kipeänä at the moment

Tuntuu olevan liikkeellä monessa paikassa. Miehenkin työpaikalla valiteltu kurkkukipua ym. Vielä on porukka töissä, mieskin melko väsyneenä. -ap

Vierailija
62/106 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Savossa ainakin  jyllää jotain, Ensin lapsiin iski yskä, sitten kumpikin  alkoi piereskellä ihan hiivatin pahanhajuisia paukkuja! Itsellä "vain" kuumeinen olo ilman kuumetta ja järjetön väsymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Savossa ainakin  jyllää jotain, Ensin lapsiin iski yskä, sitten kumpikin  alkoi piereskellä ihan hiivatin pahanhajuisia paukkuja! Itsellä "vain" kuumeinen olo ilman kuumetta ja järjetön väsymys.

Tuttua. Toipumisia sinne! -ap

Vierailija
64/106 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuumeeton, mutta todella kova päänsärky takaraivolla ja portaissa piti puolessa välissä huilata. Niin kova oli väsy ja uupumus.

Koitin ekaa kertaa sitä sinkkiasetaattia tablettina + vahvasti C-vitamiinia  ja kesken kovimman flunssankin se tuntui nopeuttavan kurkkukivun ja nuhan paranemista tosi paljon. Oikeasti se kuuri olisi kai pitänyt aloittaa heti ensioireista, mutta toimi noinkin. Alle viikossa meni siis kaikki ohi.

Vierailija
65/106 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kuumeeton, mutta todella kova päänsärky takaraivolla ja portaissa piti puolessa välissä huilata. Niin kova oli väsy ja uupumus.

Koitin ekaa kertaa sitä sinkkiasetaattia tablettina + vahvasti C-vitamiinia  ja kesken kovimman flunssankin se tuntui nopeuttavan kurkkukivun ja nuhan paranemista tosi paljon. Oikeasti se kuuri olisi kai pitänyt aloittaa heti ensioireista, mutta toimi noinkin. Alle viikossa meni siis kaikki ohi.

Olisi pitänyt varmaan itsekin kokeilla. Tautia takana parisen viikkoa jo.. -ap

Vierailija
66/106 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ensin viime viikolla just tuollainen perus flunssa. Tukkoinen nenä ja päänsärkyä. Ei kuumetta. Aloin sitten jo parantumaan, kun yllättäen nousi kuume yli 39 asteeseen, ja nielu ja korva meni hyvin kipeäksi. Kolmisen päivää kesti, nyt alan olla jo elävien kirjoilla :D

Vierailija
67/106 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ensin viime viikolla just tuollainen perus flunssa. Tukkoinen nenä ja päänsärkyä. Ei kuumetta. Aloin sitten jo parantumaan, kun yllättäen nousi kuume yli 39 asteeseen, ja nielu ja korva meni hyvin kipeäksi. Kolmisen päivää kesti, nyt alan olla jo elävien kirjoilla :D

Ohhoh, mutta hyvä että on jo parempi olo! :) -ap

Vierailija
68/106 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tosi tukkoinen olo, päätä särkee ja mitään ei jaksais, kaikkia poski ja otsaonteloita pakottaa ja kaikin puolin flunssainen olo, mutta kuumetta ei ole. Onneksi on 5 vapaapäivää just tässä, niin ei tarvi lähteä töihin yrittämään.

Vierailija
69/106 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Tosi tukkoinen olo, päätä särkee ja mitään ei jaksais, kaikkia poski ja otsaonteloita pakottaa ja kaikin puolin flunssainen olo, mutta kuumetta ei ole. Onneksi on 5 vapaapäivää just tässä, niin ei tarvi lähteä töihin yrittämään.

Ouh, hyvä että saat levättyä. Toivotaan että olosi kohenee pian!

Tää päänsärky ei oo kyllä yhtään mukava, kaikki muut oireet vielä jotenkin jaksaisi. Nii ja mahakin kuralla taas vaihteeksi. -ap

Vierailija
70/106 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä ja kuuma yhtaikaan, en tykkää. -ap

Vierailija
71/106 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolassa myös.

Vierailija
72/106 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on samanlaisten oireiden lisäksi vielä masu pipinä.

Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo...

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.

Kokeile sellaista kuin Precosa! Ainakin itsellä auttaa jonkin verran. -ap

Kiitos vinkistä, menee kokeiluun.

T. Samoista oireista kärsivä.

Halvempana sama aine nimellä Travelle, auttaa kaikenlaiseen ripuliin ja sopii myös antibioottiripuliin.

Vierailija
73/106 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella myös. Alkoi kurkkukivulla ja nyt kolmas viikko tautia menossa.

Vierailija
74/106 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama! Viime viikolla kunnon perusflunssa, kurkkukipu, nenä vuotaa, yskä, vain pientä lämpöä. Ajattelin jo parantuneeni, mutta kuume nousi viime yönä 39 ja nenä vuotaa taas reippaasti. Toivottavasti loppuu pian..

Vierailija
75/106 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama! Viime viikolla kunnon perusflunssa, kurkkukipu, nenä vuotaa, yskä, vain pientä lämpöä. Ajattelin jo parantuneeni, mutta kuume nousi viime yönä 39 ja nenä vuotaa taas reippaasti. Toivottavasti loppuu pian..

Oijjoi, paranemisia sinulle! Toivotaan että helpottaa pian. -ap

Vierailija
76/106 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella myös. Alkoi kurkkukivulla ja nyt kolmas viikko tautia menossa.

Kaks viikkoa itellä takana. Saa nähä kaua kestää. -ap

Vierailija
77/106 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viikko takana flunssaa, lisäbonuksena korvatulehdus. Tulehdus itsessään ei enää vaivaa, kipu meni itsestään ohi, mutta en kuule vasemmalla korvalla yhtään mitään. Mukava aloittaa huomenna uudessa työssä puolikuntoisena ja puolikuurona. :D

Vierailija
78/106 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän flunssa juurikaan nosta kuumetta, mutta tekee silti kipeän&paskan olon.

Juuri itsellä kolmatta päivää menossa.

Kuumehan ei ole kipeyden mitta, ihan yhtä kipeä&vetämätön olo se ilman kuumettakin tulee. Ja kestää monesti viikko/kuukausikaupalla nämä kuumeettomat versiot.

Vierailija
79/106 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, luulin vain olleeni vilustunut, mutta näköjään on liikkeellä tätä. Ei kuumetta, ihan ok olo mutta vähän nuhaa ja toi kurkkukipu mikä kestää useita päiviä ... Aamu on se pahin...

Vierailija
80/106 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla viikko takana flunssaa, lisäbonuksena korvatulehdus. Tulehdus itsessään ei enää vaivaa, kipu meni itsestään ohi, mutta en kuule vasemmalla korvalla yhtään mitään. Mukava aloittaa huomenna uudessa työssä puolikuntoisena ja puolikuurona. :D

Ouh, toipumisia! Korvatulehdus on inhottava. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi