Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää Ultra brasta

Vierailija
26.08.2017 |

Oonko ainoa? Joku noissa on aina tökkinyt. Varsinkin Terhi Kokkonen ja Joel Melasniemi vaikuttaa niin ylimielisiltä.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää musiikkia.

Makuasioista. Älä kuuntele.

Vierailija
2/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa biiseistä on hyviä, itselläni tökkii biiseistä vain Haikara, jossa on lähinnä ärsyttävä kertosäkeistö. Ehkä tuota musiikkia ei kannata ottaa liian vakavasti, vaan lähinnä sellaisena mahtipontisena 70-lukulaista taistolaisuutta parodisoivana viihdemusiikkina, joka jää soimaan päähän.  Loppuriimien puuttuminen huvittaa myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tavallaan tykkään tuosta Agit Prop -tyylistä. Musiikista sinänsä en.

Vierailija
4/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hieno tuo Ruisrockin konsertti - niin ammattitaitoista soittoa ja laulua ja mahtava tunnelma!

Vierailija
5/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Mä en pysty kuuntelemaan yhtään. Siis yhtään. Ainoa kuulemani musiikki, josta tulee tällainen reaktio. 

Vierailija
6/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokon muuten kaunis ääni on mennyt valitettavasti entistä(kin) kommarimaisempaan soundiin, mutta upea bändi on.

En ehtinyt kuunnella sitä uutta konserttia vielä kokonaan, mutta MSSK:n aikana en kuullut kitaraa. Harmi.

Vierailija
7/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä hieno tuo Ruisrockin konsertti - niin ammattitaitoista soittoa ja laulua ja mahtava tunnelma!

Totta, ihan samaa ajattelin kun kuuntelin. Tosi moni ns. hyväkin laulaja laulaa häiritsevän epävireisesti livenä. Ultra bran laulajat ovat kyllä ammattitaitoisia.

Vierailija
8/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommariloilottajien esiintyminen ei kiinnosta mitenkään.

Vierailija
9/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He - Joel ja Terhi - eivät pelkästään _vaikuta_ ylimielisiltä, ikävä  kyllä. Terhi huuteli joskus tupakanpummijoille "painukaa v**tuun Helsingin yössä. En tykkää pummijoista itsekään mutta rajansa.

Vierailija
10/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo kovin kummoinen ole. Terhi on tosin aika kuuma. Nätti hoikka kroppa. 

Vierailija
11/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa? Joku noissa on aina tökkinyt. Varsinkin Terhi Kokkonen ja Joel Melasniemi vaikuttaa niin ylimielisiltä.

Et ole ainoa. Olen inhonnut sitä huutamista ihan alusta lähtien.

Vierailija
12/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta minä vuonna Terhin ja Joelin kihlaus purkautui?

Vierailija
13/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi Kokkonen on kyllä varsin hyvin säilynyt ikäisekseen.

Vierailija
14/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jonkun ylimielisyys liittyy siihen mistä musiikista pitää?

Vierailija
15/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut kyseistä bändiä. En ymmärrä miten kukaan pystyy kuuntelemaan sellaista jollotusta, jossa on vielä hirveän typerät ja lapselluset sanat. Sama koskee myös esim. PMMPtä.

Vierailija
16/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullista, kun kaikesta hypetyksestä päätellen kyseessä on suurin saavutus suomalaisessa (populaari)musiikkihistoriassa...

Vierailija
17/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. En ole koskaan tykännyt. Ei vaan herätä mitään fiiliksiä. Täytyy varmaan olla taistolaisajat kokenut, että ymmärtäisi.

Vierailija
18/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi sanat: jostain täysin banaalista tehdään joka säkeessä maailman tärkeintä. "Poltin tupakan" join olutta "pitkäkaulaisista pulloista" varmaan myös "kävelen kadulla.

Vierailija
19/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden peräkkäisen konsertin perusteella Terhi ei ole juurikaan muuttunut 17 vuoden aikana, harvinaisen hyvin säilynyt ikäisekseen naiseksi. Vuokon ja Terhin äänet ovat muuttuneet aika paljon, mutta bändi soittaa aivan yhtä hyvin ja voisin kuvitella, että muusikot yleensä vain paranee iän myötä. Olin Tampere-talon keikalla syksyllä 2000, mikä oli huikea kokemus. Ultra Bra on osa sukupolvikokemusta ja omaa nuoruuttani. Kappaleet ovat sävellysten aikaan Kerkon nuoren iän ja kokemattomuuden huomioon ottaen taidokkaita ja hyvin aikaa kestäneitä. Paljon parempaa musiikkia kuin tällä hetkellä kaikkialla soiva rap-konemusiikki-genre. En silti jaksa innostua tästä samaan tahtiin kuin nuorempana, itsekin kun olen jo ehtinyt keski-ikäistyä.

Vierailija
20/56 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Ultra Brasta. Nuorena kuuntelin sitä koko ajan. Osaan vieläkin kaikkien laulujen sanat ulkoa.

Nyt, kun kuuntelen niitä pitkästä aikaa, on melkein vaikea uskoa, että se edes oli tätä samaa elämää. Niin moni asia on muuttunut sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi