Lisää kuninkaallisia, Madelaine ja Chris
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Eikö Sofian pitäisi pukata toisensa maailmaan ihan näinä päivinä? Haluaakohan Madeleine vähän viedä huomiota inhoamaltaan Sofialta?
Valeuutinen, että inhoaisi Sofiaa. Lomailivat kesällä yhdessä Rivieralla St.Tropez:ssa.
Mitenköhän noilla kuninkaallisilla onnistuu aina kaikki nappiin. On tyttöä ja poikaa kun tavikset saa samaa sukupuolta useempia 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Sofian pitäisi pukata toisensa maailmaan ihan näinä päivinä? Haluaakohan Madeleine vähän viedä huomiota inhoamaltaan Sofialta?
No nyt on kyllä hieman liian paksua. Eihän nyt kukaan hankkiudu raskaaksi tuollaisin perustein. Valoja päälle näissä kommenteissa!
Älä viitsi. On tunnettu tosiasia, että Madde ei siedä Sofiaa ollenkaan. Jos Maddella on laskettu aika vasta marraskuussa, on raskaus niin alussa, että olisivat hyvin voineet odottaa vähän aikaa, tarvittaessa jopa pari kuukautta ennen ilmoittamista. Jos LA on 1.3.2018, Maddella on tänään koossa viikkoja 13+3, eli juuri ja juuri ns. turvallisilla viikoilla.
Äläpä itse viitsi. Ei ole millään tavalla Sofialta pois, että raskaudesta ilmoitettiin tänään. Niin kuin joku totesikin, jos haluaisi viedä huomion, ilmoittaisi raskaudesta heti Sofian synnytyksen jälkeen. Ja naurettavaahan tuo kaikkinensa on väittää, että tällaisissa asioissa kilpailtaisiin keskenään.
Aiku ihanaa kun saavat vauvan. Komea Chris on todellinen hurmuri. Tosissaan Chris on Madden kanssa kun jotkut povanneet avioeroa. Perheonni kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö käy kateeks, mimmillä on hovin edut muttei velvollisuuksia, rikas äijä (okei ei muuten kylläkään houkutteleva) ja vauva tulossa
Juu, minäkin olen tosi kateellinen, kun kaikki haaskalehdet vahtivat jokaista liikettä ja netti on täynnä av:n kaltaisia keskustelupalstoja, joissa jauhetaan paskaa itsestä. Kyllä on kadehdittavaa tuo kuninkaallisten elämä....
Siinä sitä Maddella on elämäntyötä. Chrisi niska limassa painaa duunia.
Hedelmällistä sakkia Silvian ja Kallen jälkikasvu, ei voi muuta sanoa. Ensi keväänä syntyvä pienokainen on heille 7. lapsenlapsi noin kuuden vuoden sisään!
Onnea vaan Maddelle ja Chrisille!
Vierailija kirjoitti:
Tiesin jo silloin kun Madde oli pukeutunut perhekuvassa Sofian tavoin beigeen ja muut vaaleansiniseen.
Milloin se otettiin?
Madden laskettu aika on MAALISKUUSSA.
Minä toivoisin Vicken saavan kolmannen lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivoisin Vicken saavan kolmannen lapsen.
Minäkin toivon todella, että saisivat jos sitä toivovat. Ovat ihana perhe.
Vierailija kirjoitti:
Madden laskettu aika on MAALISKUUSSA.
Kyllä, todettu jo moneen kertaan ennen sinun kommenttiasi.
Tuskin Vickan enää kolmatta tekee. Ikä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä hieman liian paksua. Eihän nyt kukaan hankkiudu raskaaksi tuollaisin perustein. Valoja päälle näissä kommenteissa!
Joo, on kyllä ikäviä ihmisiä täällä kommentoimassa. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin siinä tapauksessa ilmoittanut heti Soffin synnytyksen jälkeisenä päivänä. Mikään kiirehän ei ollut vielä ilmoittaa, kun ei ole vielä edes kolmea kuukautta täynnä.
Meinaat että tuossa tapauksessa kukaan ei olisi huudellut huomion viemistä Sofialta?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Vickan enää kolmatta tekee. Ikä
On 40. Hyvin ehtisi vielä.
Eiköhän todellinen la ole jo helmikuussa. Takaavat noin synnytysrauhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin siinä tapauksessa ilmoittanut heti Soffin synnytyksen jälkeisenä päivänä. Mikään kiirehän ei ollut vielä ilmoittaa, kun ei ole vielä edes kolmea kuukautta täynnä.
Meinaat että tuossa tapauksessa kukaan ei olisi huudellut huomion viemistä Sofialta?
Ei, vaan pointtina tuossa oli se, että JOS haluaisi viedä Sofialta huomion (niin kuin joku täällä väittää), tuo olisi tehokkaampi tapa. Tänään ilmoittamalla ei saa samanlaista huomionpoisvientiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesin jo silloin kun Madde oli pukeutunut perhekuvassa Sofian tavoin beigeen ja muut vaaleansiniseen.
Milloin se otettiin?
Heinäkuussa.
Beige=Bulla i ugnen.