Mikä lääke vähentää/poistaa seksihaluja?
Masennuslääkkeet varmaan ne yleisimmät seksintappajat, mutta kun mulle on määrätty Voxraa ja se pistää panettamaan sen sijaan, että veisi seksihalut. On amfetamiinin johdannainen. Saattaisi auttaa niitä masentuneita, jotka haluavat seksihalunsa takaisin, mutta itse haluan ne pois.
En saa parisuhteessa tarpeeksi seksiä, koska mies ei halua seksiä vissiin enää ikinä enkä halua mennä vieraisiin, vaikka lupa on mieheltä eikä ero ole vaihtoehto. Ajatus seksistä jonkun toisen kanssa ällöttää kun sitten se on vaan kylmää rynkytystä ja loppu. Mies ei suostu menemään lääkäriin mitattamaan testosteroniarvojaan tai puhumaan omista henkisistä vaikeuksistaan seksiin liittyen. Pieni ylipainokin varmasti lisää estrogeenin suhteellista osuutta hänessä, mutta mies ei suostu aloittamaan mitään liikuntaharrastusta minun kanssa eikä lopeta tupakointiakaan. Erektio-ongelmia ei ole ollut koskaan ja aina kun on puoliväkisin suostunut seksiin niin vehje on noussut pystyyn muutamassa sekunnissa ja valuttaa limojaan melkein pahemmin kuin itse kiimassa. Suhteemme alkuvaiheessa vaikutti halukkaalta, mutta n. 6kk jälkeen asiat muuttuivat ja seksiä alkoi olla enää kerran kuukaudessa. Sanoi syyksi, ettei häntä haluta eikä ole koskaan haluttanutkaan. Koin sen hieman loukkaavana ja toisaalta tuli tunne, että minulle on valehdeltu, koska hän esitti olevansa jotain muuta mitä oli. Kun kysyin, että esittikö hän halukasta, vaikka tiesi olevansa haluton niin ei sitä suoraan kieltänyt. Taktiikka oli kai saada minut rakastumaan ja pysymään suhteessa ja sitten lopettaa seksi.
Romanttinen puoli toimii ja kaikki muu paitsi seksi, mutta kun en ole sitä tyyppiä, että pienet silittelyt, pusihalit ja hyvän yön toivotukset riittää pidemmän päälle vaan tarvitsen himoa toiselta vastaamaan omaan himooni. Olen niin ruma, että tuskin vaihtamalla paranisi, koska tämä on neljäs haluton tai seksivaikeuksinen mies johon olen törmännyt ja suhteeseen päätynyt. Olen kai niin säälittävä, että ainoastaan haluttomat pehmomiehet kiinnostuvat minusta. Suhteen päättäminen vain siksi, ettei fantasiani intohimoisesta miehestä toteudu, ei tunnu oikealta ratkaisulta kun kaikki muu toimii. Sen uuden miehen kanssa voisi olla, joka muu pielessä.
Mies kai haluaa olla suhteessa myös niin epätoivoisesti, että siksi antoi luvan mennä vieraisiin. Seurustelen siis aisankannattaja "cuckold" miehen kanssa, vaikken ole vieraissa käynyt kertaakaan, mutta mies on selvästi tätä tyyppiä, jota ei ilmeisesti haittaisi, että joku toinen nusasee minua kun itse ei halua. Tiedän kuitenkin miltä satunnaiset yhden illan jutut tuntuvat enkä halua niitä. Niissä ei ole sellaista romantiikkaa, jota haluan seksiin mukaan. Toisaalta välillä on leikitellyt ajatuksella, että tutustuisin uuteen mieheen ja jos välillemme muodostuisi suhde niin jättäisin nykyisen mieheni tylysti. Eihän hänkään kertonut olevansa aseksuaali ennen suhteemme alkamista. Mutta en sellaiseen pysty, koska se on moraalitonta ja jäisin potemaan huonoa omatuntoa. Pitäisi ensin päättää nykyinen suhde, mutta en pysty siihenkään, koska rakastan miestäni.
Masennusdiagnoosi minulla on, joten lääkärini varmasti kirjoittaisi jonkun toisen lääkkeen jos sanon, ettei Voxra enää sovi minulle.