Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensiviikolla ostan satasella ahmittavaa

Vierailija
26.08.2017 |

Kerrankin jotain kivaa.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idijootti,tuollaisesta tulee läski.

Vierailija
22/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kompensoit ahmimalla? Mitä elämästäsi puuttuu tai mikä siinä on vialla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämästä puuttuu kaikki. Pitkä juttu

Vierailija
24/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justiinhan sä eilen (vai oliko toissapäivänä) pyhästi lupasit, että nyt alat ostaa kaupasta vain edullisia peruselintarvikkeita. Kaikki kalliit ruuat ja einekset ja herkut piti jättää pois.

Muistatko?

Ne jääkin perheeltä pois.

Samahan se rahanmenon osalta on, kuka ne herkut syö. Tarkoitushan oli pienentää ruokakauppalaskuja. Ja nyt suunnittelet tuhlaavasi kokonaisen satasen pelkkään turhuuteen.

Älä nyt sitten ainakaan palaa tänne ihmettelemään, miksi teillä ei ruokakauppalaskut pysy aisoissa.

Vierailija
25/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin ostaa satasella alkoholia, koska opiskelut alkavat

Vierailija
26/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun kerroit, että teet ruokaostokset LAINARAHALLA.

Kai ymmärrät, että se velka vain kasvaa, kun et yritä yhtään ostaa järkevästi.

Vierailija
27/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ahmiminen kivaa? Eikö siitä tule pirun huono ole, sekä fyysisesti että psyykkisesti?

Kysyn tätä ihan vilpittömästi, sillä en itse ole koskaan ahminut (mulla tulee huono olo jo ajatuksesta, että pitäisi ahmia ruokaa).

En ole ap, mutta ahmija kuitenkin. Mä ainakin vilpittömästi nautin ahmimisesta. Ihanaa kun saa valtavasti herkkuja eikä tarvitse ajatella mitään muuta. Ikävää ahmimisesta tulee vasta sitten, kun on ahminnan loppusuoralla, ruokaa on liikaa ja se on syötävä "pakolla".

Hyi olkoon!

Tulee mieleen leffa Seven, jossa ihmiset oli tapettu seitsemän kuolemansynnin mukaan. Uhri, joka kuvasi ahneutta oli kuollut ahmimiseen ja makasi kuolleena pää spagettilautasella.

Vierailija
28/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justiinhan sä eilen (vai oliko toissapäivänä) pyhästi lupasit, että nyt alat ostaa kaupasta vain edullisia peruselintarvikkeita. Kaikki kalliit ruuat ja einekset ja herkut piti jättää pois.

Muistatko?

Ne jääkin perheeltä pois.

Samahan se rahanmenon osalta on, kuka ne herkut syö. Tarkoitushan oli pienentää ruokakauppalaskuja. Ja nyt suunnittelet tuhlaavasi kokonaisen satasen pelkkään turhuuteen.

Älä nyt sitten ainakaan palaa tänne ihmettelemään, miksi teillä ei ruokakauppalaskut pysy aisoissa.

Mulla on niin paljon palkkoja rästissä että niillä maksan äkkiä kaiken pois.

Vierailija
29/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kertomasi perusteella kuitenkin koti, perhe, mies ja lapsia. Useimmille meille ne ovat koko elämä, kun asetetaan asiat tärkeysjärjestykseen. Sinä kuitenkin sanot, että elämästäsi "puuttuu kaikki"?

Vierailija
30/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kertomasi perusteella kuitenkin koti, perhe, mies ja lapsia. Useimmille meille ne ovat koko elämä, kun asetetaan asiat tärkeysjärjestykseen. Sinä kuitenkin sanot, että elämästäsi "puuttuu kaikki"?

Normi elämä puuttuu. Toki on mies ja lapsi mutta siihen se oikeastaan jää.

Vierailija
31/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tyhmä idea. Siitä tulee vaan morkkis ja ketutus. Mikään ei ole tyhmempää kuin ahmiminen.

Itse laittaisin sen satkun kasvamaan korkoa vaikka rahastoon.

Mihin sä sitä säästäisit?

Toisin kuin sinulla, minulla on pitkän tähtäimen suunnitelmia. Mieluummin nautin osinkotuloista  kuin elän  kädestä suuhun. Esimerkiksi loma-asunto ulkomailla on oiva syy säästää ja sijoittaa sen sijaan että tuhlaisi sen  rahan nyt.

Vierailija
32/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on koti, puoliso, lapsi, työpaikka (josta tosin palkkoja rästissä). Mitä se "normi elämä" on, joka vielä jää puuttumaan?

Vierailija
33/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on koti, puoliso, lapsi, työpaikka (josta tosin palkkoja rästissä). Mitä se "normi elämä" on, joka vielä jää puuttumaan?

Työpaikka on mun ja miehen yhteinen yritys ei mulla muuten töitä olisi.

Vierailija
34/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, oletko työssä vieraalla vai perheyrityksessä? Tai korkeintaan positiivista väliä; perheyrityksessä pääset varmasti toteuttamaan itseäsi paremmin ja vapaammin.

Mies, lapsi, koti, työ. Kuulostaa aivan siltä normaalilta peruselämältä, jota suurin osa naisista elää. Mitä on se sinun "normi elämäsi", jonka perään haikailet?

Vierailija
35/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, se on taas ammattivalittaja asialla! 😄

Vierailija
36/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, oletko työssä vieraalla vai perheyrityksessä? Tai korkeintaan positiivista väliä; perheyrityksessä pääset varmasti toteuttamaan itseäsi paremmin ja vapaammin.

Mies, lapsi, koti, työ. Kuulostaa aivan siltä normaalilta peruselämältä, jota suurin osa naisista elää. Mitä on se sinun "normi elämäsi", jonka perään haikailet?

Vieraalla olisi helpompi olla töissä mutta asiat on nyt näin. Mä nyt ahmin kun haluan.

Vierailija
37/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko keskustellut kenenkään kanssa tuosta ahmimisesta? Miehesi? Muiden läheistesi? Tai ammattiauttajan?

Kuinka he suhtautuvat asiaan?

Vierailija
38/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko keskustellut kenenkään kanssa tuosta ahmimisesta? Miehesi? Muiden läheistesi? Tai ammattiauttajan?

Olen. Kyllä mies tietää mutta ei se siitä välitä. Ei mun miestäni tuollainen kiinnosta.

Vierailija
39/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan yritys teillä on? Joudutko tekemään liikaa töitä tai liian pitkää päivää? Ehditkö palautua riittävästi? Onko sinulla tarpeeksi vapaa-aikaa ja jos on, mihin käytät vapaa-aikasi? Liikutko? Minkälainen luontosuhde sinulla on?

Voisitko yrittää rytmittää työtäsi uudelleen? Pitää joskus - mieluiten yhdessä miehen kanssa - pidennettyjä viikonloppuja ja irrottaa siten ajatuksesi työstä kokonaan?

Mieti noita asioita ja yritä olla ahmimatta, jos suinkin kykenet.

Vierailija
40/61 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Kyllä mies tietää mutta ei se siitä välitä. Ei mun miestäni tuollainen kiinnosta.

Kuulostat masentuneelta. Onko sinulla ehkä masennusdiagnoosi?

Miehesi välittää aivan varmasti ja häntä kiinnostaa aivan varmasti. Sinä olet hänen vaimonsa ja lapsensa äiti. Hän ei ehkä vain osaa ilmaista tunteitaan sanallisesti.

Jos mies ei kykene puhumaan, hakeudu ammattiauttajalle. Vaikka tuntuu, että et jaksaisi, ajattele lastasi. Hän elää parhaillaan ainoaa lapsuuttaan. Sinä olet vastuussa siitä, millainen se lapsuus on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän