Pika-apua! Olen Istanbulin lentokentällä ja tajusin ottaneeni hihnalta väärän laukun..
Ja tää laukku oli lukitsematon, täynnä jotain seteleitä (en tunnista)! Mitä teen? Odotan nyt poikaystävää tässä lentokentän kahvilassa.. ja oma matkalaukkuni seilaa siis jossain, onneksi vain se jossa oli tuliaiset yms.
Molemmat matkalaukut ovat siis mustia ja vanhahkoja, siksi sekaannus.. nyt mulla on siis matkalaukku täynnä rahaa, omat kamani ja pieni jännitys puskee päälle. Vienkö poliisille (kysyn toki poikaystäväni mielipiteen)? Uskooko kukaan että laukku ei ole mun :(
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se ongelma, että yleensä kun tullaan kohteeseen, otetaan laukut ja mennään suoraan ulos. Miksi ap meni kahvilaan, minne poikaystävä hävisi? Ja miksi ap:llä on tässä vaiheessa laukku täynnä tuliaisia, jos on vasta menossa matkalle?
Jos taas kyse on vaihdosta Istanbulissa, sitten ei laukut eivät yleensä tule hihnalle eikä matkustaja lähde ulos kentältä laukkukaruselleille vaan tietenkin odottaa vaihtoa kentän lähtöaulassa. Laukut nimittäin siirretään suoraan jatkolennolle.
Muuten hauska idea. Ainoa pelastus on nyt keksiä että poikaystävä on turkkilainen ja ovat menossa miehen luo sukuloimaan Turkissa ja tuliaiset olisivat sinne. (Sori kun vähän autoin...)
Kyllä mä sen ymmärsin heti alussa, että hän odottaa kahvilassa poikaystävää, joka on tulossa hakemaan häntä kentältä. Eli paikallinen.
vittu teitä vänkääjiä, kun tulette pilaamaan kaiken kivan.
Ihme poikaystävä kun ei ole daamiaan vastassa, vaan antaa toisen odottaa YKSIN jossain kämäsessä kahvilassa.
Äh. Tämä on huono. Niin huono, ettei edes huvikseen jaksa lähteä mukaan.
Vähän parempia kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se ongelma, että yleensä kun tullaan kohteeseen, otetaan laukut ja mennään suoraan ulos. Miksi ap meni kahvilaan, minne poikaystävä hävisi? Ja miksi ap:llä on tässä vaiheessa laukku täynnä tuliaisia, jos on vasta menossa matkalle?
Jos taas kyse on vaihdosta Istanbulissa, sitten ei laukut eivät yleensä tule hihnalle eikä matkustaja lähde ulos kentältä laukkukaruselleille vaan tietenkin odottaa vaihtoa kentän lähtöaulassa. Laukut nimittäin siirretään suoraan jatkolennolle.
Muuten hauska idea. Ainoa pelastus on nyt keksiä että poikaystävä on turkkilainen ja ovat menossa miehen luo sukuloimaan Turkissa ja tuliaiset olisivat sinne. (Sori kun vähän autoin...)
No eikös avauksesta saa heti sen kuvan, että Turkissa jo valmiiksi olevaa poikaystävää tässä odotellaan, joka on myöhässä koska ei ollut tuloaulassa vastassa. Tuliaisina kadonneessa laukussa oli tietty ruisleipää ja salmiakkia.
Vaihtomatkustajat muuten joutuvat noutamaan laukut linjalta ja tsekkaamaan ne erikseen jatkolennolle, mikäli lennot ovat eri lipulla.
Ei kannata provoilla jos et oo ikinä lentänyt
Varmastikin näin.
Mä puolestani olen autiolla saarella. Neuvokaa miten saan kännykkäni ladattua täällä. Mun suurin huoli on etten pääse av:lle kun akku loppuu. Ruokaa saan kyllä koska tuossa vieressä kasvaa useita kookospalmuja.