Vierailija

En jaksaisi tuollaista mökää ja meteliä kokoajan joka meilläkin varmasti olisi jos olisi useampi lapsi.

Onneksi ei tarvitse olla. Jos lapsi haluaa möykätä ja metelöidä, niin sitä saa tehdä ihan tarpeeksi serkkunsa kanssa. Kotona onkin sitten leikkien jälkeen ihanan hiljaista. 🤗

Kommentit (4)

Vierailija

Meillä on kaksi lasta ja kolmas tulossa. Välillä on hirveä mökä, välillä hiljaista ja rauhallista. Välillä se mökä on pelkkää älämölöä, välillä riitaa, mutta useimmiten naurua. Ja sinä päivänä, kun en siedä omien lasteni naurua, minut saa ottaa vakavaan puhutteluun.

Vierailija

Mun ainokaiseni ei itsekään tykännyt mekkalasta, joten leikki aina melko rauhassa kavereidensa kanssa. Meille sai kyllä aina tulla kylään, lapseni ei itse juuri välittänyt mennä kylään. Onneksi ystävät viihtyivät meillä.

Nykyään kyllä viettää aikaa paljon isossakin porukassa, eikä taida metelistä mitenkään ahdistua. Mutta edelleenkin viihtyy kyllä hyvin myös yksin. Kuten äitinsäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Yhden lapsen perheessä on hyvät ja huonot puolet. Ei yleistetä, sillä kaikki perheet ovat erilaisia. Ollaan onnellisia, että on lapsi/lapsia. Iloitaan siitä, mitä on.

Vierailija

Meilläkin myös lapsi vihaa meteliä. Parhaat kaverit on sellaisia, jotka eivät pidä meteliä. Yhtä kaveria lapsi ei halua enää ollenkaan kotiin leikkimään "koska se haluaa leikkiä aina huutamisleikkejä". Jos on kavereita kylässä, huoneesta kuuluu vain puheensorinaa. Onneksi. Minäkin nimittäin vihaan meteliä. Sen takia olenkin tehnyt vain yhden, joka on onneksi samanlainen metelinvihaaja kuin minä ja mieheni.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat