Uskaltaisitko....
Ikinä perustaa perhettä miehen kanssa, joka on jättänyt ex-vaimonsa ja vauvansa??entäs jos mies tekee minulle saman tempun?voiko ikinä luottaa?voiko mies kasvaa tässä asiassa?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Epäilyttää, jos puhuu avioliitosta tavallaan kostona "avioehto tulee, koska ex-akka vei edellisessä liitossa rahat" jne. Minkä takia sille uudelle pitää kostaa itse ukon tekemät virheet? :D
Muutenkin sellainen olo, että olisin ukolle vain seksin puutteeseen hyvä kohde ja kakaroiden synnytyskone.
Tuo ukko on sanonut pitävänsä vain nuorista naisista. Mitä jos menisin sen kanssa naimisiin ilman avioehtoa ja ylläri-pylläri ukko ottaisi eron esim. 10 v päästä ja vaihtaisi nuorempaan tyttöön? Kyllä minäkin osaan päätellä mitä tässä on takana. :)
Jos nainen jää noin 4-kymppisenä yksin kersan kanssa, mahdollisuudet uuden miehn löytämiseen on aika
pienet. Sen sijaan ukko voi iskeä jonkun 2-kymppisen tytön tai tilata sellaisen itä- tai etelä-euroopasta.
Jos menisin keski-ikäisen ukon kanssa naimisiin en alistuisi miehen itsensä kannalta parhaaseen mahdolliseen avioehtoon, vaan vaatisin itselleni hyvän sopimuksen.
Aloittajan kysymys oli nimenomaan, että kasvaako ja kypsyykö mies tälläisessä asiassa?tapahtuuko henkistä kehitystä?vai onko luonne/suhtautuminen vastuuseen muuttumaton ominaisuus?onko menneisyyden teot tulevan ennuste?onko näitä sarjajättäjiä paljon vai löytyykö onnellisia loppuja??
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kysymys oli nimenomaan, että kasvaako ja kypsyykö mies tälläisessä asiassa?tapahtuuko henkistä kehitystä?vai onko luonne/suhtautuminen vastuuseen muuttumaton ominaisuus?onko menneisyyden teot tulevan ennuste?onko näitä sarjajättäjiä paljon vai löytyykö onnellisia loppuja??
Ei kypsy.
Epäilyttää, jos puhuu avioliitosta tavallaan kostona "avioehto tulee, koska ex-akka vei edellisessä liitossa rahat" jne. Minkä takia sille uudelle pitää kostaa itse ukon tekemät virheet? :D
Muutenkin sellainen olo, että olisin ukolle vain seksin puutteeseen hyvä kohde ja kakaroiden synnytyskone.