Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sami kuronen ja nurkka torikka taas yhdessä lomalla

Vierailija
27.08.2017 |

Siis onko ne yhdessä vai eikö?
Joka viikonloppu suurinpiirtein toistensa kanssa ..
mietin että jos noin kiinni ovat vielä toisissaan niin tuskin kummallakaan ketään uutta ainakaan on.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Mirkka :D

Vierailija
22/55 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt he ovat jälleen eronneet. Mirkka juhli erojuhlia Instastoorin mukaan. Eivät seuraa enää toisiaan ja Torikka alkanut postaamaan "viettelevä" kuvia😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne pari päivää sitten yhdessä kauppakeskuksen avajaisissa eli ei juhlinut omaa eroa.

Vierailija
24/55 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on Kurosella ihan toiset kuviot, kun törökän takavalot vilkkuu kohti jyväskylää. Kaveri keräilee vaan rusinat kaikista pullista.

Vierailija
25/55 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on Kurosella ihan toiset kuviot, kun törökän takavalot vilkkuu kohti jyväskylää. Kaveri keräilee vaan rusinat kaikista pullista.

No ei uskois siitä

Vierailija
26/55 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on kyllä Mirkka säilynyt ikäisekseen.

Rinnatkin ovat ryhdikkäät ikään ja kahden lapsen imetyksen huomioiden. Lienevät aidot?

Vierailija
27/55 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se niitä ryhdikkäitä rintojaan taas esittelee jossain aivan lörttotörkeessä tissiaukkopaidassaan. Aikuinen ihminen. Jotain on ihmisellä kovasti elämässä kaipuu, että aikuisen on tarve itteään noin alentaa. Nyt mää oon kaiken nähny! Ja ei oo omat. Leskeneläke pantu haisemaan.

Vierailija
28/55 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se postailee myös vanhoja hyväks havaittuja kuviaan sen varjolla että "muistelee ihanaa viime kesää" tai "ikävä lämpöiseen" ja sit joku oma pose kuva. Keski-iän kriisi hänellä on :(

Vierailija
29/55 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot tai ei niin ihmiset voisivat vähän rajoittaa mitä tänne kirjoittelevat.

Vierailija
30/55 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken myy itsensä ja elämänsä julkisuudelle tänä someaikakautena, pitää osata varautua näihin ei niin mairitteleviin kannanottoihin. 

Vierailija
31/55 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeita nuoria miehiä ja homostellaan vaan 😩 

Vierailija
32/55 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuronen pyörii salilla yhtä ahkeraan ku silloin, kun petti ex-vaimoaan Torikan kanssa. Kukahan sillä nyt on kierroksessa?

Vierailija
33/55 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvelinkin että se petti silloista vaimoaan. Jotenkin kaikki kävi sitten Mirkan kanssa aikasta nopeasti.

Vierailija
34/55 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netta suikkanen meni jo Hannekselle💪

Vierailija
35/55 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuronen laittoi isänpäivä aiheisen kuvan instaansa ja kas, kuka olikaan heti lisännyt omaansa hyvin samankaltaisen otoksen, jossa posettaa nurtsilla tyttärensä kanssa! :D Voi Mirkka.. Niin noloa!

Vierailija
36/55 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans, minä minä minä! Veikkaanpa, että ei ollu Mirkkusen itselleen tilaama tuokaan kuvaussessio, vaan lokkina ”tuli sattumalta paikalle”.

Vierailija
37/55 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siten joka toinen päivä seuraavat toisiaan instassa ja siten taas ei.

Sama facessa. Nyt eivät ole kavereita ja syksyn aikana tää kuvio niin monta kertaa nähty.

Yhtäkkiä ei kavereita ja sit dinnerpäivityksiä yms.

Kumpikohan noista jätti kumman ja mikseivät pääse eteenpäin.

Ei niin kovin kypsältä ystävyydeltä kuulosta..

Vierailija
38/55 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurkka torikka ei todella tyydy nurkkapaikkaan vaan änkeää esille ihan koko ajan.

Siis kukaan ei tuntisi tuota muijaa ilman sami Kurosta. Ja sen ansioista saa noita haastatteluja myös.

Mä en myöskään ymmärrä miksi insta on täynnä sen omaa pläsiä kerta kerran jälkeen!!

Vierailija
39/55 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään ymmärrä miksi insta on täynnä sen omaa pläsiä kerta kerran jälkeen!!

Älä nyt, onhan siellä muutakin kuin naamasta kuvia, tissit ja peppu on hyvin edustettuna kans, etenkin niissä poistuvissa tarinoissa. Ja sit ne hienot viinilasit ja pullot sulassa sovussa salikuvien kanssa. Suomi100 julkaisuunkin saa mahdutettua hyvin yhden bikinikuvan :D

Vierailija
40/55 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko on kasvokuviaan on instanssa julkaissut. Ja peppu ja tissivakokin on nähty. Kannattaa siitä kyllä mielensä pahoittaa ja pahaolo tänne pulauttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi