Liinukka

Hei!
Kaipaan apua/kokemuksia/mietteitä. Olen yliopisto opiskelja, opintoja jäljellä vielä ainakin neljä vuotta ja oen raskaana yksin ilman miestä. En halua aborttia. Miten raskausajan pärjää yksin? Entä sitten vauvan kanssa? Ja talouspuoli huolettaa myös... Kaikki neuvot kehiin! Olen todella epätoivoinen ja ahdistaa tämä tilanne. Kiitos kaikille jo etukäteen:)

Kommentit (3)

Vierailija

Kannattaa lukea ensimmäiset vuodet blogista kaksin kaunihimpi. Sai lapsen yksin kun oli opinnot kesken, paljon käytännönjuttuja siitä miten pärjää vauvan (ja isommankin lapsen) kanssa yksin. Myöhemmin blogiin toki tullut muuta juttua mutta nuo alkuajat todella sympaattisia vaikka lähtökohta ei ollut se helpoin.

Vierailija

Muistat ettei vauva tarvi mitää glamouria. Hyviä lastentarvikkeita (pinnasänky, potta, syöttötuoli ymsyms) saa edullisesti käytettynä!
Pidä huoli omasta jaksamisesta, nää kavereita, käy lenkillä/salilla/mitä ikinä, anna vauva myös hoitoon välillä.

Tsemppiä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sinä varmasti pärjäät - olen itse ollut aikoinaan samankaltaisessa tilanteessa. Lapsi on tärkein - ja omanarvontunnetta nostaa se että on tehnyt ratkaisun jonka kanssa voi elää.
Lapsi kasvoi ja kehittyi hyvin, valmistuin yliopistosta ja sain vakiduunin. Helppoa aina ei ole ollut, mutta tänä päivänä voin katsoa asioita taaksepäin ja olla tyytyväinen - bonuksena ihastuttavat lapsenlapset!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat