Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän eytä tämä on ihan älytön pelko, mutta silti

Vierailija
28.08.2017 |

Asumme kerrostalossa, jossa summeri ja yhteys huoneistoon.
Tullessani kotiin, siis yksin tai miehen kanssa, en uskalla/voi painaa oman asunnon summeria.
Koska pelkään, että sieltä vastaa oma ääneni!! Eli että olisin joutunut tietämättäni johonkin aikahyppyyn tai johonkin kummalliseen looppiin, jossa minä olisin samanaikaisesti kotona sisällä, avaamassa ovea ja samanaikaisesti tulossa kaupungilta kotiin!
Kumpi olisi oikea min, mikä olisi totta. Kumpikin minä väittäisi toiselle että minä olen todellisuutta ja sinä satua.

Tämä pelko jäi päälle katsottuani jonkun sci-fi leffan josta mulla meinas pää nyrjähtää ihan täysin.
Mies nauraa mulle ja kysyy joka kerta alaovella, että tarkistetaanko, että oletko sä jo kotona?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi soittaa omaa ovisummeria?

Vierailija
2/7 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sun avaimet on? Huomattavasti realistisempi pelko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt unta monta kertaa talosta, jonka sijainti maisemasta päätellen sasttaisi olla jossain pohjoisen Saksan tai Tanskan rannikolla. Valkoinen rapattu talo lähellä rantaa. Koputan unessani talon ovea ja avaamaan tulee minä itse. Olen nähnyt taloa hiukan myös sisäpuolelta. Aina tuo uni jättää oudon fiiliksen.

Vierailija
4/7 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis joillain on syöpä tai asuvat Syyriassa, mutta teikä tuhlaa energiat tuollaiseen. Keep it real.

Vierailija
5/7 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis joillain on syöpä tai asuvat Syyriassa, mutta teikä tuhlaa energiat tuollaiseen. Keep it real.

Oudompaa kyllä mielestäni murehtia tuntemattomien ihmisten kohtaloita maailman toisilla laidoilla tai heidän sairauksiaan. Miten niille voi tehdä? Pelot syntyvät sitäpaitsi toisilla mekanismeilla kunkin omassa mielessä.

Vierailija
6/7 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänpä ajatuskoe: keittiöpsykologian perusteella luulisi, että tuollaiset pelot olisivat hankalampia niille, jotka ovat jotenkin epävarmoja omasta minuudestaan, ja /tai hieman epäaitoja, toisin sanoen teeskentelevät tai muuttavat itseään sellaiseen suuntaan, mihin eivät ehkä oikeasti halua kehittyä vaikkapa epävarmuutensa tai miellyttämishalunsa tai vaativan läheisen takia.

Oletko sinä sellainen?

Vierailija
7/7 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi juuri summeria soittaessa olisi suuremmassa vaarassa tavata oma itsensä kuin joskus muulloin? Eikö toinen minä voisi yhtä hyvin tulla vastaan milloin tahansa kulman takaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi