Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt ja väsynyt yrittämään

Vierailija
27.08.2017 |

Kaikessa aina parhaani..
Opiskelen tällä hetkellä alaa, joka on suht vaativa ja jonne oli vaikea päästä sisään
Mulla on nälkä ja ..tuttaa kokoajan kun en voi syödä mitä mieli tekee, koska lihon herkästi ja haluan olla hoikka
Yritän olla mielenkiintoinen kumppani miehelleni, ja keksiä yhteistä kivaa tekemistä. Lisäksi mies on ihana ja tarjoaa kivan elintason, mutta en aidosti rakasta häntä. Viihdyn vain hänen kanssaan kuten kenen tahansa..
Käytän tuhottomat määrät rahaa vaatteisiin, koruihin, laukkuihin you name it.
Menen lomalle sinne mikä on milloinkin trendikohde, teen kaikki reissut samalla periaatteella viikonloppu matkoista pidemmille reissuille.
Ystävieni kanssa käyn ulkona vain "oikeissa paikoissa", vaikka en jaksaisi heidän seuraansa ollenkaan.
Sisustan kalliisti, ja viikon kuluttua en edes huomaa uutta hankintaa. Tai se ei ainakaan tuota mitään iloa

En vain jaksa enää yrittää, vaikka olen kaikkien näiden asioiden eteen tehnyt ..tusti töitä. Lyönkö vaan kaiken läskiksi, ja annan mennä kaiken viemäristä alas.. Ongelma on vaan se, että jos nämä asiat lähtevät minulle ei jää mitään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat todella kunnianhimoiselta ja kurinalaiselta naiselta. Se on hyvä juttu, mutta jos et ole onnellinen niin ehkä voisit ottaa pikku breikin, käydä lomalla, yksin, miettiä mitä haluat jne?

Toivon sulle sisäistä rauhaa

Vierailija
2/3 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta meni vähän ohi, että mitä oikeastaan yrität?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa kurjalta elämältä :( 

Sulle tekis nyt hyvää pikku breikki kaikesta. Sun pitäis lähtee pariks viikkoo jonnekin viidakkoon tai sademetsään tai autiomaahan missä oikeesti ei ole tilaa muille ajatuksille kuin sille mistä saa päivän ruuan ja katon pään päälle yöksi.