Vierailija

Kerrankin jotain kivaa.

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Onpas tyhmä idea. Siitä tulee vaan morkkis ja ketutus. Mikään ei ole tyhmempää kuin ahmiminen.

Itse laittaisin sen satkun kasvamaan korkoa vaikka rahastoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onpas tyhmä idea. Siitä tulee vaan morkkis ja ketutus. Mikään ei ole tyhmempää kuin ahmiminen.

Tee niin. Mä taas tykkään kun lihon ja kuolen toivottavasti nopeasti.

Vierailija

Onko ahmiminen kivaa? Eikö siitä tule pirun huono ole, sekä fyysisesti että psyykkisesti?

Kysyn tätä ihan vilpittömästi, sillä en itse ole koskaan ahminut (mulla tulee huono olo jo ajatuksesta, että pitäisi ahmia ruokaa).

Vierailija

Yritä nyt mieluummin vaikka puhua sen äreän äijäsi kanssa niistä vaatteiden logosta kuin ahmia. Ahmimisesta sulle ei ole mitään iloa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö sulle tule ahmimisesta yököttävä olo?

En ahmi niin paljoa kerralla vaan pitkin viikkoa. Hetkeksi ainakin tulee hyvä olo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Että sulle ei se nykyinen 140 kilon elopainosi sitten riitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko ahmiminen kivaa? Eikö siitä tule pirun huono ole, sekä fyysisesti että psyykkisesti?

Kysyn tätä ihan vilpittömästi, sillä en itse ole koskaan ahminut (mulla tulee huono olo jo ajatuksesta, että pitäisi ahmia ruokaa).

En ole ap, mutta ahmija kuitenkin. Mä ainakin vilpittömästi nautin ahmimisesta. Ihanaa kun saa valtavasti herkkuja eikä tarvitse ajatella mitään muuta. Ikävää ahmimisesta tulee vasta sitten, kun on ahminnan loppusuoralla, ruokaa on liikaa ja se on syötävä "pakolla".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä sitä säästäisit?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Että sulle ei se nykyinen 140 kilon elopainosi sitten riitä?

En mä paina niin paljoa yli 100kg kylläkin.

Vierailija

Justiinhan sä eilen (vai oliko toissapäivänä) pyhästi lupasit, että nyt alat ostaa kaupasta vain edullisia peruselintarvikkeita. Kaikki kalliit ruuat ja einekset ja herkut piti jättää pois.

Muistatko?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Justiinhan sä eilen (vai oliko toissapäivänä) pyhästi lupasit, että nyt alat ostaa kaupasta vain edullisia peruselintarvikkeita. Kaikki kalliit ruuat ja einekset ja herkut piti jättää pois.

Muistatko?

Ne jääkin perheeltä pois.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat