Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen baarissa nähtyä

Vierailija
27.08.2017 |

Olin eilen baarissa selvinpäin ja aikani kuluksi tarkkailin kanssajuhlijoita, etupäässä alle 25v porukkaa. Paikalla oli 4-5 pullukkaa naista muut hoikkia. Näitä pullukoita ei yksikään mies lähestynyt koko iltana. Ei baarin pöydissä eikä tanssilattialla. Miehiä oli laidasta laitaan, tyylikkäitä ja tavallisia ja juntteja. Kaikki hakeutuivat hoikkien seuraan. Surullista mielestäni. Ja turha sanoa, että miehille kelpaa ihan tavalliset naiset. Yksikin mies oli paikalla naisensa kanssa, nainen lihava, alkuillasta istuivat yhdessä ja pussailivat, loppuillasta tämäkin mies liehitteli muita. Ja tämä ei ole provo ja itse olin oman mieheni kanssa liikenteessä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä uutta?

Vierailija
2/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mitään uutta, minulle oli surullista seurattavaa, harvemmin käyn baareissa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa baarissa? Ei ole minua ikinä yksikään mies liehitellyt vaikka olen hoikka, sensijaan ne äänekkäät pullukat kyllä keräävät miehiä ympärilleen. Aluekohtaisia eroja?

Vierailija
4/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienehkön kaupungin ainut baari jossa yökerho ja livemusiikkia.

-ap

Vierailija
5/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pullukkaa miestä lähestyisi heh

Vierailija
6/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano mitä sanot, niin kyllä mulla on aina ollut vientiä, kun on munaa tarvinnut. Käyn valitsemassa miehen ja sitten panolle. Se riittää mulle. Eikä tarvii edes rumimpia valita.

123 kg

Vierailija
7/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonu miehelles, että kävis hakemas tanssimaan jokaista, olis ollu pullukoillakin kivaa. Inhottava säkin oot.

Vierailija
8/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis discon tyylinen paikka, ei lavatanssit. Ei siellä kukaan hakenut ketään tanssimaan.

-ap

Vierailija
9/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa baarissa? Ei ole minua ikinä yksikään mies liehitellyt vaikka olen hoikka, sensijaan ne äänekkäät pullukat kyllä keräävät miehiä ympärilleen. Aluekohtaisia eroja?

Sama kokemus itsellänikin. Mitä törkeempi ja mauttomampi pullukka, sitä enemmän äijää pörrää ympärillä.

Miehettömäksi en ole jäänyt, mutta jos baari olisi ainoa mahdollisuus saada miesseuraa niin voisin samantien alkaa vaikka nunnaksi. Olen kuitenkin kaikinpuolin normaalin näköinen ja muotoinen nainen, muualla saa miesseuraa hätistellä, mutta baarissa ei kukaan koskaan lähesty. Ja kun joku kuitenkin kyseenalaistaa niin 171cm/65kg, leveälantioista mallia, D-kupin rinnat joten luulisi, että joku känniörvelö voisi edes paperipussi päässä naida mutta kun ei niin ei...😒

Vierailija
10/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pullukkaa miestä lähestyisi heh

Niinpä. Eli mikä on ap:n pointti?

Vierailija
11/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua vaan aina lähestyy useampikin vaikka olen pullukka. Tosin en ole mikään seinäruusu vaan tykkään laittautua ja pukeutua naisellisesti.

Vierailija
12/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano mitä sanot, niin kyllä mulla on aina ollut vientiä, kun on munaa tarvinnut. Käyn valitsemassa miehen ja sitten panolle. Se riittää mulle. Eikä tarvii edes rumimpia valita.

123 kg

Ei kukaan uskalla laittaa kampoihin jyrätaktiikalle.

Vierailija
13/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoiset miehet menevät loppuillasta pullukoiden luo. Seuraa seuraavalla kerralla. Eka hoikat sit pullukat.

Vierailija
14/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että miehet lähestyvät nättejä naisia, jos on pullukka ja ruma niin ei silloin paljonkaan vientiä saa mutta olen nähnyt kauniiksi laitettuja pullukoita joilla on kyllä vientiä ja sama pätee hoikkiin ihmisiin.

Vierailija
15/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on, pullukka nainen ei ole kaunis eikä seksikäs. Nainen on aina paremman näköinen hoikkana, vaikka ei mikään missi olisikaan. Hoikkuus tuo olemukseen raikkautta, kepeyttä, siroutta, ilmavuutta ja sellaista söpöyttä tyttömäisyyttä. Lihottuani muutuin tanttamaiseksi ja huomattavasti olemukseltani vanhemman oloiseksi. Minua kutsutaan tädiksi vaikka täytän pian vasta 24-vuotta. Olen kylläkin laihtunut tässä alle neljän kuukauden aikana n. 9 kiloa mikä on aika kiva tulos. Haluan päästä takaisin normaalipainoon, silloin oloni oli todella energinen ja hyvä. Tottakai myös näytin hyvältä, mikä osaltaan heijastuu ihmisen koko olemukseen.

Vierailija
16/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein saman huomion pk-seudulla. Tavismiehet lähestyivät vain misdin näköisiä naisia ja saivat tietysti aina pakit. Heille ei kelvanneet edes ihan kivan ja sienännäköiset ja laihat tavisnaiset.

Vierailija
17/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 25v pullukka kelpaisi kyllä. Tosin ne ei taas halua kolmikymppistä..

Vierailija
18/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tein saman huomion pk-seudulla. Tavismiehet lähestyivät vain misdin näköisiä naisia ja saivat tietysti aina pakit. Heille ei kelvanneet edes ihan kivan ja sienännäköiset ja laihat tavisnaiset.

Kaikki miehet lähestyvät aina pelkästään sen hetkistä Miss Suomea.

Vierailija
19/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava ihminen ei välitä itsestään ja ei siksi herätä kiinnostusta.

Jos ei kykene  huolehtimaan edes itsestään, niin miten voisi huolehtia mistään muustakaan. 

Ylipainoinen mies tai nainen on surullista katsottavaa, näin se vaan on.

Vierailija
20/41 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä juuri tarkoitin, että ei miehille kelpaa tavallinen nainen, siitä suru. Nämä pullukat olivat kaikki todella kauniita, nätit kampaukset ja vaatteet ja meikit jne. Mutta miehet, ne pullukat ja epäsiistitkin, pörräsivät hoikkien ympärillä. Avasin tämän keskustelun aiheesta juuri siksi, kun täällä ollut keskustelua, että naiset saavat aina seuraa jne.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän