Haikea ja yksinäinen olo kun kesä ohi
Mulla ei jäänyt tästä kesästä mitään käteen...en käynyt kuin kerran terassilla, ei yksiäkään treffejä. Ja nyt sitten tuntuu että se oli tässä eikä syksyllä jaksa tehdä mitään ja sadan vuoden yksinäisyys vain jatkuu. Varmaan oma vika mutta en saanut mitään aikaan.
Muita?
Kommentit (25)
Ap NYT laitat itsesi ja lähdet baariin. On lauantai, go! Nauti siitä, että oket sinkku. Ei voi tietää kenet tapaat tänään!! Hopi hopi.
Mua harmittaa kanssa kun ensi viikolla loppuu kesätyö :( Tulen tosi hyvin toimeen työporukan kanssa ja itse työkin on 90 % miellyttävää. En voi jatkaa siellä enää (koskaan :( ) koska työnkuvani on sellainen jota voi tehdä vain kesällä ja ensi kesänä mun on pakko tehdä jo oman alan töitä. Tai no ei oo pakko, mutta tulevaisuuden uran kehityksen kannalta on parempi että ensi kesänä on jo oman alan työ.
Koulu siis jatkuu kohta, mutta siellä viihdyn korkeintaan siedettävästi, ihmiset aika tylsiä ja liian kunnianhimosia. Nyt kesätöissä ihmiset tosi rentoja ja joka päivä tullut naurettua vedet silmissä. Koulussa oon aina tosi vakava mutt töissä jos oon hymyilemättä 15 min niin joku kysyy huolissaan oonko kipeänä.. :D oon tykänny niin paljon tästä kesästä että oon tehny ylitöitä monta tuntia ilman palkkaa.. Ei ehkä hyvä mutta ei kiinnosta :)
No yritän päästä haikeudesta eroon ja toivon että koulustakin tulisi kivaa ja että ennen kaikkea tulevaisuudessa vakitöissäni olis yhtä kivaa mitä tänä kesänä on ollut!
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei jäänyt tästä kesästä mitään käteen...en käynyt kuin kerran terassilla, ei yksiäkään treffejä. Ja nyt sitten tuntuu että se oli tässä eikä syksyllä jaksa tehdä mitään ja sadan vuoden yksinäisyys vain jatkuu. Varmaan oma vika mutta en saanut mitään aikaan.
Muita?
Muista - Älä luovu ikinä luovu toivosta!
Katsele vaikka näitä iki-ihanien kohtalotovereittesi Katen & Allien jaksoja, niin eiköhän olo siitä parane.
Ainakin minä tulen aina hyvälle tuulelle, kun katselen näitä:
Vierailija kirjoitti:
Muita?
Jos ei muuta, sait minut ainakin nauramaan ilmaisutavallasi. "Sadan vuoden yksinäisyys". Haha! Nyt oli jo dramaattista.
Tsemppiä! Kesä on paras vuoden aika, mutta onneksi elämä ei täysin pääty muina vuodenaikoina.
Ööh suurin osa suomalaisista palkansaajista odottaa koko vuoden vain sitä milloin tulee kesä ja loma. On se mustakin surullista mutta niin se vain on. Koko vuosi istutaan jossain toimistolla ja jurnutettan ja suunnitellaan lomaa, joka menee sekunnissa ohi