Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kertokaa vähän teiän elämästä. Talo, ammatti/ammatit, lapsia?, auto... :)

Kommentit (16)

Vierailija

Nelihenkinen perhe pääkaupunkiseudulta. Lapset 9.luokalla ja 6.luokalla. Mieheni on hävittäjälentäjä ja itse olen hammaslääkäri. Asutaan hienossa kivitalossa, vuonna 2014 rakennettu. Ulkoporeamme löytyy, kotiteatteri yms. Autoina meillä toimii Audi Q7 ja Audi A3. Varsinkin Audi Q7 on hyvä, sillä takakonttiin mahtuu matkalaukkuja ja muuta. Ulkomailla käydään 6-7 kertaa vuodessa. Aina koulujen lomilla yms. Tyttöni (9.luokkalaisen) kaverit ovat kateellisia talostamme ja kun käydään paljon reissussa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Rivari asunto, molemmat hoitoalalla, lapsia kaksi, koira, kesämökki, velkaa 25 000e, onnellinen avioliitto, taloudellisesti kohtuullinen toimeentulo, toinen lapsi erityislapsi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nelihenkinen perhe pääkaupunkiseudulta. Lapset 9.luokalla ja 6.luokalla. Mieheni on hävittäjälentäjä ja itse olen hammaslääkäri. Asutaan hienossa kivitalossa, vuonna 2014 rakennettu. Ulkoporeamme löytyy, kotiteatteri yms. Autoina meillä toimii Audi Q7 ja Audi A3. Varsinkin Audi Q7 on hyvä, sillä takakonttiin mahtuu matkalaukkuja ja muuta. Ulkomailla käydään 6-7 kertaa vuodessa. Aina koulujen lomilla yms. Tyttöni (9.luokkalaisen) kaverit ovat kateellisia talostamme ja kun käydään paljon reissussa. :)

Jos olisi totta, niin erittäin tunnistettavissa. Hävittäjälentäjiä ei tässä maassa niin monta ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tässähän kyseltiin erittäin hyvätuloisten elämästä. Armeijan palkat ei kovin häävejä ole ja hammaslääkäri ei paljon perusduunaria enemmän tienaa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tässähän kyseltiin erittäin hyvätuloisten elämästä. Armeijan palkat ei kovin häävejä ole ja hammaslääkäri ei paljon perusduunaria enemmän tienaa. 

Hammaslääkäreitä olet nyt aika pihalla. Yksityispuolella voi aika kivasti vaikuttaa omaan tulotasoon.

Vierailija

Ihan turha kertoa, kun ette usko kuitenkaan. Unelmat ovat täyttyneet. Jos asuisimme Suomessa löytyisi tuloluokka sieltä ylimmän 1%:n kärkipäästä.

Vierailija

Viime vuonna perheen yhteenlasketut tulot vajaa 400k. Kiinteä omaisuus kaksi taloa ja kaksi asuntoa, joista yhdessä asumme itse. Auto uusi BMW. 2-3 ulkomaanmatkaa vuodessa joista yksi yleensä kaukomatka. Molemmilla hyvästä ansiotasosta huolimatta kohtuullinen työaika, ei juuri työmatkoja eli illat ja viikonloput voimme viettää perheen parissa. Olemme mielestäni tosi onnellisia ja elämä on kolmesta teini-ikäisestä huolimatta leppoisaa ja rentoa, vaikkakin toki, kuten kenellä tahansa, arjessa on omat alamäkensäkin välillä. Eniten toivon meille kaikille terveyttä.

Lähiömutzi

Nelihenkinen perhe pääkaupunkiseudulta, Koivukylän luksusalueelta + miehen "sukulaiset" nurkissa. Lapset 9.luokalla ja 6.luokalla, tehty exän kanssa ja tällä hetkellä ex-miehellä koska sossu. Mieheni on ollut kotimaassaan hävittäjälentäjä, ainakin omien puheidensa  mukaan ja itse olen työtön hammaslääkärin apulainen eli lähäri. Asutaan arkkitehtoonisesti hienossa betoni-kivitalossa, vuonna 1975 rakennettu. Ulkogrilli löytyy, kotiteatteri-järjestelmä yms. Autona meillä toimii vanha toyota tercel. Se on varsin hyvä, sillä miesystäväni käy paljon reissussa esim ruotsissa. Ulkomaillakin hän käy myös 6-7 kertaa vuodessa, usein viikkojen matkoilla. Paikallisen lähiön pubi-kaverini ovat kateellisia miesystävästäni, sillä harva tuolta suunnalta tullut on ollut kansalliskaartin hävittäjälentäjä. Miinukset pienestä pelistä, mutta pääasia että ulospäin suhde näyttää sielunkumppanuudelta ja elämää suuremmalta rakkaudelta :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toisessa ketjussa olit suuhugienisti. Taidat todellisuudessa olla hupiukko.

vvsstt

Mies lakimies, itse opettaja, kaksi lasta 2 ja 4 v. Iso omakotitalo hienolla alueella, autoina rippikouluiän ylittänyt Volvo ja vähän uudempi Golf.

Velkaa vajaat 800 tonnia, mutta siitä puolet tullut sijoitusasuntojen hankinnasta.

Isovanhempien kautta 3 loma-asuntoa käytettävissä ja anopin purjevene. Yhdessä ulkomaille ehkä kolmesti vuodessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna perheen yhteenlasketut tulot vajaa 400k. Kiinteä omaisuus kaksi taloa ja kaksi asuntoa, joista yhdessä asumme itse. Auto uusi BMW. 2-3 ulkomaanmatkaa vuodessa joista yksi yleensä kaukomatka. Molemmilla hyvästä ansiotasosta huolimatta kohtuullinen työaika, ei juuri työmatkoja eli illat ja viikonloput voimme viettää perheen parissa. Olemme mielestäni tosi onnellisia ja elämä on kolmesta teini-ikäisestä huolimatta leppoisaa ja rentoa, vaikkakin toki, kuten kenellä tahansa, arjessa on omat alamäkensäkin välillä. Eniten toivon meille kaikille terveyttä.

Ammatit unohtui. Molemmat liike-elämässä johtotehtävissä.

Vierailija

Vuokrakaksio Tampereen keskustassa, vastavalmistunut kieltenopettaja ja lääketieteen kandi. Ei lapsia (toiveissa joskus pari), ei autoa (emme ekologisista syistä halua). Oman talon ostamme sitten, kun kumpikin on valmistunut. Kolme kissaa. 

Nelihenkinen perhe, lapset 15v ja 11v. Asutaan kivitalossa (tarkemmin Lammi Kivitalo) joka valmistu vuonna 2010. Ollaan ihan perus ammateissa, mies on yrittäjä ja itse olen arkkitehti. Autoina meillä on audi ja mersu. Reissussa käydään n. 4 kertaa vuodessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Haaveilua tai naapurin elämän sanoittamista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat