Pika-apua! Olen Istanbulin lentokentällä ja tajusin ottaneeni hihnalta väärän laukun..
Ja tää laukku oli lukitsematon, täynnä jotain seteleitä (en tunnista)! Mitä teen? Odotan nyt poikaystävää tässä lentokentän kahvilassa.. ja oma matkalaukkuni seilaa siis jossain, onneksi vain se jossa oli tuliaiset yms.
Molemmat matkalaukut ovat siis mustia ja vanhahkoja, siksi sekaannus.. nyt mulla on siis matkalaukku täynnä rahaa, omat kamani ja pieni jännitys puskee päälle. Vienkö poliisille (kysyn toki poikaystäväni mielipiteen)? Uskooko kukaan että laukku ei ole mun :(
Kommentit (26)
Miksi avasit laukun jo lentokentällä?
😂joo täältä mäkin lähtisin ekaks kyselemään, koska kaikki me ollaan oltu tossa tilanteessa. Hyvä, vahva aloitus ja riittävän kunnianhimoinen ja posketon stoori. Tuliaislaukusta miinusta, koska miks sä sinnepäin niitä veisit. 2/5
Jos olet mennyt jo tullista läpi, niin ei muuta kuin tuhlaamaan.
Ota rahat ja vie laukku poliisille.
Muuten hyvä, mutta siellä ei ole tuloaulassa kahvilaa :D.
Vierailija kirjoitti:
Miksi avasit laukun jo lentokentällä?
Avasin kun aloin epäillä onko laukku sittenkään minun.. ap
yritä päästä takasin laukku-alueelle koska "unohdit" ottaa toisen laukun, jotta saat sieltä oman laukkusi myös.
Olen kyllä itsekkin ihmetellyt että miten torvia ihmiset voivat olla kun eivät tunnista hihnalta omia laukkujaa, vaan pitää nostella kaikki vähänkin saman näköiset ja lukea niiden laput.
PS. en usko että rahalaukun kanssa matkustava olisi tuossa yllämainitussa ryyhmässä.
Olen matkalla Turkissa -> otan hihnalta laukun -> huomaan sen olevan jonkun muun -> laukku on täynnä rahaa, mutta en tunnista seteliä, vaikka maan nimi lukee siinä isolla -> kirjoitan avunpyynnön suomalaiselle Vauva-palstalle.
Seems legit.
aattelin jo että tarina etenee siten että huomasit väärää laukkua kuskatessasi että laukun rikkonaisesta kulmasta varisee jotain valkeaa jauhoa kentän lattialle
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta siellä ei ole tuloaulassa kahvilaa :D.
Sahiba Gökcen -lentokentällä olen.
Ja siis raotin laukkua vain vähän nähdäkseni ainakin päälimmäisenä olevan tukoittain rahaa. Nyt poikaystäväni tulee, kerron sille. Ap
Vie rahat huomenna pankkitilillesi. Sano et oot säästänyt patjan alle. Ei niitä kukaan kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vienkö poliisille (kysyn toki poikaystäväni mielipiteen)?
Minusta meidän kaikkien kannattaa ensin odottaa poikaystäväsi kantaa asiaan. Hän on varmasti erittäin viisas.
Ei me uskota, jos et laita kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vienkö poliisille (kysyn toki poikaystäväni mielipiteen)?
Minusta meidän kaikkien kannattaa ensin odottaa poikaystäväsi kantaa asiaan. Hän on varmasti erittäin viisas.
Kysyisitkö samalla mikä olisi paras tapa valmistaa kyssäkaali?
Tässä on se ongelma, että yleensä kun tullaan kohteeseen, otetaan laukut ja mennään suoraan ulos. Miksi ap meni kahvilaan, minne poikaystävä hävisi? Ja miksi ap:llä on tässä vaiheessa laukku täynnä tuliaisia, jos on vasta menossa matkalle?
Jos taas kyse on vaihdosta Istanbulissa, sitten ei laukut eivät yleensä tule hihnalle eikä matkustaja lähde ulos kentältä laukkukaruselleille vaan tietenkin odottaa vaihtoa kentän lähtöaulassa. Laukut nimittäin siirretään suoraan jatkolennolle.
Muuten hauska idea. Ainoa pelastus on nyt keksiä että poikaystävä on turkkilainen ja ovat menossa miehen luo sukuloimaan Turkissa ja tuliaiset olisivat sinne. (Sori kun vähän autoin...)
Aivan