Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on kipuja, mutta pystyy kuitenkin toimimaan - kannattaako mennä töihin?

Vierailija
27.08.2017 |

Mitä tekisit?

Kyseessä hermosärky joka säteilee alaselästä jalkaan

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut samantyyppinen selkäkipu monta vuotta, mutta en ole ollut päivääkään pois töistä sen takia. Ei se kotona makoilu selkäkipua ainakaan paranna. Oman kokemukseni mukaan sohvalla makoilun jälkeen selkä on kipeämpi kuin työpäivän jälkeen.

Vinkki: Osteopaatin käsittelyssä selkäkivut ovat lähes kokonaan kadonneet.

Vierailija
2/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet työkykyinen, miksi et menisi töihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen aina töihin jos voin. Siis jos vaan oksennan koko ajan niin en mene. Tai jos niin kova kuume ettei pysy pystyssä. Mut esim. Virtsatietulehduksessa just menin, kävin pissalla 10 min välein kovissa kivuissa mut sain silti hyvin tehtyä töitä.

Vierailija
4/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut samantyyppinen selkäkipu monta vuotta, mutta en ole ollut päivääkään pois töistä sen takia. Ei se kotona makoilu selkäkipua ainakaan paranna. Oman kokemukseni mukaan sohvalla makoilun jälkeen selkä on kipeämpi kuin työpäivän jälkeen.

Vinkki: Osteopaatin käsittelyssä selkäkivut ovat lähes kokonaan kadonneet.

Kipu on aika hankalaa ja se masentaa ja väsyttää minua. Olen kyllä samoilla linjoilla kanssasi, sohvalla makoilu ei paranna ketään ja olen pyrkinyt olemaan aina töissä vaikka mikä olisi. Nyt oli nöyrryttävä muutamaksi päiväksi. Nyt tuntuu, että voisin mennä töihin mutta pelottaa hieman miten käy.

Vierailija
5/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menen aina töihin jos voin. Siis jos vaan oksennan koko ajan niin en mene. Tai jos niin kova kuume ettei pysy pystyssä. Mut esim. Virtsatietulehduksessa just menin, kävin pissalla 10 min välein kovissa kivuissa mut sain silti hyvin tehtyä töitä.

Mitä työtä teet?

Minun ammatissani olisi jo mahdotonta hyppiä vessassa 10min välein. Hommat kusisi samantien.

Vierailija
6/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäkipujen vuoksi en ole ollut poissa myöskään. Toki autoon äärimmäisen vaikea päästä eikä istua voi mut teen työt seisaaltaan jos selkä kipeä. Lääkärikin sanoi että paras vaan liikkua vaikka kuinka kipeä olis eikä tarjonnu saikkua. Noidannuoli siis oli.

Vierailija
7/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä työtä teet?

Minun ammatissani olisi jo mahdotonta hyppiä vessassa 10min välein. Hommat kusisi samantien.

Toimistotyyppistä hommaa eli vessaan pääsen halutessani.

Vierailija
8/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkäkipujen vuoksi en ole ollut poissa myöskään. Toki autoon äärimmäisen vaikea päästä eikä istua voi mut teen työt seisaaltaan jos selkä kipeä. Lääkärikin sanoi että paras vaan liikkua vaikka kuinka kipeä olis eikä tarjonnu saikkua. Noidannuoli siis oli.

Huh, kun mulla oli noidannuoli en todellakaan kyennyt mihinkään. Piikkiä pakaraan ja huilimaan. Siitä sitten ylös pikkuhiljaa. Joku vessassa käyminenkin kesti 15min ennen kuin pääsin edes pöntölle. Tuskaa!

Vierailija
9/9 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menen aina töihin, jos kykenen työhön. 

Ihan itsestään selvää tämä. Tarttuvien tautien kohdalla olen varovaisempi, koska sairaala on työpaikka. 

Olen todella harvoin sairas, joten näitä rajanvetoja ei juuri ole joutunut tekemään. Selvästi flunssaisena en mene, vaikka sinänsä kykenisin kyllä työhön. Nuhaa, yskää ja pikkukuume ei haittaisi minua itseäni, mutta asiakkaita kyllä.