Te, joilla on 3+ lasta, ovatko kaikki lapset terveitä vai onko jollakin lapsella jotain erityispoikkeavuutta (adhd, asperger tm)?
Mietin vaan, että voiko jollakin perheellä olla niin hyvä säkä ja onni, että kaikki lapset ovat terveen papereissa. Isommissa perheissä tuntuu aina olevan ainakin yhdellä lapsista olevan jotain "poikkeavuutta".
Mutta voiko olla sellaisia perheitä, missä kaikki lapset ovat täysin terveitä (pl kaikki normaalit sairastelukierteet, korvatulehdukset tms)?
Kommentit (11)
Mulla on 4 lasta. Jostain syystä yksi lapsistani syntyi mustaihoiseksi. :(
4 lasta kaikki terveitä.
3/4 nyt jo aikuisia ja nuorinkin teini. Jokaisella ollut 1 antibioottikuuri elämän aikana. Ei mitään flunssa tai korvakierteitäkään.
Kahdeksan lasta eikä mitään erityistä, 5-23v.
Kolme lasta ja yhdellä dysfasia. Tosin on suvussa "vikana" eli ei tullut yllätyksenä että jollekin lapsista tulee se.
Neljä tervettä lasta. Ja olen siitä kiitollinen joka päivä.
3 lasta, perusflunssat ja vatsataudit, ei muuta. Iältään 4-11v.
4 lasta, joista yhdellä huono kuulo toisessa korvassa. Kuulolaite käytössä, eikä vaikuta arkeen mitenkään.
Kolme lasta, joista kuopus on sairastanut syövän. Nyt ns. terve ja normaalissa koulussa, normaaliopetuksessa ja kaikin puolin normaalin rajoissa, mutta hahmotushäiriötä yms. on. Muuten lapset ovat olleet terveitä, yhteensä kaksi korvatulehdusta sairastivat alle kouluikäisinä. Nekin molemmat esikoisella. :D
3 tervettä lasta 2-7-vuotiaat. Olen kiitollinen.
Ovat kaikki terveitä niin psyykkisesti kuin fyysisesti.
Ja emme ole mitään poikkeuksia. Useimmissa monilapsisissakin perheissä kaikki lapset ovat terveitä.