Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että joillekin ihmisille tapahtuu hauskoja asioita yllättäen ja heillä on paljon tarinoita kerrotavaksi?

Vierailija
22.10.2022 |

Tiedättekö tekin tällaisia ihmisiä. Heille tapahtuu hauskoja juttuja tavallisissakin paikoissa ihan ilman yrittämistäkin. Joillekin ei taas tapahdu mitään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on kiinni siitä ihmisestä. Joku nysvää kotonaan, joku touhuaa pitkin ja poikin ja silloin niitä tarinoiden aihioita syntyy.

Vierailija
2/15 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri on tuollainen että saa "hauskan" jutun vaikka äitinsä lääkedosetin täyttämisestäkin.

Ei kuulija oikein jaksa innostua näistä arjen pikku kommelluksista ihan niin paljon kuin hän kuvittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tiä jos ei misään käy

Vierailija
4/15 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tapahtuu myös hauskoja mutta useinkaan en jaksa tai osaa kertoa niistä joten vaikuttaa että minulle ei tapahdu mitään :D jotkut osaavat tarinankerronnan

Vierailija
5/15 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että liikkuu ihmisten ilmoilla, on siellä sosiaalinen ja silmät auki, ja kolmanneksi on hyvä kertomaan juttuja. Et kai luule, että ne kaikki 100% totta ovat?

Vierailija
6/15 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ihmiset varmaan miettivät kokoajan että mitä tuokin minusta ajattelee, eikä hauska tilanne ole hauska, vaan mietiskelyä aiheuttava mahdollinen masennuksen aihe ?

7/15 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattuu ja tapahtuu paljon, sekä hauskoja sattumuksia että poikkeuksellisen hirveitä tapahtumia. En tiedä mistä johtuu, mutta näin vaan on aina ollut.

Vierailija
8/15 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva, kun ihmiset yrittävät kertoa viihdyttäviä asioita. En oikein jaksa sellaisia mörököllityyppejä.

Vierailija
9/15 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ehkä tekevät keskimääräistä enemmän asioita.

Vierailija
10/15 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse tunnen näitä tarinankertojia, jotka saavat muut nauramaan, niin osa jutuista on todella väritettyjä, ja osa suoraa valhetta. Yksi ystävistäni on tällainen. Välillä ärsyttää hänen suustaan tuleva jatkuva valehtelu mitä hänelle on muka tapahtunut, tai mitä on jollekin muka näsäviisaasti lohkaissut.

Hänestä tuttavat saa helposti kuvan, että hän on aktiivinen, sanavalmis ja rohkea. Todellisuus on se, että makaa vain kotona suoratoistopalveluita katsellen, eikä vieraalle ihmiselle suutansa avaa.

En ymmärrä miksi pitää valehdella. Miksi ei voi vain olla oma itsensä.

Vierailija
11/15 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset näkevät hauskoja asioita tavallisissakin asioissa ja osaavat kertoa niistä viihdyttävästi.

Vierailija
12/15 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ehkä tekevät keskimääräistä enemmän asioita.

Ovat avoimia pienillekin asioille, huumorille, juttelevat vieraidenkin kanssa, hymyilevät, osaavat "leikkiä" vaikka tekemällä laulaen lumitöitä.. flirttailevatkin, eivät torju uusia pikku juttujakaan. Uskaltavat nauraa itselleen.

Vierailija
13/15 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on kerrottavaa, mutta onko aina kuulijaa. :)

Vierailija
14/15 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksivät tai suurentelevat asioita. Tarinan kertominen on taitolaji.

Vierailija
15/15 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen, mutta en kyllä tee keskimääräistä enemmän asioita, eikä suurin osa paljon tekevistä ja touhuavista ole tuollaisia, joten se ei selitä.

Itse suhtaudun kaikkiin ihmisiin lähtökohtaisesti kuin kavereihin, olen aika peloton ja eloisa, en ole juurikaan turvallisuushakuinen jne.

En tiedä vaikuttavatko nuo piirteet jotenkin, mutta minulle tapahtuu helposti kaikenlaisia juttuja ja kohtaamisia, ja kaverit ovatkin sanoneet että aina tapahtuu jotain erikoista/hulvatonta/jännnää tms. kuin minun kanssani liikkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi