Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei nuorisomusiikki ole nykyäänkin tällaista?

Vierailija
26.08.2017 |

Kyllä näissä se pieni lisätiraus romantiikkaa on näihin kallevilleihin verrattuna. Ihan nuoria tämän musiikin kuuntelijat silloin olivat. Ei vanhoja niinkuin nyt.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tästä ihanasta kappaleesta teki Suomi-version? 

Vierailija
2/18 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkä ei kukaan ole kehdannut yrittää. Laulun tasohan alkuperäisessä on melkoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika monikin. Grönin Eikalla ainakin on  hyvä versio.

Vierailija
4/18 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat muuttuu. Noihin aikoihin oli vähemmän genrejä ja valinnanvaraa kuin nykyään, ja nuoret haluavat yleensä kuunnella jotain muuta kuin vanhempansa. Olen tosin itsekin sitä mieltä, että nämä JVG:t ja Cheekit ovat kamalaa kuraa... Mutta olenkin jo ikäloppu teinien mielestä (28-v.).

Vierailija
5/18 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä kanssasi. Nykyajan musiikki ei ole musiikkia. Siinä ei ole musikaalisuutta. Se on vain puhetta tai autotunea. Kaipaan melodisuutta takaisin.

Vierailija
6/18 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aika monikin. Grönin Eikalla ainakin on  hyvä versio.

Juu, kiitokset niinpä onkin. Eikka on kova laulaja

Vierailija
7/18 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tota paremmin voi selittää.

Vierailija
8/18 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tota paremmin voi selittää.

Tuo Millennial whoophan on Rasmuksen yks biisi käytännössä.

Vierailija
9/18 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nykymusiikin halveksunta uusi ilmiö?

Mietin vaan, että esim. Beatlesin aikoihin, sanottiinko silloin "hirveetä tää nykymusa"?

Vierailija
10/18 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, että esim. Beatlesin aikoihin, sanottiinko silloin "hirveetä tää nykymusa"?

Tietysti sanottiin.

Vierailija
11/18 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo ap:n esimerkki melodisempaa on kuin Beatles. Mieluummin sitä kuuntelen.

Vierailija
12/18 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat fiilikset täältä jostain

Vierailija
13/18 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään uusi ilmiö. Beatlesta paheksuttiin monestakin syystä aikoinaan. Harvemmin kuitenkaan melodisesta popista ja itse siitä musiikista, vaikka se monelle vanhoilliselle liian kovaa kamaa silloin olikin.

Vierailija
14/18 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki, vähintään siveettömänä, turmiollisena rämpytyksenä pidettiin. Kuvittele nyt jotain Elvistä ennen Beatlesia ja Rollareita myöhemmin, hui kamala.

Vierailija
15/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ettei nykymusiikki ole sitä aitoa musiikkia. Suurin osa on koneellisesti tuotettua enää ei itse soiteta mitään. Itse tykkään 80 ja 90 - luvun rockista , discohiteistä mutta myös suomalaisesta iskelmästä. Eikä se musiikin kuuntelu tee samanlaista fiilistä Youtubesta tai Spotifysta kuunneltuna. Kyllä sen pitää tulla CD:ltä tai C-kasetilta. Katsellessa kelojen pyörimistä nauhurissa voi edes hetkeksi palata ajassa taaksepäin.

Terveisin 27 v.

Vierailija
16/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti. Asiat muuttuvat ajan myötä. Myös musiikki.

Minusta tuo on kiva biisi. En kuunnellut sitä teininä.

N47

Vierailija
17/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään sitä vastaan että ei ole vanhoja soittimia - ääniä voi tuottaa monella tapaa. Mutta kun ei ole biisejä, ei lauluääntä ei mitään. On joku slogan, hokema, jota joku instajulkkis hokee ja muutoin on varastettuja ja kopsattuja pätkiä sieltä täältä, naksuntoja ja pörinöitä, kaikki hajotettu epämääräiseksi ääniläjäksi jossa ei ole mitään sisältöä, sanottavaa eikä päämäärää. Tähän samaan p**jaan pakotetaan oikeat pitkän linjan artistit ja muusikotkin, puhumattakaan aloittelevista. Oletteko katsoneet vaikka Almaa livenä. Hyvä on meininki, mutta se on pelkkää välihuutoja, välispiikkejä, keskeytyksiä. Koska ne biisit ovat niin olemattomia. Eivät kanna mihinkään, ei ole mitään väliä vaikka ne katkaisee.

Vierailija
18/18 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä on yksi paheksuttu nykymusiikki, jota lapseni on minulle soittanut paljon. Mielestäni kaunis ja koskettavat sanat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän