Kuinka kauan olet harrastanut pisimpään jatkunutta harrastustasi? Pl. perinteiset lenkkeily, lukeminen, käsityöt ym.
Itse aloitin pisimpään jatkuneen harrastukseni 2010.
Kommentit (33)
13 vuotiaana aloin juoksemaan ohjelman kanssa. Sitä rääkkiä jaksoin lukioon asti, sen jälkeen harrastuksenomaisesti, maratoneja kolmenkympin nurkilla kunnes oli pakko vähentää kilometrejä kun ei polvet kestäneet. Vieläkin tulee kuitenkin aamulenkki juostua melkein päivittäin ja ikää on 57v. Juoksijan kroppa on ollut aina.
30 vuotta jalkapalloa 😀28 vuotta pianonsoittoa
Olen 36.
Partiota 7-vuotiaasta eli vuodesta 1995 lähtien.
12. vuosi menossa Al-anonissa. Jos tätä nyt voi laskea harrastukseksi.
Vuonna 2005 aloin säveltämään musiikkia tietokoneella. Onhan siitä jo 12 vuotta :)
24 vuotta ompelua. Melkein yhtä kauan liikuntaa, uintia, kävelyä, jumppaa.
Palkka pieneni 90-luvulla ja siksi piti tehdä vaatteet itse.
Lukeminen, lenkkeily ja käsityöt eivät siis mielestäsi ole harrastuksia? Vai miksi niitä ei voi laskea? Vain maksulliset harrastukset ovat harrastuksia?
Lukeminen on pisin harrastukseni vaikka en sitä oikeastaan pidä harrastuksena. Aloitin lukemisen heti kun opin lukemaan. Kansakoulun siipirakennuksessa oli paikallinen kirjasto. Sitä on jatkunut yli 50v ja jatkuu edelleen. Olen toki harrastellut elämäni aikana yhtä sun toista muutakin.
Yksi harrastus on säilynyt pikkutytöstä asti, suunnistus. Aloitin 36 vuotta sitten. Välillä on toki ollut hiljaisempia jaksoja, elämäntilanteen mukaan on menty.
Punttisalilla olen käynyt vuodesta 85 lähtien.
Ratsastuksessa on ollut liian pitkiä taukoja, että sitä voisi sanoa jatkuneeksi harrastukseksi vaikka nyt käynkin taas ratsastamassa.
Lukemista yli 40 vuotta.
Viikossa luen 2-3 kirjaa.
N49v
En tiedä kuuluuko juoksu samaan kategoriaan lenkkeilyn kanssa, vastaan kuitenkin. 15-vuotiaasta juoksua harrastanut ja nyt olen 38v