****CLOMISTIT viikko 14****
kuumeilevat clomistit
yöö Syön toista kiertoa clomeja, viime elokuusta on kolmatta lasta toivottu
LiisaM Meillä yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.
Hanna Yritys aloitettu 06/04 ja tämä on nyt neljäs clomikiertoa eli joulun paikkeilla aloittelin. Yhtään lasta ei ennestään ole. Ite oon 23v. ja mieheni 30v.
Olvi
Adette
myttö75 Ikää 30v. Ensimmäisen lapsen yritys aloitettu 8/2005, clomit aloitettu 3/2005. Annos 50mg kp 5-9-> ei tehoa, siirtyminen Puregon pistoksiin.
Mia79
Irmeli72
omppu03
Sätky Ennestään on olemassa yksi clomi-tyttö joulukuulta 2003. Tätä toista nyt toivottu viime kesäkuusta lähtien. Clomeilla on menossa 1. kierto ja otin niitä kp3-7.
Kaipuu 2. clomikierto menossa,ei seurantaultraa, annos 100 mg kierron 5-9.
Pömppö79
Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.
plussanneet clomistit
Kanelisokeri la 19.11.
Viliweera
pipu-77
Kommentit (14)
Voi ei, kirjoitin pitkän viestin ja painoin jotain väärää nappia ja se hävisi :(.
Hanna, hyvinhän tuo lista noinkin toimii, joten stressi pois :).
Ei ole piinaa itsellä, kun kp on jossain 16-18 välissä. En ole periaatteessa halunnut laskea päiviä. Pääsiäisen tienoilla alan vasta piinailla. (Tosin sorruin katsomaan lasketun ajan, jos tästä kierrosta tärppäisi, se olisi jouluaatto :).) Lauantaina onnistuin saamaan ovistestiin haaleahkon viivan ja sunnuntaina viiva oli vielä haaleampi. Toivottavasti kunnon ovulaatio silti tapahtui.
Onko teillä muilla tullut rinnat kipeiksi clomien takia? Itselläni ei normaalisti ole kuin juuri ennen kuukautisia vähän rinnat kipeät, mutta nyt se alkoi jo ennen ovulaatiota :). Tosin vähällä pääsen, jos se on ainoa sivuoire...
Eipä muuta, hauskaa viikon jatkoa!
Olvi
Moikka vaan kaikille...
Lasta toivottu/yritetty 12/04 ja tähän aikaan mahtuu yksi keskenmeno 2/06 ja nyt takana sitten eka clomikuuri.
Tällä hetkellä menossa kp 18.
Eipä täälläkään ole vielä mitään piinailua, nyt kp 17 menossa. Sairaslomalla ollaan, kova flunssa ollut koko viikon. Kirjoitinkin tuossa äsken erillisen viestin, mutta kysyn vielä tästäkin pinosta: Nostavatko terolutit aamulämpöjä? Kp 15 oli 36.6, kp 16 ja 17 37.1. Normaalisti ovis on ollut vasta kp 18->, jos on tapahtunut lainkaan. Nyt mietin, oliko jo ovis vai nostaako terot lämpöjä vaiko onko syyllinen tämä flunssa... Jos ovis oli jo kp 15 niin toivottavasti simpat ovat säilyneet hengissä, puuhailtua tuli kp 13, 14 ja 16. Miehellä ei kylläkään ole parhaat mahdolliset simpat:(.
Eipäs muuta, plussatuulia kaikille clomittareille tasapuolisesti!
Kevättä odotellessa,
Pömppö79
Tarvisin sulta vähän apua, etkös sesinä ollut joka teki sen esittelylistan? Yritin sitä tehdä itsekin tai kopioin se sun listan, mutta se muutti aika paljon ulkomuotoa. Punainen teksti muutti mustaksi ja ym. kuten huomasit varmaan kun avasit tämän ketjun.
Osaatko opettaa mulle jotenkain yksinkertaisesti et miten miten saan muutettua tekstiä ja " värjättyä" sanoja. Onnistuuko jos tekee tekstinkäsittelyohjelmalla ja sit sen kopio tänne. Tai sillai juuri yritin mut ei onnistunu. Olisko siihen joku helppo tapa?
täällä menossa kp20, eikä niin minkäänlaisia tuntemuksia,joten puna-armeijan hyökkäystä vaan odotan :( viime kierto oli vaan 24pv,joten kait ne kohta taas hyökkää...mutta kuullaan taas !
Ihan hyvinhän tuosta esittelystä saa luettua, vaikka ei olekaan värejä :)
Tässä tämä ns. " koodipätkä" , josta pitäisi ottaa kaikkien aloittavien hakasulkujen jäljestä tyhjälyönti pois (aloituskoodista ja lopetuskoodista). Kopioi vaikka tuo teksti ja kokeile sitä tuonne " Saitista sanottua; ohjeita ja opastusta kävijöiden kesken" . Ja sittenhän sitä kannattaa säilyttää itsellään jatkoa ajatellen jossain tekstinkäsittelyohjelmassa tai vastaavassa.
[ size=4][ color=8B0000] kuumeilevat clomistit [ /size][ /color]
[ size=2][ color=8B0000] yöö [ /size][ /color] [ size=2][ color=808080] Syön toista kiertoa clomeja, viime elokuusta on kolmatta lasta toivottu [ /size][ /color]
[ size=2][ color=8B0000]LiisaM [ /size][ /color] [ size=2][ color=808080]Meillä on yksi clomialkuinen lapsi 2004. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.[/size][/color]
[ size=2][ color=8B0000]Hanna [ /size][ /color] [ size=2][ color=808080] Yritys aloitettu 06/04 ja tämä on nyt neljäs clomikiertoa eli joulun paikkeilla aloittelin. Yhtään lasta ei ennestään ole. Ite oon 23v. ja mieheni 30v.[ /size][ /color]
[ size=2][ color=8B0000]Olvi [ /size][ /color]
[ size=2][ color=8B0000]Adette [ /size][ /color] [ size=2][ color=808080] Minä vuosimallia-79 ja avopuoliso vm-80 ja esikoista yritetään. Yritys aloitettu syyskuussa 2005 ja terolutit aloitettu tammikuussa 2006 säännöllistämään kiertoa ja nyt huhtikuussa 2006 aloitan clomifenit ja terolutit. [ /size][ /color]
[ size=2][ color=8B0000]myttö75 [ /size][ /color] [ size=2][ color=808080] Ikää 30v. Ensimmäisen lapsen yritys aloitettu 8/2005, clomit aloitettu 3/2006. Annos 50mg kp 5-9-> ei tehoa, siirtyminen Puregon pistoksiin.[ /size][ /color]
[ size=2][ color=8B0000]Mia79 [ /size][ /color]
[ size=2][ color=8B0000]Irmeli72 [ /size][ /color]
[ size=2][ color=8B0000]omppu03 [ /size][ /color]
[ size=2][ color=8B0000]Sätky [ /size][ /color] [ size=2][ color=808080]Ennestään on olemassa yksi clomi-tyttö joulukuulta 2003. Tätä toista nyt toivottu viime kesäkuusta lähtien. Clomeilla on menossa 1. kierto ja otin niitä kp3-7.[ /size][ /color]
[ size=2][ color=8B0000]marrasmamma [ /size][ /color] [ size=2][ color=808080] Toinen clomi kierto lopuillaan, teroluteja olen jo syönyt 6 kk, ja niitä jatkan. Mulla aikaisemmasta liitosta tyttö-99 ja poika -00, luomuna tulleet ja helposti. Tätä vauvaa yritetty 2vuotta 2 kuukautta, yksi km 1 vuosi ja 2 kuukautta sitten. [ /size][ /color]
[ size=2][ color=8B0000]Kaipuu [ /size][ /color] [ size=2][ color=808080] 2. clomikierto menossa,ei seurantaultraa, annos 100 mg kierron 5-9.[ /size][ /color]
[ size=2][ color=8B0000]Pömppö79 [ /size][ /color] [ size=2][ color=808080] Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään. [ /size][ /color]
[ size=4][ color=8B0000] plussanneet clomistit [ /size][ /color]
[ size=2][ color=8B0000]
Kanelisokeri la 19.11.
Viliweera
pipu-77[ /size][ /color]
pääsinpäs tänne...oma kone on tinttaillu etten oo päässy tänne muutamiin päiviin... nyt menossa kp 8/28 ja viimenen clomi otettu eilen.. nyt sit vaan hehkutella peittojen alla ja varsinkin het viikonlopujn jälkeen..ens to sitten terolutit aloittaa.. . vähä olis kivaa jos heti ekasta tärppäis...
Kummempia ei tänne suuntaan sitten ku töitä töitä vaan...
Adette
Mitenkäs on viikko kulunut?
Mulla itellä menossa kp18, että ei ihan vielä piinailla mutta ens viikon lopulla on taas jännät hetket. Välillä oon tuntenut alavatsassa sellaista pientä nipistelyä mahdollisesta oviksesta alkaen, mutta mä olen kyllä niin hyvä kuvittelemaan kaikenlaisia oireita. Ei varmaan kannata elätellä kuitenkaan toiveita sen suhteen, mutta olishan se ihan mukava saada jouluvauva.
Meillä taisi suurimmalla osalla olla kierto aika samoilla vaiheilla, yöö tosin taisi olla ainut jolla alkaa olla piinahetket käsillä. Tulehan sitten ilmoittelemaan miten kävi.
Olispa pian ensi viikon perjantai :)
Hyvää viikonloppua kaikille ja +++säteitä.
Taitaakin olla vähän hiljaisempi viikko kuumeilijoiden kesken. Itse en malta millään pysyä poissa, toivon vain että menisi aika nopeasti ja olisi ens viikon perjantai.
Mulla on toiveet taas todella korkealla, vaikka eipä mulla kyllä mitään oireita ole, taitaa se mahanipistelykin olla vain mielikuvituksen tuotetta tai johtuu sitten jostain muusta.
Pitäisi yrittää keksiä jotain tekemistä niin tulisi ajateltua vähän jotain muuta.
Hanna: Toivottavasti ne nippilut olisivat juuri niitä nippailuja... Olen huomannut, että toivo herää usein loppu kierrossa, jos jatain oireita on. Vaikka kuinka yrittää ajatella muuta ja ettei tarkkailisi itseään, niin se on vaikeaa. Olisipa nappi josta voisi painaa, että nyt en ajattele mitään raskausjuttuja!
Mulla on menossa jotain kp 14 tai jotain sinne päin. Tässä kierrossa ei näkynyt UÄ:n mukaan yhtään isoa munarakkulaa, mutta oli yksi muita isompi, mutta ovis on jos on niin vasta ensi viikolla, jos rakkulan koon perusteella arvioi tilannetta.
Pidän peukkuja sulle Hanna, että nyt tulisi tärppi! Myös muille onnea testauksiin!!!
Omppu
Mukavaa sunnuntaiaamua kaikille!
Taitaa tulla kaunis päivä, kun aurinko vähän pilkistelee pilvien takaa. Sen takia jäi yöunetkin aika lyhyiksi, pitäisiköhän hankkia verhot makuuhuoneeseen :).
Olen ollut viikon kirjoittelematta, kun eipä tässä omassa olotilassa ole mitään raportoitavaa. Vauvakuume-näkökulmasta tämä viikko ovulaation jälkeen ennen kun voi alkaa odottaa kuukautisia, on aika turha :). Onneksi vauvakuumeilu ei ainakaan vielä hallitse elämää, joten muuten on kyllä ollut mukava viikko. Ja vielä mukavampaa on tiedossa, kun ensi viikolla on lyhyt työviikko ja sitten pääsiäisenä neljä päivää vapaata!
Kyselinkin joskus aiemmin, mutta kysynpä uudestaan. Onko teillä muilla clomit aiheuttaneet rintojen, varsinkin nännien kipeytymisen heti ovulaation jälkeen/aikana? Itselläni tuntuu melkein paidankin päälle laittaminen inhottavalta.
Mukavaa sunnuntaita! Ensi viikolla taitaa olla useammalla jo jännitettävääkin :).
Olvi
Omppu03: Toivottavasti bongaat se oviksen ens viikolla. Aiotko tikuttaa vai tutkiskeletko vain muita merkkejä? Mä en tehnyt testejä ollenkaan, mutta uskoisin että se ovis oli viime lauantaina.
Ovistestithän ovat kyllä siinä hyviä, että tietää tarkkaan milloin oviksen pitäisi tapahtua niin osaa sitten ajoittaa sen pupuilun sinne jos ei ihan joka päivä kerkeä peiton alle. Mutta toisaalta huomasin nyt kyllä itse, että en ehkä " stressanut" niin kovasti tässä kierrosssa kun ihan vain muita oireita tutkailin, ei tule niin kovaa painetta siihen pupuiluu. Ei tarvi miehelle sanoa, että tänää on sitten pakko...
Mulla yleensä on mahaa nipistelly oviksen aikoihin ja sitten pari päivää ennen tädin tuloa on taas alkanut nipistelemään, mutta nyt sitä on tuntunut noin viikon verran putkeen. Nippailu on kyllä tosi vähäistä eikä sitä kovin hyvin aina tunne, että tiedä sitten mistä johtuu.
Muita oireita ei kyllä ole eikä lämmötkään ole kyllä korkeammalla mitä yleensä. Jos ovis olisi ollut viime viikonloppuna niin mahdollisen kiinnittymisen varmaan pitäisi nyt tapahtua vai mitä mieltä olette? Perjantaina pitäisi menkkojen alkaa jos taas tulevat, taitaa kuitenkin taas käydä niin että testailen jo keskiviikon paikkeilla kun en varmaankaan malta odottaa.
Mulla tuo testaileminen on kuitenkin ollut ennemmin parempi mitä huonompi asia, sillä jos mulla ei ole yhtään testiä niin hypin kyllä seinille ja aika menee tosi hitaasti, mutta jos testin teen ja näyttää negaa niin se on silla sitten selvä. Tietenkin sitä toivoo, että se vielä muuttuisi plussaksi mutta osaa paremmin sopeutua siihen ettei taasenkaan tärpännyt. Välillä tuntuu että on vähän turta pettymysten suhteen kun on niitä niin monta jo kokenut ja aina tietää että niinhän siinä käy.
Mitenkäs teillä muilla on tämä testailu, " helpottaako" vai pahentaako asiaa?
Tulipas taas paljon omaa napaa :)
Olvi kyseli rintojen kipeytymisestä. Mulla ei clomeista ole tullut oikeastaan minkäänlaisia oireita, mitä nyt saattanut välillä vähän jotain kuumia-aaltoja olla mutta ei sen kummempaa. Luulin kyllä kun aloittelin et mulle varmaan tulee kaikki mahdolliset sivuoireet.
Oikein paljon +++säteitä teille molemmille ja tietenkin kaikille muillekin kuumeilijoille.
Ensinnäkin noista oireista. Mulla on kyllä nännit myös kipeytynyt. Tulivat heti oviksen jälkeen ja sitten parin päivän tauon jälkeen kipeytyivät taas uudestaan. Ei kuitenkaan ihan siinä määrin että paitakin sattuisi.
Mulla noi Clomit tuntuu muutenkin satakertaistaneen kaikki oviksen jälkeiset oireet. Samoin tuntui selviä munasolun kasvukipuja pari päivää ennen ovista (tikut + lämmöt osoitti että ovis oli vasta su 1.4. kun kivut oli jo pe). Lämmöt myös nousi ilman Lugeja (eivät siis ilman Clomeja hievahtaneet mihinkään) ja nyt piinailuvaiheessa ovat iltaisin 37.3 jos vähänkin tekee muuta kuin makaa sohvalla.
Tuntuu monella olevan perjantai testauspäivä. Niin myös minulla :-) Muuten en välttämättä vielä testaisi ennen sunnuntaita, mutta olemme lähdössä perjantaina lomille omien vanhempien luo ja anoppilaan seuraavaksi viikoksi, enkä halua sielä testailla. Ja viikkoa en kyllä kestäisi testaamatta jos menkkoja ei kuulu ;-D Mies jo kovasti elättelee toiveita, mutta minä kieltäydyn sitkeästi uskomasta. Clomit ja Luget kun voi saada voimakkaitakin " raskaus" oireita aikaan. Kerran jo ehdin Lugeilla pettyä katkerasti, kun oireet oli niin selvät... Testistä se sitten näkee, mikä on tilanne.
Plussa onnea meille kaikille!
-Sätky-
Kuten huomaatte yritin kopioida tuo myttö75:n tekemän esittelylistan mutta ei onnistunut. Ajattelin et se olisi niin yksinkertaista, että kopioin vain listän ja liitä sit, mut ehei..
Ei tullut nimet lihavoituina eikä sitä punaista väriä. En tiedä miten tekstiä saa muutettua tässä viestinkirjoituksessa. Jospa joku osaisi auttaa.
Omaa napaa kp14 meneillä ja luulenpa että ovis oli viikonlopun aikana tai tänään, pupuilut jäi tällä kertaa aika vähälle joten voipi olla, ettei tästäkään kierrosta tärppää. Pupuiltiin kyl pari kertaa ennen mahdollista ovista et jos vain simpat pysyy hengissä niin voisi olla käynyt hyvä tuuri.
Mitenkäs muilla, onko kenelläkään piinaviikko alkanut?