Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjä, mitä ajattelet jos asiakkaan kädet vapisevat kovasti?

Vierailija
28.08.2017 |

Kun hän kaivaa korttia tai rahaa esiin? Itse kärsin sosiaalisten tilanteiden kammosta ja näin käy usein.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. On niin arkipäivää, että jonkun kädet tärisevät tai muuten koordinaatiokyky on heikko tai puhe jne..

Vierailija
2/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut asiakkaista mitään erityistä, silloin kun olin myyjänä.

Rohkeutta vain. Tervehtiminen ja kiitos riittävät, ei siinä sen enempää tarvitse sosialisoitua myyjän kanssa. Joissain kaupoissa on nykyään itsepalvelukassat, mutta ennemmin suosittelen sitä sosiaalisen tilanteen harjoittelua siinä ihan kassahenkilön tiskillä. Sen voisin uskoa olevan helppo tapa siedättää sosiaalisten tilanteiden kammoa. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että hänen kädet vähän vapisee, yritän olla ystävällinen enkä kiirehdi, en tuijota vaan kiinnitän huomioni muualle. Hyvin sinä pärjäät. Teitä on paljon ja olette poikkeuksetta ystävällisiä asiakkaita :)

Vierailija
4/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus autan vanhuksia kun maksaminen on vaikeaa vapinan takia. Siinä joutuu ajattelemaan asiaa vähän.

Muuten en ajattele mitään.

Vierailija
5/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin kassamyyjänä en ajatellut yhtään mitään. Miksi pitäisikään? Kärsin itse matalasta verenpaineesta joka saa toisinaan olon huteraksi ja kädet tärisemään, joten asiasta on omakohtaista kokemusta.

Vierailija
6/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsien vapina on niin arkipäiväistä, että ei siinä ajattele mitään. Syitä siihenkin on niin monia, sairaus, liika kahvin juonti, krapula, ahdistus, lääkitys jne. Omanikin tärisevät joskus työpäivän aikana.

Vierailija
7/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että se on mandoliininsoittaja.

Vierailija
8/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työssä ehdi jonkun asiakkaan käsien vapinaa miettimään enkä kyllä muutenkaan miettisi. Muut asiat ovat päällimmäisiä, omalta kannaltani se että jaksan pitää yllä sujuvaa ja hyvää palvelua. Asiakkaan ystävällisyyden voin muistaa mutta en jotain vapinayksityiskohtia.

Vierailija
9/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niinkuin en huomaisi, katselen muualle ja puuhastelen samalla, siivoan kassatiskiltä kyniä ym pientä. Ajatuksena, että asikkaalle tulisi rentoutuneempi olo kun en "katso"

Vierailija
10/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Enkä ajattele, vaikka en olisikaan myyjä.

Ihmisillä on erilaisia sairauksia. Ja minullakin kädet vapisee, jos olen nälkäinen ja rasittunut, vaikka ei ole sairauttakaan.

Kysymyksen perusteella tulen siihen tulokseen, että ihmispelko ja sosiaalisten tilanteiden pelot liittyvät siihen, että ihminen LUULEE muiden ihmisten kiinnittävän häneen huomiota. Fakta on, että jokainen on kiinnostunut vain itsestään. Sinä kun poistut paikalta, he eivät enää muista olemassaoloasi.

Vierailija
11/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ehkä vaan, että henkilö on jollainlailla sairas, mutta so what?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän