Vierailija

Itse Kolilla.

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Emme matkaile Suomessa. Laskettelemaankin menemme Alpeille.

No, vanhemmillani on mökki, ja siellä on tultu joskus käytyä. Mutta ehkä sitä voisi sanoa matkailuksi, että kesällä ajoimme yhden päivän upouudella autolla, ja kävimme Naantalissa lounaalla.

Viimeksi olen tainnut olla lomalla Levillä 6-7 vuotta sitten.

Vierailija

Suomi on täynnä mukavia kohteita, harmi kun ei ole enempää vapaa-aikaa. Viimeksi taisin käydä Mänttä-Vilppulassa (jota muuten suosittelen).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No, vanhemmillani on mökki, ja siellä on tultu joskus käytyä. Mutta ehkä sitä voisi sanoa matkailuksi, että kesällä ajoimme yhden päivän upouudella autolla, ja kävimme Naantalissa lounaalla.

Minkähintaista tuolla alpeilla on lasketella? Mistä kautta matkat kannattaa varata? Ovatko hissiliput minkähintaisia? entä majoitus?

Vierailija

Kierrettiin saariston rengasreitti ja käytiin Naantalissa. Naantalin rantakadun ravintoloissa pääsi aurinkoisena päivänä lähes ulkomaanmatkojen tunnelmaan. Pääsääntöisesti kotimaanmatkailu on niin kallista, että mieluummin lähdemme vähän kauemmas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kierrettiin saariston rengasreitti ja käytiin Naantalissa. Naantalin rantakadun ravintoloissa pääsi aurinkoisena päivänä lähes ulkomaanmatkojen tunnelmaan. Pääsääntöisesti kotimaanmatkailu on niin kallista, että mieluummin lähdemme vähän kauemmas.
Tuo saaristorengas on ihana. Yövyittekö missä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ikinä käyttäisi rahaa täällä junttilandiassa matkailuun. Omaisten luona on toki käytävä, eivät asu Hgssä.
Kiva, että tapaat läheisiäsi kuitenkin :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ikinä käyttäisi rahaa täällä junttilandiassa matkailuun. Omaisten luona on toki käytävä, eivät asu Hgssä.

Asut kuitenkin junttilandiassa, miksi? Joudut käyttämään rahaa kuitenkin asumiseen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minkähintaista tuolla alpeilla on lasketella? Mistä kautta matkat kannattaa varata? Ovatko hissiliput minkähintaisia? entä majoitus?

Hinnaksi tulee sama kuin Lapissa, mutta rinteet ovatkin sitten toista luokkaa.

Itävalta on halvin. Hissiliput samanhintaisia. Majoituksen kun varaa ajoissa, saa 2 hengen huoneiston 700 eurolla viikoksi, siis jonkun omakotitalon yläkerrasta, ei kummonen mutta ok ja itse voi tehdä ruoan. Hotellit ovat kalliita, parhaat varataan heti, ehdottomasti ennen kesää pitää varata, jotta saa kohtuuhintaisen.

Me lennämme Muncheniin a 200 e/lippu, ja auto vuokrataan. Mies haluaa hyvän auton, eli se maksaa hotain 600-800 vko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomi ei kiinnosta joten matkailen ulkomailla.
Tuollahan olikin sinulle ihan oma ketju siitä kuinka usein matkustat ulkomailla :)

Vierailija

Me olemme matkailleet pari vuotta vain Suomessa. Kesällä vähemmän, kun miehellä silloin töissä kiirettä.

Tänä kesänä uusi järvisydämen kylpylä Rantasalmella oli mukava. Lisäksi Saimaalla oltiin matkaveneellä tuttavapariskunnan kanssa.

Viime talvet ollaan viikko oltu Ruka, Levi, Ylläs. Lapset (8-15 v) siinä iässä, että viihtyvät siellä. Harrastavat siis laskettelua ym siis. Ruka oli jotenkin aika sympaattinen paikka. Asuttiin siinä kylässä ja kaikki oli äärellään. Käytiin hiihtäen hyvässä pitseriassa jne. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hinnaksi tulee sama kuin Lapissa, mutta rinteet ovatkin sitten toista luokkaa.

Itävalta on halvin. Hissiliput samanhintaisia. Majoituksen kun varaa ajoissa, saa 2 hengen huoneiston 700 eurolla viikoksi, siis jonkun omakotitalon yläkerrasta, ei kummonen mutta ok ja itse voi tehdä ruoan. Hotellit ovat kalliita, parhaat varataan heti, ehdottomasti ennen kesää pitää varata, jotta saa kohtuuhintaisen.

Me lennämme Muncheniin a 200 e/lippu, ja auto vuokrataan. Mies haluaa hyvän auton, eli se maksaa hotain 600-800 vko.

Muu onkin paljon halvempaa kuin kuvittelin, mutta autot ovat järkyttävän hintaisia :O 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat